macula napisal/-a:Jah, če je pa original barva gor.
Sej na sliki testa ima tudi stranska ogledala, pa jih danes skoraj noben nima na elektroniku.
Če je motor bil slikan na testu, še ne pomeni da je že bil takrat dokončan in bo šel takšen v prodajo.
Obstaja tudi ta varjanta kot je napisal janim8
ostaja taka varianta ja, ker itak na tomosu so zmontiral gor kar jim je zapasal, samo če majo vsi polirano... Kaj pa če je nekdo že zamenjal stranski pokrov? pa da zato ni poliran..? Skratka možnosti je veliko
Da malo osvežim temo, letos sem spet bil z mojim e90 na srečanju Adria Classic, žal pa sem bil prepozen s prijavo in sem se vozil le zraven za vzorec. Motor ima sedaj 10700km, zadnja zavora mi je pričela nagajati, se ne vrača več, bom moral razdreti in poštimat. Rjaveti so mi pričele špice zadnjega kolesa, ker sem jim takrat samo zbrusil rjo stran s krtačo in je bilo golo železo. Tudi to bi moral razdret pa dat pocinkat. Moram pa rečt, da motor ne deluje več tako dobro, ko je mrzel vžge šele v kaki 20. poskus, ko sem danes zamenjal kapico na svečki, sploh ni vžgal dokler se nisem spustil po klancu. Po 50km sem pogledal svečko, pa se mi zdi odlična (vaše mnenje?-slika). Ima pa motor tak malo bolj globok glas, kot da bi malo mukal ob polnem gasu, končna je 90 po števcu. Pojavila se je še ena težava, sklopka mi drsi ko je motor mrzel, recimo prvih 5km, če dam gas do konca v prvih treh prestavah zdrsne, olje je bilo menjano pred 1000km, pred dvema letoma. Ali bo težava izginila če samo menjam olje, ali bi bilo dobro menjati tudi lamele v sklopki?
edit: svečka je NGK B8 HS
Mogoče je pa res čas za kompletno generalko.
Priponke
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
To sem pozabil omenit, na navoju in malo gor po vratu je od masti, to pomeni da zna malo puščat? Ker okrog glave pa ni mastno da bi kar teklo ali kaj podobnega.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
macula napisal/-a:To sem pozabil omenit, na navoju in malo gor po vratu je od masti, to pomeni da zna malo puščat? Ker okrog glave pa ni mastno da bi kar teklo ali kaj podobnega.
poskusi obrisat malo z bombažno krpo (ne kosmato) in testiraj ... čisto možno
kako se pa da to uštelat na tem bingu, ker po resnici povedano, kamorkoli sem vrtel vijak, vsepovsod je bilo isto, pa sem ga ene 20x premaknil po četrt kroga ali še manj, ko sem šel v koper.
Ali dam samo kake 3 številke večjo dizo, mogoče več?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'