3. Batni obroček

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
tomostuning
kriva felna
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a tomostuning »

Lp.
No po forumi sem iskal pa nisem nikjer zasledil te teme, namreč zanima me kak bi se kaj obneso 3 obroček na batu,
če je sploh zdravo dat not tako bat, ker se baje rado pregrevle vse skup :x
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a koroman »

čisto brezveze. povzročlo bi večje trenje kar pomeni večje temperature. pridobil nebi čisto nič
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

koroman napisal/-a:čisto brezveze. povzročlo bi večje trenje kar pomeni večje temperature. pridobil nebi čisto nič
točn tko več trenja in večja temperatura, tretji obroček je čist brezveze, na visokovrtečih mašinah majo tut sam en batn obročk pa dela ( man trenja, man se greje, se lažje zvrti), pomoje je to neumnost delat, kompresija pa ne bo nč bolša, ker ti že zgorna dva obročka dost držita ( še posebej če je L bat)
:)
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a pomartin »

ogromno pridobiš na moči in tudi na temperaturi... če se vozi eden je vredu, kokr peleš šeenga se preveč segreje.
Govorim za bt cilinder.
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a sales0 »

3. obroček na bat dajat je tako kot, če bi človeku dodajal še eno nogo! Zakaj +1 noga, če lahko greš po dveh bolje kot po treh nogah?
Isto je pri obročkih!
Važno je da imaš dobro obdelano vrtino in tekalno površino cilindra, dober bat+ obročki in seveda vse skupaj lepo noter voženo(ajnfaranje).
Če tako narediš bo motor kot nov.
Če imaš visoko vrtečo mašino pa daš bat na samo en obroček noter in je zadeva to to.
Če boš dodal 3. obroček bo večja obraba cilindra, vse skupaj se bo grelo kot peč in nebo se zavrtelo nikamor.



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a pomartin »

sales0 napisal/-a:3. obroček na bat dajat je tako kot, če bi človeku dodajal še eno nogo! Zakaj +1 noga, če lahko greš po dveh bolje kot po treh nogah?
Isto je pri obročkih!
Važno je da imaš dobro obdelano vrtino in tekalno površino cilindra, dober bat+ obročki in seveda vse skupaj lepo noter voženo(ajnfaranje).
Če tako narediš bo motor kot nov.
Če imaš visoko vrtečo mašino pa daš bat na samo en obroček noter in je zadeva to to.
Če boš dodal 3. obroček bo večja obraba cilindra, vse skupaj se bo grelo kot peč in nebo se zavrtelo nikamor.



L.p!



Aleš!
govoriš iz izkušenj glede delovanja z 3. obročkom?
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

pomartin napisal/-a:
sales0 napisal/-a:3. obroček na bat dajat je tako kot, če bi človeku dodajal še eno nogo! Zakaj +1 noga, če lahko greš po dveh bolje kot po treh nogah?
Isto je pri obročkih!
Važno je da imaš dobro obdelano vrtino in tekalno površino cilindra, dober bat+ obročki in seveda vse skupaj lepo noter voženo(ajnfaranje).
Če tako narediš bo motor kot nov.
Če imaš visoko vrtečo mašino pa daš bat na samo en obroček noter in je zadeva to to.
Če boš dodal 3. obroček bo večja obraba cilindra, vse skupaj se bo grelo kot peč in nebo se zavrtelo nikamor.



L.p!



Aleš!
govoriš iz izkušenj glede delovanja z 3. obročkom?
pomoje če že mal bol pomisliš ti je vse jasno da to nima smisla ;)
:)
Uporabniški avatar
tomostuning
kriva felna
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a tomostuning »

Ja pomojem je to brezveze, samo en kolega je reko da vleče pol apn-ka dosti bolje, ker jaz bi rad predelav mašino da bi vleko v breg dobro pa šlo po ravnini hitro :lol: . Vem da je to mogoče dosečt z ctx al pa e90 mašino, vendar bi jaz rad naredil to na apn-ki. Not bi dal 42L bat al pa navadniga, ker se mi zdi da navadni 42 bat dosti bol vlače v breg kot pa L bat
No nevem če je tak samo mi je šla apn-ka z 42 navdanim batom lepše kot pa z L, mašina je imela z tem batom tudi večjo odzivnost tak da nevem ker bat bi dal not :(
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a filius »

Na original kanalih sam nisem opazil razlike med 42L in navadnim batom, z obema gre približno isto...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
tomostuning
kriva felna
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a tomostuning »

filius napisal/-a:Na original kanalih sam nisem opazil razlike med 42L in navadnim batom, z obema gre približno isto...
Ja končno hitrost imata isto samo navaden bolš potegne iz začetka
No to sem jaz ugotovil. Nogoče ni tak :)
Odgovori