Stran 1 od 2

ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: Pe Apr 28, 2023 3:43 pm
Napisal/-a deko17
Imam ATX 50 z original BT mašino , cilindrom, uplinjačem , izpuh kopija ATX . Motor na novo narejen , elektrika na novo , vžig naštelan .
Težave:
- Že mrzel slabo ali ne vžge na kurbel .
- Mrzel dela 5-10 min pelje na polno, potem ga začne dušit - zapirat , tudi ugasne
- Nekako gre pod min. plina , če pa ugasne po 1-2 min spet gre in iste težave
- gre pa tudi na max.obrate v prostem teku
Pomisleki :
- Med rezervoarjem in uplinjačem , imam filter goriva , ki pa se ne natoči na polno , da se nekje ustvarja vakum, morda na čepu tanka
- Rezervoar sem spucal , ne maši dotoka goriva
- Regulacija igle v uplinjaču ??
- provam brez filtra goriva ?

MNENJA

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: Pe Apr 28, 2023 5:22 pm
Napisal/-a Primzi
Če sem se peljal 1min na poln gas v 5. prestavi je v rezervoarju na 4ki naredilo vakum in mi je začela cukat. Na pokrovčku sem imel tesnilo iz plute. Ko sem tesnilo odstranil ni bilo več nobenih težav.
Ne škodi poskusit brez filtra goriva. Ostalo je samo v nastavitvah vplinjača. Še prej ga temeljito očisti. Mislim, da elektrika ni problem, ker ti gre v max. obrate. Lahko pa testiraš iskro tako, da snameš kapico in jo držiš 0.5cm od nepobarvane kovine na mopedu, zakurblaš in vidiš jakost iskre.

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: Pe Apr 28, 2023 6:29 pm
Napisal/-a deko17
Hvala, ja z uplinjačem se moram mal poigrat z nastavitvami, ker sem znižal iglo , to mi je jasno so pa šobe po tovarniških nastavitvah ( BT-ja ).
Motor naredi kot da bi zaprl pipco goriva .
Provam brez filtra goriva ter odprem pokrov tanka .Drugo ne vem kaj bi bilo.

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: Pe Apr 28, 2023 9:22 pm
Napisal/-a Živnorc
Imam identičen ATX z orig. BT mašino in kopijo ATX-CTX izpuha.

Kolikšne imaš dize?. .. prevelika diza najbrž ni, če ti gre na ful obrate, bi bilo prej obratno, da je mogoče malo presuh? Uplinjač je čist?
Koliko imaš pa predvžiga? BT naj bi imel malo manj, kot APN. Imaš platinski, ali brez platinski vžig?
Kolikšno imaš kompresijo? ... da se ti mogoče ne pregreva? ... ker fantje (nekateri, seveda) povrtajo cilinder , pa še nižajo glave, da je potem preveliko kompresijsko razmerje, kar pa "ni ravno dobro".

Filterček ni nujno, da je poln... se vedno kje ustvari zračni žep, tko da ni to problem.
Kako pa si očistil rezervoar? ... vanj daš matice... "rizl" pesek.... stresaš nekaj časa... fino spereš ... in seveda moraš prej odstraniti pipico, ker se v njej nabere vsa svinjarija (v mrežici) ... fino spihat s komprimiranim zrakom v obe smeri....

... več stvari gre lahko narobe...

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: So Apr 29, 2023 9:30 am
Napisal/-a deko17
Ena šoba vem da je 88 druga 40?? , še enkrat moram očistit uplinjač ..rezervoar očistil s solno kislino ( res da je bil rjast in se je luščila rja ) , najprej sem predvideval da je spet to pa je blo čisto, vseeno sem očistil. Gorivo tank - uplinjač bp.

Ker mi je šla kajla na gredi od magneta, ga zamenjal 12V in kpl elektrika . Imam brezplatinski vžig , peljal enmu mojstru je naštelal z urco vžig .. mašino BT sem kupil od prijatla so imeli za en gokart ...moram preverit kaj so delali .

S starim magnetom je še kar šlo , se mi je pa mašil dovod goriva zaradi rje tako da ne morem vedet kaj je.
Polne kufre ga imam ...že eno leto se vleče..ga ne morm spravit k sebi

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: So Apr 29, 2023 12:01 pm
Napisal/-a Živnorc
...ne obupat...
..kot si že sam začel, sistematično se loti stvar po stvar.
Najprej rezervoar s pipico. OBVEZNO odmontiraj pipico in jo temeljito očisti in prepihaj s kompresorjem.
40 diza?🤔 meni dela na 30...sem dal not 35 pa je komaj vžgal...40 sploh probal nisem...res pa je, da so te Bing dize bolj tko-tko po številkah...
Z urco ti je naštelal brezplatinski vžig?...za to se uporabi stroboskop. Z urico samo določiš zgornjo mrtvo točko, da označiš na magnetu in na bloku motorja za orientacijo...nato pa se pomakneš za 0,8mm do 1mm nazaj (če imaš BT brezplatinski vžig), narediš črtico na magnetu, nato pa preveriš s stroboskopom, če ti daje iskro na tem mestu...

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: So Apr 29, 2023 7:45 pm
Napisal/-a Živnorc
...aja...še to sem ti pozabil napisat...
Če sumiš, da ti ne dobi bencina iz rezervoarja, naredi preprost trik. Snemi cevko z rezervoarja ali uplinjača, podstavi kantico za bencin...in odpri pipico, pa boš videl, kako teče ...

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: To Jun 06, 2023 6:38 pm
Napisal/-a deko17
Glede prejšnjih objav težave z atx motor izgubi moč .

Za te težave naj bi bil kriv:
- napačen nastavljen predvžig , posledično pregretje motorja ter zaribanje .
Mi je pa eden svetoval menjaj vžigalno svečko - močnejšo in glej
DELA !!!!
Priporočam za ATX ali BT svečka NGK B9HS .

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: To Jun 06, 2023 7:48 pm
Napisal/-a ro-bi
Za original BT motor je svečka NGK B9HS prehladna. Če boš delal več krajših tur ali se dalj časa vozil bolj počasi, ti jo bo zalilo in ne bo več vžgal. že 8 je owerkill, 7 je ravno prav.
Pa te številke nimajo z "močjo" svečke nič. So le pokazatelj toplotne vrednosti.

Re: ATX 50 Dušenje motorja

Objavljeno: Če Jun 08, 2023 11:36 am
Napisal/-a deko17
Bom proval tudi B8HS , pa povem .
Sej v tem je bila težava , dokler se ni segrel je delal potem pa nič .
Na svečko Bosna 80 , ni delal , na 100 verjetno bi ampak da so boljše od NGK .