Bati za ATX
Re: Bati za ATX
hah, a ti tut? jz sm se tut skeširov za obročke... pa najbrs nkol več, sam še novi bati
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Bati za ATX
Novi meteor obročki za 38L bat te pridejo 8€ komplet oba... đabe ti je menjat bat če je dober, stric ki je poštar je naredu 50000 Km z alpinotom s tem da je samo 1x menjal obročke...golnar napisal/-a:hah, a ti tut? jz sm se tut skeširov za obročke... pa najbrs nkol več, sam še novi bati
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Bati za ATX
ja XD jest vem da ne bom nikul več, tut jest bom smu še novo kupoval..golnar napisal/-a:hah, a ti tut? jz sm se tut skeširov za obročke... pa najbrs nkol več, sam še novi bati
ja pol je tvoj stric legenda ja jest sm pa na 5k na alpinotu menov obročke..tku iz preventivefilius napisal/-a:Novi meteor obročki za 38L bat te pridejo 8€ komplet oba... đabe ti je menjat bat če je dober, stric ki je poštar je naredu 50000 Km z alpinotom s tem da je samo 1x menjal obročke...golnar napisal/-a:hah, a ti tut? jz sm se tut skeširov za obročke... pa najbrs nkol več, sam še novi bati
Motociklizem = privilegij za izbrance.
Piješ merlot fukaš povsod,
piješ teran fukaš usak dan,
piješ CVIČK adijo tičk. ;D
http://www.youtube.com/watch?v=IqtT7ezvBKc
ce si sam pripravljas drva te dvakrat pogrejejo!
Piješ merlot fukaš povsod,
piješ teran fukaš usak dan,
piješ CVIČK adijo tičk. ;D
http://www.youtube.com/watch?v=IqtT7ezvBKc
ce si sam pripravljas drva te dvakrat pogrejejo!
Re: Bati za ATX
Hvala za vse odgovore!
Prvo kot prvo moj namen ni mopeda frizirat! Glede na moje znanje je iz risev na cilindru lepo razvidno, da bo zgolj brušenje na 39 premalo, če ne zelo premalo. Upam, da bodo risi pri 40 izginili. Močno dvomim, da bom kupil L bat, kajti moped hočem vzdržljivo skup naredit in ga registrirat. Hitrost zame ni toliko pomembna, kot je pomembno to, da bo cilinder v nulo pobrušen+ honan in v njega vstavljen trpežen bat. Batne obročke mi je verjetno polomilo posledično zaradi rotacije puše( še je stara puša, ni še tista z igličnimi ležaji) v ojnici kar je povzročilo neprevilno gibanje bata in zaradi tega je batni obroček zadel ob kanal, se odtrgal in naredil poškodbo na nepravem mestu....Govorim o puši v katero se porine sornik...
Prejšnji lastnik zgleda prej ni preveril kako je stanje s pušo, ko je renoviral batni sestav, ali pa je bila puša že prej tovarniško slabo vstavljena, ker pri omenjenem cilindru je prišlo že drugič do lomljenja batnih obročkov...
Če sem se že toliko po nepotrebnem razpisal še vam napišem moje mnenje kar se tiče zamenjave batnik obročkov ipd.
Preventivna menjava batnih obročkov se mi zdi popolnoma nesmiselna sploh ob tako mali kilometrini. Saj vsi vemo, da, ko obnavljamo batni sestav (brušenje cilindra in novi bat), da si batni sestav po nekaj sto kilometrih utekanja najde t.i. "svojo lego". Torej takrat, ko si batni sestav ustvari optimalno lego ima največjo moč oz. največjo kompresijo. To je lahko recimo komaj po 3000km, lahko celo več ali manj... In mislim, da pri omenjeni kilometrini, če je vse pod normalnimi pogoji( dovolj mazanja, pravilno utekanje...) ne bi smelo biti nekih obrab, kvečjemu šele takrat bi moped moral najbolj začeti iti.
