piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
-
- kriva felna
- Prispevkov: 52
- Pridružen: So Sep 25, 2010 8:35 pm
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
a kdo ve kva je fora če zamašiš luknje v gredi
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
Če zamašiš luknje na gredi pridobiš na primarnem kompresijskem razmerju ( PCR ). se pravi dobiš boljši sesalni vakuum in večji pritisk za pretočne kanale. poleg tega se zmes ne zadržuje v luknjah zato pride prej do pretočnih kanalov.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
pomoje pa je to brez pomena. to z vakumom je čisto res pich že ve kaj govori. ampak jaz ko sem se poglobil v to sem ugotovil da to velja samo za čisto prvi obrat.
predstavljaj si 2 deci kozarec. prazn. potem pa predpostavljaš da ga boš napolno in potem v intervalih ven zlival 1 deci. in hkrati tudi nalival 1 deci... tisto kar ne gre ven ostane notri tudi takrat ko se spet napolni. no v glavnem meni se zdi da neboš vedo če maš zamašene lukne al pa če nimaš
predstavljaj si 2 deci kozarec. prazn. potem pa predpostavljaš da ga boš napolno in potem v intervalih ven zlival 1 deci. in hkrati tudi nalival 1 deci... tisto kar ne gre ven ostane notri tudi takrat ko se spet napolni. no v glavnem meni se zdi da neboš vedo če maš zamašene lukne al pa če nimaš
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
Glej karter se polni in prazni, vendar se to ne dogaja hkrati, kot si ti napisal. z zamašenimi luknjami lahko imaš malenkost večji kot odpiranja sesanja in pretoka, kot z nepredelano gredjo. je pa res, da do pravih rezultatov prideš šele na high endu. pri nepredelanih mašinah pa je ta razlika skoraj nezaznavna.koroman napisal/-a:pomoje pa je to brez pomena. to z vakumom je čisto res pich že ve kaj govori. ampak jaz ko sem se poglobil v to sem ugotovil da to velja samo za čisto prvi obrat.
predstavljaj si 2 deci kozarec. prazn. potem pa predpostavljaš da ga boš napolno in potem v intervalih ven zlival 1 deci. in hkrati tudi nalival 1 deci... tisto kar ne gre ven ostane notri tudi takrat ko se spet napolni. no v glavnem meni se zdi da neboš vedo če maš zamašene lukne al pa če nimaš
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
ja sej se nena khrati ampak jaz hočem čimbolj enostavno napisat. v glavnem gred zamašiš če se ti zdi potebno, dejstvo je da nobena highend gred nima lukenj in da je sigurno boljše če so zamašene. vprašanje pa je če boš sploh opazo. lahko pa poiščeš v temi moj projekt od enega nizozemca tomos in pogledaš kako gred ma
-
- kriva felna
- Prispevkov: 52
- Pridružen: So Sep 25, 2010 8:35 pm
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
ja a stem kaj pridobiš na moči in hitrosti če zamaši lukne
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
ne. s tem ne dobiš nič... naj bi blo bolše, ker bi se mešanca man vrtinčla... ampak je slabše, ker je mešanca slabš premešana...jurjevic6kristijan napisal/-a:ja a stem kaj pridobiš na moči in hitrosti če zamaši lukne
plusi pa so tisti ki jih je že omenil @pich
ampak na tomosu.. brez neke uber predelave, se ne bo nič poznalo
drugače pa je bila na discovery channel enkrt oddaja k so gruntal a se spremeni delovanje motorja, če se tlak v karterju veča/manjša... rezultati so bili menda 0,04 KM več ko je bil tlak 10x višji... torej neopazno in zanemarljivo...
LP
bol star bol nor!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
torej je res zanemarljivo.
in ne moped nebo šel nič bolj če boš zamašil luknje. samo zdelo se ti bo zaradi vseh ostalih predelav, ki dejansko povečajo moč
in ne moped nebo šel nič bolj če boš zamašil luknje. samo zdelo se ti bo zaradi vseh ostalih predelav, ki dejansko povečajo moč
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
PCR je važna zadeva in se pozna če ga pravilno spremeniš,če pa ga regulirate le z luknjami na gredi pa res nima hudega pomena.
Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm
Karter se zavari al pa zalije s tekočo kovino pa naredi točno po gredi, da je čim manj lufta med karterjem in gredjo. Kot že prej omenjeno se na gredi zafilajo lukne. V del kjer je vrat cilindra se vstavi aluminijast vložek ki je iz dveh delov (na vsako stran bloka polovica) in se prišrauba na blok. Del vrata cilindra se postruži (da paše normalno).
Don't take any shit from other people. You have your own.