APN z BT cilindrom PROBLEM

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
citroen94
zažgan bat
Prispevkov: 76
Pridružen: Sr Jan 23, 2013 1:13 pm

APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a citroen94 »

Torej. Drugič v življenju se srečujem z BT cilindrom in že drugič mi je žal. Obnovil sem APN motor in nanj zmontiral BT cilinder. Cilinder je original in NI srbski ali bilokateri odlitek. Pobrušen je na 40mm in notri se nahaja Meteor 40L bat. Glava cilindra je bila že nekaj nižana, ampak ni sile. Le to sem poravnal tako da lepo nalega na cilinder. Ker se gre za APN ogrodje sem bil primoran izdelati stransko koleno na katerega sem zmontiral BING 18. Izpuh se mi je dobesedno 2 leti valjal pod nogami in sem za probo zmontiral kar tega. In to je Laser.
Torej setup v grobem je takole:
- APN motor
- BT cilinder 40mm
- meteor L bat 40mm
- BING 18
- filter iz amazona. Zadeva za 10€
- vžig nastavljen na 1.5mm pred gmt

Motor se na mestu zavrti do lune in nazaj.. Ampak preden se zavrti rabi kakšno sekundo, potem če ga držim na nižjih obratih in ko dam gas se brez problema zavrti. Če pa teče na mestu pa je zgodba čisto drugačna.

Problemi pa so sledeči, oziroma vprašanja.

1. Ali BT motor ko teče v prostem teku na mestu, in ko mu daš gas, ali takoj skoči v obrate ali je kakšna sekunda ali pol sekunde mukanja (mmooooo) nevem kako naj napišem zvok :lol: preden se motor zavrti?

2. Kako naj se lotim nastavljanja vplinjača? Trenutno imam notranjo dizo 90 in zunanjo 40. Iglo pa imam na najnižji poziciji, sepravi tako da dobi motor več bencina (če pravilno razmišljam). Nevem kje naj se lotim, ker roko na srce, kombinacij z dvema dizama, iglo, in vijakom za katerega niti nevem kaj je njegova funkcija je milijon. Koliko mora biti vijak privit? Opazil sem da z odvijanjem tega vijaka motor dobi obrate, in moram nato znižati obrate prostega tega na namenskem vijaku.

3. Kako priti do tega stanja kot je tule na posnetku?
https://www.youtube.com/watch?v=DMupOubbgUg
Glede na opis posnetka je moj setup identičen, ampak motor gre 2x slabše kot tole na posnetku.

4. Na vsa poizkušanja in kombinacije diz, in postavitev igle itd. Motor v nobenem primeru ne deluje s filtrom. Nikakor. Kar duši ga.

5. Koliko stransko koleno vpliva na delovanje motorja? Imam mogoče koleno predolgo, lahko ga izmerim če bi mi kdo znal povedat iz izkušenj ali je to predolgo ali ne. Koleno pravtako dvakrat zavije. Ali se to tudi pozna?

Prosim za pomoč, saj sem z prebiranjem foruma razbral da je nekaj strokovnjakov kateri se spoznajo na BT cilindre in jim je tole vse prej kot uganka.

Hvala!

Lep pozdrav
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5226
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

citroen94 napisal/-a: Sr Mar 29, 2023 7:17 pm Torej. Drugič v življenju se srečujem z BT cilindrom in že drugič mi je žal. Obnovil sem APN motor in nanj zmontiral BT cilinder. Cilinder je original in NI srbski ali bilokateri odlitek. Pobrušen je na 40mm in notri se nahaja Meteor 40L bat. Glava cilindra je bila že nekaj nižana, ampak ni sile. Le to sem poravnal tako da lepo nalega na cilinder. Ker se gre za APN ogrodje sem bil primoran izdelati stransko koleno na katerega sem zmontiral BING 18. Izpuh se mi je dobesedno 2 leti valjal pod nogami in sem za probo zmontiral kar tega. In to je Laser.
:roll:


-Zamenjaj Bing 18 za Dellorto 19 AS
-Menjaj elektriko za brezplatinsko
citroen94
zažgan bat
Prispevkov: 76
Pridružen: Sr Jan 23, 2013 1:13 pm

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a citroen94 »

In to je rešitev za vse zgoraj napisane simptome? 😀
Kaj pa ima veze ali so platine ali ne?
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

automatic_7 napisal/-a: Sr Mar 29, 2023 8:57 pm
-Zamenjaj Bing 18 za Dellorto 19 AS
-Menjaj elektriko za brezplatinsko
... kaka je kaj razlika v praksi med Polini in Dellorto uplinjačem ? si mogoče kdaj preskusil oba, oz. ju primerjal glede delovanja in nastavitev?
Verjetno že kje piše na forumu, pa vseeno vprašam.