Kaj se zgodi, če recimo preverjamo batni sestav pri mopedu, torej ga razderemo, potegnemo cilinder dol itd. Pa tudi, če ne menjavamo batnih obročkov, skratka ničesa, da pustimo tako kot je. Potem vse to lepo sestavimo nazaj in nikoli več ne bo tako kot je bilo v prvotnem položaju. Samo to, da razderemo cilinder narazen povzročimo, da si batni sestav spet na novo išče svojo lego, lega pa se dela seveda z brušenjem samega sebe( govorim res o minimalnih stvareh)... Seveda vsi vemo, da z brušenjem večamo toleranco in gubimo kompresijo. Pri zamenjavi samo batnih obročkov pomojem naredimo zelo malo pozitivnega. Kot sem že zgoraj opisal, cilinder in bat imata svojo lego, da se novi batni obročki prilagodijo legi bata in cilindra se morejo skoraj toliko obrabiti kot so bili obrabljeni tisti, ki smo jih zamenjali. Se pravi, da z zamenjavo batnih obročkov ne storimo veliko. Moje mnenje je, če že kaj zamenjujemo potem obrusimo cilinder po možnosti ga še pohonajmo ter vstavimo novi bat, ker drugače po moji logiki skoraj ni efekta oz. je minimalen.
Jemljite si po poštarjevi kilometrini vzgled
Da nebo kdo mojega pisanja narobe ali preveč osebno vzel, to je samo moje mnenje, ki pa ni nujno, da je pravilno. Mislim pa, da je moje razmišljanje kar se tega tiče smiselno.
Hvala za priporočila in za odgovore še enkrat!
Lp, Vasja
Prvo kot prvo moj namen ni mopeda frizirat! Glede na moje znanje je iz risev na cilindru lepo razvidno, da bo zgolj brušenje na 39 premalo, če ne zelo premalo. Upam, da bodo risi pri 40 izginili. Močno dvomim, da bom kupil L bat, kajti moped hočem vzdržljivo skup naredit in ga registrirat. Hitrost zame ni toliko pomembna, kot je pomembno to, da bo cilinder v nulo pobrušen+ honan in v njega vstavljen trpežen bat. Batne obročke mi je verjetno polomilo posledično zaradi rotacije puše( še je stara puša, ni še tista z igličnimi ležaji) v ojnici kar je povzročilo neprevilno gibanje bata in zaradi tega je batni obroček zadel ob kanal, se odtrgal in naredil poškodbo na nepravem mestu....Govorim o puši v katero se porine sornik...
Prejšnji lastnik zgleda prej ni preveril kako je stanje s pušo, ko je renoviral batni sestav, ali pa je bila puša že prej tovarniško slabo vstavljena, ker pri omenjenem cilindru je prišlo že drugič do lomljenja batnih obročkov...
Če sem se že toliko po nepotrebnem razpisal še vam napišem moje mnenje kar se tiče zamenjave batnik obročkov ipd.
Preventivna menjava batnih obročkov se mi zdi popolnoma nesmiselna sploh ob tako mali kilometrini. Saj vsi vemo, da, ko obnavljamo batni sestav (brušenje cilindra in novi bat), da si batni sestav po nekaj sto kilometrih utekanja najde t.i. "svojo lego". Torej takrat, ko si batni sestav ustvari optimalno lego ima največjo moč oz. največjo kompresijo. To je lahko recimo komaj po 3000km, lahko celo več ali manj... In mislim, da pri omenjeni kilometrini, če je vse pod normalnimi pogoji( dovolj mazanja, pravilno utekanje...) ne bi smelo biti nekih obrab, kvečjemu šele takrat bi moped moral najbolj začeti iti.
Kaj se zgodi, če recimo preverjamo batni sestav pri mopedu, torej ga razderemo, potegnemo cilinder dol itd. Pa tudi, če ne menjavamo batnih obročkov, skratka ničesa, da pustimo tako kot je. Potem vse to lepo sestavimo nazaj in nikoli več ne bo tako kot je bilo v prvotnem položaju. Samo to, da razderemo cilinder narazen povzročimo, da si batni sestav spet na novo išče svojo lego, lega pa se dela seveda z brušenjem samega sebe( govorim res o minimalnih stvareh)... Seveda vsi vemo, da z brušenjem večamo toleranco in gubimo kompresijo. Pri zamenjavi samo batnih obročkov pomojem naredimo zelo malo pozitivnega. Kot sem že zgoraj opisal, cilinder in bat imata svojo lego, da se novi batni obročki prilagodijo legi bata in cilindra se morejo skoraj toliko obrabiti kot so bili obrabljeni tisti, ki smo jih zamenjali. Se pravi, da z zamenjavo batnih obročkov ne storimo veliko. Moje mnenje je, če že kaj zamenjujemo potem obrusimo cilinder po možnosti ga še pohonajmo ter vstavimo novi bat, ker drugače po moji logiki skoraj ni efekta oz. je minimalen.
