3. Batni obroček
- tomostuning
- kriva felna
- Prispevkov: 69
- Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
- Kraj: Slovenska Bistrica
3. Batni obroček
Lp.
No po forumi sem iskal pa nisem nikjer zasledil te teme, namreč zanima me kak bi se kaj obneso 3 obroček na batu,
če je sploh zdravo dat not tako bat, ker se baje rado pregrevle vse skup
No po forumi sem iskal pa nisem nikjer zasledil te teme, namreč zanima me kak bi se kaj obneso 3 obroček na batu,
če je sploh zdravo dat not tako bat, ker se baje rado pregrevle vse skup
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: 3. Batni obroček
čisto brezveze. povzročlo bi večje trenje kar pomeni večje temperature. pridobil nebi čisto nič
Re: 3. Batni obroček
točn tko več trenja in večja temperatura, tretji obroček je čist brezveze, na visokovrtečih mašinah majo tut sam en batn obročk pa dela ( man trenja, man se greje, se lažje zvrti), pomoje je to neumnost delat, kompresija pa ne bo nč bolša, ker ti že zgorna dva obročka dost držita ( še posebej če je L bat)koroman napisal/-a:čisto brezveze. povzročlo bi večje trenje kar pomeni večje temperature. pridobil nebi čisto nič
:)
Re: 3. Batni obroček
ogromno pridobiš na moči in tudi na temperaturi... če se vozi eden je vredu, kokr peleš šeenga se preveč segreje.
Govorim za bt cilinder.
Govorim za bt cilinder.
bol star bol nor!
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: 3. Batni obroček
3. obroček na bat dajat je tako kot, če bi človeku dodajal še eno nogo! Zakaj +1 noga, če lahko greš po dveh bolje kot po treh nogah?
Isto je pri obročkih!
Važno je da imaš dobro obdelano vrtino in tekalno površino cilindra, dober bat+ obročki in seveda vse skupaj lepo noter voženo(ajnfaranje).
Če tako narediš bo motor kot nov.
Če imaš visoko vrtečo mašino pa daš bat na samo en obroček noter in je zadeva to to.
Če boš dodal 3. obroček bo večja obraba cilindra, vse skupaj se bo grelo kot peč in nebo se zavrtelo nikamor.
L.p!
Aleš!
Isto je pri obročkih!
Važno je da imaš dobro obdelano vrtino in tekalno površino cilindra, dober bat+ obročki in seveda vse skupaj lepo noter voženo(ajnfaranje).
Če tako narediš bo motor kot nov.
Če imaš visoko vrtečo mašino pa daš bat na samo en obroček noter in je zadeva to to.
Če boš dodal 3. obroček bo večja obraba cilindra, vse skupaj se bo grelo kot peč in nebo se zavrtelo nikamor.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: 3. Batni obroček
govoriš iz izkušenj glede delovanja z 3. obročkom?sales0 napisal/-a:3. obroček na bat dajat je tako kot, če bi človeku dodajal še eno nogo! Zakaj +1 noga, če lahko greš po dveh bolje kot po treh nogah?
Isto je pri obročkih!
Važno je da imaš dobro obdelano vrtino in tekalno površino cilindra, dober bat+ obročki in seveda vse skupaj lepo noter voženo(ajnfaranje).
Če tako narediš bo motor kot nov.
Če imaš visoko vrtečo mašino pa daš bat na samo en obroček noter in je zadeva to to.
Če boš dodal 3. obroček bo večja obraba cilindra, vse skupaj se bo grelo kot peč in nebo se zavrtelo nikamor.
L.p!
Aleš!
bol star bol nor!
Re: 3. Batni obroček
pomoje če že mal bol pomisliš ti je vse jasno da to nima smislapomartin napisal/-a:govoriš iz izkušenj glede delovanja z 3. obročkom?sales0 napisal/-a:3. obroček na bat dajat je tako kot, če bi človeku dodajal še eno nogo! Zakaj +1 noga, če lahko greš po dveh bolje kot po treh nogah?
Isto je pri obročkih!
Važno je da imaš dobro obdelano vrtino in tekalno površino cilindra, dober bat+ obročki in seveda vse skupaj lepo noter voženo(ajnfaranje).
Če tako narediš bo motor kot nov.
Če imaš visoko vrtečo mašino pa daš bat na samo en obroček noter in je zadeva to to.
Če boš dodal 3. obroček bo večja obraba cilindra, vse skupaj se bo grelo kot peč in nebo se zavrtelo nikamor.
L.p!
Aleš!
:)
- tomostuning
- kriva felna
- Prispevkov: 69
- Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
- Kraj: Slovenska Bistrica
Re: 3. Batni obroček
Ja pomojem je to brezveze, samo en kolega je reko da vleče pol apn-ka dosti bolje, ker jaz bi rad predelav mašino da bi vleko v breg dobro pa šlo po ravnini hitro . Vem da je to mogoče dosečt z ctx al pa e90 mašino, vendar bi jaz rad naredil to na apn-ki. Not bi dal 42L bat al pa navadniga, ker se mi zdi da navadni 42 bat dosti bol vlače v breg kot pa L bat
No nevem če je tak samo mi je šla apn-ka z 42 navdanim batom lepše kot pa z L, mašina je imela z tem batom tudi večjo odzivnost tak da nevem ker bat bi dal not
No nevem če je tak samo mi je šla apn-ka z 42 navdanim batom lepše kot pa z L, mašina je imela z tem batom tudi večjo odzivnost tak da nevem ker bat bi dal not
Re: 3. Batni obroček
Na original kanalih sam nisem opazil razlike med 42L in navadnim batom, z obema gre približno isto...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
- tomostuning
- kriva felna
- Prispevkov: 69
- Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
- Kraj: Slovenska Bistrica
Re: 3. Batni obroček
Ja končno hitrost imata isto samo navaden bolš potegne iz začetkafilius napisal/-a:Na original kanalih sam nisem opazil razlike med 42L in navadnim batom, z obema gre približno isto...
No to sem jaz ugotovil. Nogoče ni tak