Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
Živjo!
Zadnje čase imam problem pri mojem atx-u gor imam 15 cilinder brušen na 40 in glanc nov L bat ter bing 18 fergazar. Sedaj pa imam problem motor se mi noče zvrteti kakor bi se moral, 1 in 2 se zvrtita še kolikor toliko OK potem ostale pa mori, oz če dodajam gas čist na izi počas se potem še nekako zvrti, v kolikor pa ga dam hitreje pa ga mi zamori...5 prestava mi pa sploh vleče samo pod 1/4 plina kar je več ga mi mori...
Malo sumim da je prevelika diza, samo druge kot te nimam doma..
Zadnje čase imam problem pri mojem atx-u gor imam 15 cilinder brušen na 40 in glanc nov L bat ter bing 18 fergazar. Sedaj pa imam problem motor se mi noče zvrteti kakor bi se moral, 1 in 2 se zvrtita še kolikor toliko OK potem ostale pa mori, oz če dodajam gas čist na izi počas se potem še nekako zvrti, v kolikor pa ga dam hitreje pa ga mi zamori...5 prestava mi pa sploh vleče samo pod 1/4 plina kar je več ga mi mori...
Malo sumim da je prevelika diza, samo druge kot te nimam doma..
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
kok maš vlko dizo? maš original airbox? jst sm dal na svojga btja kao nek športn filtr pa sm meu isti problem kt ti
Nije zdravo biti bolestan
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
spodnja je 90 zgornja pa 40.
Gor je original airbox vendar je prazen, notri ni nič...
Gor je original airbox vendar je prazen, notri ni nič...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
Čak glavno dizo imaš 90mm? Ja ni čudn pol za urignal btje so 80...filius napisal/-a:spodnja je 90 zgornja pa 40.
Gor je original airbox vendar je prazen, notri ni nič...
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
Seveda ti ne more delat če si pustil prazen airbox! Nujno daj vse kakor original noter drugače ti motor nemore nikamor it.
Buhti,90 diza je prava,noben bt ni imel 80 dize,pa tud to nebi bil vzrok za to kar mu dela. Pa ni 90mm ampak 0,9mm(če so številke v metričnih enotah). Original BT-88 diza, e90-90diza, 15 slc -82/85diza.
Buhti,90 diza je prava,noben bt ni imel 80 dize,pa tud to nebi bil vzrok za to kar mu dela. Pa ni 90mm ampak 0,9mm(če so številke v metričnih enotah). Original BT-88 diza, e90-90diza, 15 slc -82/85diza.
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
Aha samo problem je ker nevem kaj je sploh v original Airbox-u ker ta je bil že prazen ko sem ga dobilPVL napisal/-a:Seveda ti ne more delat če si pustil prazen airbox! Nujno daj vse kakor original noter drugače ti motor nemore nikamor it.
Buhti,90 diza je prava,noben bt ni imel 80 dize,pa tud to nebi bil vzrok za to kar mu dela. Pa ni 90mm ampak 0,9mm(če so številke v metričnih enotah). Original BT-88 diza, e90-90diza, 15 slc -82/85diza.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
Ja sem se zmotil 0.80 sem mislil, ja lej jest imam v dellortotu 85 dizo in spraznn airbox in dela brez problema mi...PVL napisal/-a:Seveda ti ne more delat če si pustil prazen airbox! Nujno daj vse kakor original noter drugače ti motor nemore nikamor it.
Buhti,90 diza je prava,noben bt ni imel 80 dize,pa tud to nebi bil vzrok za to kar mu dela. Pa ni 90mm ampak 0,9mm(če so številke v metričnih enotah). Original BT-88 diza, e90-90diza, 15 slc -82/85diza.
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
Dellorto je drugač,se drugače da nastavit kot bing.
Filius: najprej pride okrogla plastika,ki se vsede v box in ima v sredini luknjo(cca 1,5-2cm more bit),potem se na to plastiko da okrogel zračni filter,ta filter pa se še z eno plastiko pritisne v box da drži pri meru. Pa 90 diza je ok!
Filius: najprej pride okrogla plastika,ki se vsede v box in ima v sredini luknjo(cca 1,5-2cm more bit),potem se na to plastiko da okrogel zračni filter,ta filter pa se še z eno plastiko pritisne v box da drži pri meru. Pa 90 diza je ok!
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
filius k boš meu cajt hmen ulet mam to za u airbox
Re: Tomos ATX, bing 18 in 15cilinder
Bom uletu da zrihtam da ga mi nebo moril. Imam pa te težave samo sedaj, ko sem dal gor BIng 18 prej ko sem mel dellortro 19 me ni nikol tok jebu, mi je pa bat odlomil
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!