Nitro!!! na TOMOS

Predelave pogonske sile mopeda
ulovsin
zobnik
Prispevkov: 237
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 4:01 pm
Kraj: Slovenija-Prekmurje-Občina Beltinci-Beltinci

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a ulovsin »

saj glede 125 je v planu Aprilia RS125:D
rad bi občutu kak je to ko te stisne :D
nrossi
zobnik
Prispevkov: 199
Pridružen: Ne Avg 01, 2010 11:00 am

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a nrossi »

a lahk sam prašam zakaj si odpru to temo? za brezveze? ker kaj ti mislš kupt lahk napišeš v nabijalnik.

dej povej, napiš, razlož koko mislš to narest.... ;)
Rajko, Rajko kak si lep,
manjka ti še svinjski rep,
manjka ti še svinjska glava,
pa boš svinja čisto prava!
ulovsin
zobnik
Prispevkov: 237
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 4:01 pm
Kraj: Slovenija-Prekmurje-Občina Beltinci-Beltinci

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a ulovsin »

ja glej jeklenka bi nja bila po zicem ali pa kje drugje potem bi šla cev po štelu do magnetnega ventila ki bi biu zvezna na stikalo(stikalo pri ročki)od ventila bi potem stvar potekala vse do bližine ferga oz.bolj natačno direkt v karter :)
to je nekak to samo je pa zdaj problem ker še nevem kako to izpeljati in tako narediti da mi nebo vsega raznelo zaradi pritiska mogoče bom meu samo eno velko jeklenko mogoče pa več majnših cevi do 1/18"
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5226
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

start spray špricej med vožnjo v filtr od zraka oz tm k ferg vleče zrak
baje je podobn učinek kot nitro :D
ulovsin
zobnik
Prispevkov: 237
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 4:01 pm
Kraj: Slovenija-Prekmurje-Občina Beltinci-Beltinci

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a ulovsin »

bom probau :D
veš kako pravjo probatni greh :D
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5226
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

ulovsin napisal/-a:bom probau :D
veš kako pravjo probatni greh :D
ja no
obstaja možnost da poči bat :D
ulovsin
zobnik
Prispevkov: 237
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 4:01 pm
Kraj: Slovenija-Prekmurje-Občina Beltinci-Beltinci

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a ulovsin »

automatic_7 napisal/-a:
ulovsin napisal/-a:bom probau :D
veš kako pravjo probatni greh :D
ja no
obstaja možnost da poči bat :D
tudi res
sam nebom takoj na polno pač bom pa bolj na malo začel
pa še itak je bat nov :)
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a sales0 »

V avtomobilih se k nitro kitu daje kovane bate, to pa zato, ker so sposobni prenesti vse temperaturne šoke in pritiske ob explozijah.
Ne me narobe razumet, nitro se da naredit tudi na navaden bat, ampak je pol to loterija, ker zadeva nebo dolgo v pogonu.
Če jaz sedaj podam svoje mnenje, bi za 600€ natunal motor in rajši za tuning porabil, kot pa za en brezvezen nitro kit.
Če sem te prej pravilno zastopil si rekel dabi to zmontiral na aprilio rs 125.
Ampak ti povem, da bi te bilo strah se peljati, ker odprta aprilia rs125 z gianelli izpuhom gre 180km/h.
Če pa se da pošteni izpuh in se napili cilinder, pa zamenja glavo ter sesalni sistem in na zadnje še vgradi RAVE ventil pa kak drug vžig, pa ti povem da je to raketa! Ker sem vozil aprilio rs 125 odprto in vem kako gre motorček, je prav zabaven.
No pomoje se ne izplača, razen če imaš dosti preveč denarja, pol se pa vse splača, še kurit z denarjem. :)



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
ulovsin
zobnik
Prispevkov: 237
Pridružen: Sr Maj 19, 2010 4:01 pm
Kraj: Slovenija-Prekmurje-Občina Beltinci-Beltinci

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a ulovsin »

nene t osi ti malo narobe razumel :)
jas bi mel na wnnabe nitro na APN :D
RS125 pa je v načrtu za prihodnja leta :D
007
Mojster
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe Jul 02, 2010 12:50 am

Re: Nitro!!! na TOMOS

Odgovor Napisal/-a 007 »

Če bi že dejansko rad dosegel kakšne rezultate se loti predelave motorja na drugo gorivo, kateri ti omogoča razmerja zrak/gorivo v večjih razmerjih kot bencin. Ker ga boš mešal v večjih količinah bo tudi bolj pobiral toploto z sten cyl tako, da tudi pri AC ne bi smelo biti preveč problemov. Temu dodaj še par 10% nitroja in si že na pravi poti.
Da naprej razčistimo glede kerozina:
Diesel and Jet fuel (along with kerosene) have, indeed, terrible octane numbers; typically about 15-25 "octane". They tend to ignite easily from high compression. Their use in a gasoline engine will quickly destroy the engine
Glede večoktanskih goriv. Pri rec. 100 okt. lahko vzdignemo komp. razmerje in od tega dodatna moč ne pa toliko od samega goriva. Iz istega razloga se v dirkalnih mašinah uporabljajo večoktanska goriva. Methanol, ethanol,.. so večoktanska goriva (140-160) in lahko pri njih uporabljajo bistveno večja komp. razmerja kot pri petrolu seveda je treba potem še pazit na pravilen predvžig in podobno ker ta goriva gorijo počasneje kot petrol in je potrebno par ° več predvžiga. Methanol in podobna goriva se vaporizirajo pri višjih temp. to pomeni, da rabijo veliko toplote, da se tekočina spremeni v plin in to potrebno toploto si gorivo vzame z vrha bata, sten cyl in itd. tako je iz tem gorivim med drugim tudi hlajenje izboljšano nekakšno notranje tekočinsko hlajenje. Rec. methanol bo v motorju namenjenem za malo večoktansko gorivo brez večjih dodatnih nastavljan pokazal par % pridobitek moči z večanjem komp. razmerja in drugim stvarem pa lahko do nekje 18%. In od česa zdaj pride ta pridobitek moči (methaol, ethanol,...) ? Pri petrolu že vemo, da je najboljša eksplozija goriva in največja slila na bat dosežena pri razmerjih bencin/zrak okoli 1:12 pri methanolu in ostalih je pa to razmerje lahko veliko večje kar se tiče samega goriva okoli 1:5. Okoli tega je še en faktor to je koficient topotne vaporizacije petrol ima okoli 130 Btu/lb, methanol 460 Btu/lb to pomeni koliko toplote potrebuje gorivo, da se spremeni iz enega agregatnega stanja v drugo iz tekočine vplin. Druga vrednost je vrednost toplotne moči rec. petrol 19,000 Btu na cca. 450g goriva methanol za razliko samo 9,800Btu sepravi za isto količino goriva proizvede manj temp. kot petrol in to je slabše kar se tiče moči detonacije. Ampak ker lahko methanol mešamo v veliko večjih razmerjih (na vsak gram zraka mešamo več methanola kot pa petrola) iz tem dobimo v motor več methanola kot pretrola in posledično več proizvajanja temp., kar pomeni večje/močnejše detonacije. Glede nitomethana in podobnih goriv, v sebi imajo veliko % na težo goriva kisika in delujejo kot kemijski poseševalec gorenja. Ponavadi se meša z drugimi gorivi in se ga uporablja do nekje 25%. Methalolu, ethanolu... in ostalih podobnim gorivim se tudi dodaja druge primesi za pospeševanja gorenja ker kot sem že omenil gorijo počasaneje. In še dosti tega in podobnega se dobi na netu za bolj natančne podatke.
Odgovori