Jemljite si po poštarjevi kilometrini vzgled
Da nebo kdo mojega pisanja narobe ali preveč osebno vzel, to je samo moje mnenje, ki pa ni nujno, da je pravilno. Mislim pa, da je moje razmišljanje kar se tega tiče smiselno.
Hvala za priporočila in za odgovore še enkrat!
Lp, Vasja
Re: Bati za ATX
jaz osebno bi dobil raje en 38 cilinder in pohonat na 38,5, noter l bat ker je lepša obraba cilindra... in vozi...
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: Bati za ATX
ja če ti je že drugič obročke lomil not oz. da jih je je pol zihr še kej druzga sfukan pomoje maš zluftano ojnco u nulo če kr lom.nwm no. pa na fi40 se že začne kar lepo gret ATX cilindr, zato sm ti pa reku da dob BT, sej pa registrerej iz ATX cilindorm pa pol BT gor..tku da bo usaj šlu normalnu pa še pregreval se ti ne bo.
Motociklizem = privilegij za izbrance.
Piješ merlot fukaš povsod,
piješ teran fukaš usak dan,
piješ CVIČK adijo tičk. ;D
http://www.youtube.com/watch?v=IqtT7ezvBKc
ce si sam pripravljas drva te dvakrat pogrejejo!
Piješ merlot fukaš povsod,
piješ teran fukaš usak dan,
piješ CVIČK adijo tičk. ;D
http://www.youtube.com/watch?v=IqtT7ezvBKc
ce si sam pripravljas drva te dvakrat pogrejejo!
Re: Bati za ATX
Klemen kaj misliš s tem lepša obraba cilindra pri L batu. Saj, če kdo ima original cilinder od Atx, ki še ni bil brušen, pa ga slučajno proda ga takoj kupim!?!?!
Nejc malo bolj podrobno mi opiši tvoje mišljenje o pregrevanju prosim. Torej, če imam recimo Bt cilinder pa fi 40 ali pa od Atx cilinder pa fi 40 se mi od bt ne bo pregreval? Misliš, da bi se mi od Atx cilinder pri fi 40 pregreval glede na to, da moped ni popolnoma nič sfriziran?
Ja pa ojnica nima lufta, ti pravim, da je verjetno kriva rotacija puše, kar posledično ni mazalo sornika in ga je zelo obrabilo. Kako pa se začne bat premikat, če je sornik zelo obrabljen ali celo poškodovan plus obrabljena puša?
Nejc malo bolj podrobno mi opiši tvoje mišljenje o pregrevanju prosim. Torej, če imam recimo Bt cilinder pa fi 40 ali pa od Atx cilinder pa fi 40 se mi od bt ne bo pregreval? Misliš, da bi se mi od Atx cilinder pri fi 40 pregreval glede na to, da moped ni popolnoma nič sfriziran?
Ja pa ojnica nima lufta, ti pravim, da je verjetno kriva rotacija puše, kar posledično ni mazalo sornika in ga je zelo obrabilo. Kako pa se začne bat premikat, če je sornik zelo obrabljen ali celo poškodovan plus obrabljena puša?
Re: Bati za ATX
puše???? atx nima puše! ima lezaj.... bt cilindra si pa ne zeli... zakaj? prijateljski nasvet...
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: Bati za ATX
Moj ATX je 88 letnik in ima na ojnici pušo (tam kjer se sornik notr da). Še nima igličastega ležaje oz. puše z igličastimi ležaji! Torej ojnica od Atx ima prešano pušo katera ima 2 luknjici (goraj in spodaj) za mazanje prav tako ojnica, in če puša v ojnici se obrača, se luknje ne prekrivajo in ni mazanja, ker pa ni mazanja pride do obrabe sornika in puše in to pušo je potrebno zamenjat, jo na novo s pripravo notri sprešat!
Če ša ne verjameš ti pa poslikam pušo in ti jo objavim na forum!
Če ša ne verjameš ti pa poslikam pušo in ti jo objavim na forum!
Re: Bati za ATX
am kakor jaz vem so vsi atxi imeli igličasti lezaj,,,
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)