piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
jurjevic6kristijan
kriva felna
Prispevkov: 52
Pridružen: So Sep 25, 2010 8:35 pm

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a jurjevic6kristijan »

a kdo ve kva je fora če zamašiš luknje v gredi
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a Pich »

Če zamašiš luknje na gredi pridobiš na primarnem kompresijskem razmerju ( PCR ). se pravi dobiš boljši sesalni vakuum in večji pritisk za pretočne kanale. poleg tega se zmes ne zadržuje v luknjah zato pride prej do pretočnih kanalov.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a koroman »

pomoje pa je to brez pomena. to z vakumom je čisto res pich že ve kaj govori. ampak jaz ko sem se poglobil v to sem ugotovil da to velja samo za čisto prvi obrat.

predstavljaj si 2 deci kozarec. prazn. potem pa predpostavljaš da ga boš napolno in potem v intervalih ven zlival 1 deci. in hkrati tudi nalival 1 deci... tisto kar ne gre ven ostane notri tudi takrat ko se spet napolni. no v glavnem meni se zdi da neboš vedo če maš zamašene lukne al pa če nimaš
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a Pich »

koroman napisal/-a:pomoje pa je to brez pomena. to z vakumom je čisto res pich že ve kaj govori. ampak jaz ko sem se poglobil v to sem ugotovil da to velja samo za čisto prvi obrat.

predstavljaj si 2 deci kozarec. prazn. potem pa predpostavljaš da ga boš napolno in potem v intervalih ven zlival 1 deci. in hkrati tudi nalival 1 deci... tisto kar ne gre ven ostane notri tudi takrat ko se spet napolni. no v glavnem meni se zdi da neboš vedo če maš zamašene lukne al pa če nimaš
Glej karter se polni in prazni, vendar se to ne dogaja hkrati, kot si ti napisal. z zamašenimi luknjami lahko imaš malenkost večji kot odpiranja sesanja in pretoka, kot z nepredelano gredjo. je pa res, da do pravih rezultatov prideš šele na high endu. pri nepredelanih mašinah pa je ta razlika skoraj nezaznavna.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a koroman »

ja sej se nena khrati ampak jaz hočem čimbolj enostavno napisat. v glavnem gred zamašiš če se ti zdi potebno, dejstvo je da nobena highend gred nima lukenj in da je sigurno boljše če so zamašene. vprašanje pa je če boš sploh opazo. lahko pa poiščeš v temi moj projekt od enega nizozemca tomos in pogledaš kako gred ma
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
jurjevic6kristijan
kriva felna
Prispevkov: 52
Pridružen: So Sep 25, 2010 8:35 pm

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a jurjevic6kristijan »

ja a stem kaj pridobiš na moči in hitrosti če zamaši lukne
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a pomartin »

jurjevic6kristijan napisal/-a:ja a stem kaj pridobiš na moči in hitrosti če zamaši lukne
ne. s tem ne dobiš nič... naj bi blo bolše, ker bi se mešanca man vrtinčla... ampak je slabše, ker je mešanca slabš premešana...
plusi pa so tisti ki jih je že omenil @pich
ampak na tomosu.. brez neke uber predelave, se ne bo nič poznalo

drugače pa je bila na discovery channel enkrt oddaja k so gruntal a se spremeni delovanje motorja, če se tlak v karterju veča/manjša... rezultati so bili menda 0,04 KM več ko je bil tlak 10x višji... torej neopazno in zanemarljivo...
LP
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a koroman »

torej je res zanemarljivo.

in ne moped nebo šel nič bolj če boš zamašil luknje. samo zdelo se ti bo zaradi vseh ostalih predelav, ki dejansko povečajo moč
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a PVL »

PCR je važna zadeva in se pozna če ga pravilno spremeniš,če pa ga regulirate le z luknjami na gredi pa res nima hudega pomena.
Uporabniški avatar
trobrzinc
zobnik
Prispevkov: 212
Pridružen: Pe Feb 19, 2010 9:01 pm
Kraj: bled

Re: piljenje kanalov na kitu airsal 65ccm

Odgovor Napisal/-a trobrzinc »

Karter se zavari al pa zalije s tekočo kovino pa naredi točno po gredi, da je čim manj lufta med karterjem in gredjo. Kot že prej omenjeno se na gredi zafilajo lukne. V del kjer je vrat cilindra se vstavi aluminijast vložek ki je iz dveh delov (na vsako stran bloka polovica) in se prišrauba na blok. Del vrata cilindra se postruži (da paše normalno).
Don't take any shit from other people. You have your own.
Odgovori