kolkr mi je brat povedal so to dali kao čoper pa zadi drugačne luči (old school look)Pich napisal/-a:tako visoke belance so značilne samo pri vas. dobiš kakšno še na obali in na Postojnskem. Prav značilne so pa za Pivko in Ilirsko bistrico in to že od nekdaj.escape napisal/-a:off topic:Pich napisal/-a:Lepa 4-ka. po višini belance vidim, da si iz okolice Pivke ali Ilirske bistrice.
kaj visoke belance so značilne samo pri nas?
okolica pivke in il. bistrice?
drugače pa lepa štirka
apn4
Re: apn4
Re: apn4
Večina primorskih 4-k je imela predelan SLC izpuh, ki je za moje pojme daleč najboljši izpuh kar jih je Tomos izdelal. ta izpuh pa je verjetno apn predelan in verjamem, da ni slab.PiZdeK6_ napisal/-a:samo toti auspuh ni isti ko od navadne apnke (krivina) spominja me na e90 drgač pa lepa štirka
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: apn4
kako pa se predela slc izpuh?Pich napisal/-a:Večina primorskih 4-k je imela predelan SLC izpuh, ki je za moje pojme daleč najboljši izpuh kar jih je Tomos izdelal. ta izpuh pa je verjetno apn predelan in verjamem, da ni slab.PiZdeK6_ napisal/-a:samo toti auspuh ni isti ko od navadne apnke (krivina) spominja me na e90 drgač pa lepa štirka
Re: apn4
Najprej odstraniš kapo, potem tisto šipko z navojem toliko časa upogibaš, da jo dobiš stran. na tisto mesto kjer je bila privarjena šipka zavrtaš luknjo fi 10 mm. dušilcu zavariš stranske luknje in sredinsko luknjo povečaš do cevi. nato dušilec oviješ z dušilno peno ga vstaviš v izpuh in izpuh na spodnji strani rahlo zatolčeš s kladivom toda samo toliko, da dušilec ostane na svojem mestu. tako so že pred mnogimi leti predelali SLC izpuh na tomosovem inštitutu in rezultati so zelo dobri. tako predelan izpuh poveča prožnost motorja in pusti motorju, da se vrti v kar lepe vrtljaje pa še fenomenalen zvok oddaja.TheLord napisal/-a:kako pa se predela slc izpuh?Pich napisal/-a:Večina primorskih 4-k je imela predelan SLC izpuh, ki je za moje pojme daleč najboljši izpuh kar jih je Tomos izdelal. ta izpuh pa je verjetno apn predelan in verjamem, da ni slab.PiZdeK6_ napisal/-a:samo toti auspuh ni isti ko od navadne apnke (krivina) spominja me na e90 drgač pa lepa štirka
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: apn4
Mogoče veš kako bi bilo potrebno predelati da bi čimveč potegnil z original APN izpuha...Najprej odstraniš kapo, potem tisto šipko z navojem toliko časa upogibaš, da jo dobiš stran. na tisto mesto kjer je bila privarjena šipka zavrtaš luknjo fi 10 mm. dušilcu zavariš stranske luknje in sredinsko luknjo povečaš do cevi. nato dušilec oviješ z dušilno peno ga vstaviš v izpuh in izpuh na spodnji strani rahlo zatolčeš s kladivom toda samo toliko, da dušilec ostane na svojem mestu. tako so že pred mnogimi leti predelali SLC izpuh na tomosovem inštitutu in rezultati so zelo dobri. tako predelan izpuh poveča prožnost motorja in pusti motorju, da se vrti v kar lepe vrtljaje pa še fenomenalen zvok oddaja.Pich napisal/-a:kako pa se predela slc izpuh?
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: apn4
Imaš mogoče sliko kako izgleda ta stožec?Pich napisal/-a:Skrajšati krivino za 8 do 10 cm, izprazniti izpuh in vstaviti stožec notri. včasih se je stožec celo dobilo v trgovini. zdaj pa jih že dolgo nimajo več.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!