Hvala.
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a A5f »

Glavno šobo imaš verjetno premajhno ali pa preveč zraka zaradi "športnega filtra"
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Živnorc napisal/-a: Če Mar 30, 2023 9:27 am
automatic_7 napisal/-a: Sr Mar 29, 2023 8:57 pm
-Zamenjaj Bing 18 za Dellorto 19 AS
-Menjaj elektriko za brezplatinsko
... kaka je kaj razlika v praksi med Polini in Dellorto uplinjačem ? si mogoče kdaj preskusil oba, oz. ju primerjal glede delovanja in nastavitev?
Verjetno že kje piše na forumu, pa vseeno vprašam.

Hvala.
Jaz imam/sem imel oba in probal na različnih set-upih. Glede nastavitev ni nekih velikih razlik, polini ima še tisti "air brake" kjer ti dovaja zrak v atomizator (načeloma je itak zaprt). Sem pa opazil da ima Polini nenormalno blowbacka (sprobano na Lamotu in Pvl kitu) kot rezultat ga je skoraj nemogoče vozit z nekim filtrom ki ima stene breblizu vhoda v uplinjač ker začne vsesavat lasten bencin in ga totalno zalije, sploh če v šusu daš plin iz nizkih obratov. Tega pri dellortu ni...mogoče bi se dalo z "air brake jetom" odpravit.
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Aha...
..a je možno, da je Polini fizično krajši na vstopni strani, pa zato enkrat "je lastno izpljuvano bencinsko meglo"..enkrat pa ne....bi mogoče rešil problem s "trobento", da je izpljuvana bencinska megla vedno v sesalni cevi...in da potem lahko optimalneje nastaviš uplinjač?
Uporabniški avatar
KamiKaza
auspuh
Prispevkov: 856
Pridružen: Sr Okt 26, 2016 7:57 pm
Kraj: Radovljica

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a KamiKaza »

Ko sem mel ta "airbrake jet" odprt, je moped laufal zelo "suho", ni važno kaka diza je bla not, vedno je bila sveča čist svetla, skor bela, pa cilinder je bil suh k poper, ko sem snel glavo, ampak ribnil pa ni. Podobni mi je delal z Dellortom sha 16/16 (na originalnem cilindru in na Lamotu). Na 14M nimam problemov zodvečnim bencinom na vstopni strani, no moker je, isto sem mel tudi pri SHAju. Verjetno je tu tudi velik airboks faktor...
franc
vplinjač
Prispevkov: 381
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a franc »

Glede "osnovnega problema " teme. Preveri, če ti motor "tesni" , ker to, da dela na visokih obratih ampak rabi čas, je običajno problem netesnenje (fouš luft) semering, tesnila...
lp
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

... to, glede zalivanja in sušenja med različnimi režimi delovanja sprašujem zato, ker sem pred uhuhu leti, sicer na modelarskem motorju 62ccm imel identičen problem.
Nezanesljiv štand gas, nikakav prehod, na obrate je sicer šlo.... če si pa hotel druga dva parametra naštelat, se je pa max moč zmanjšala....
...in bil je isti problem z "meglo" in pljuvanjem iz uplinjača. Naredil sem ene 5cm dolgo trobento in rešil zadevo. Motor je bilo potrebno totalno preštelati, delal pa je vrhunsko. Štand gas precej nižji in zanesljiv, prehod hiter, max. moč pa tudi nekaj večja.
Verjetno bi na mopedu bilo isto za probat, ker je koncept delovanja motorja identičen tistemu modelarskemu...
Odgovori