APN z BT cilindrom PROBLEM

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

franc napisal/-a: Sr Apr 03, 2024 8:43 am BT je več kot dober. Če ga brusiš na nadmero, samo poskrbi, da kanale "spraviš" nazaj na prvotne mere (kote) in ne rabiš drugega (malo pogooglaj "port map 2T" ) . Prevelika kompresija bo "zluftala" ojnico........
..... Pri brušenju na nadmero, moraš obvezno "zaobliti" (pobrusti pod kotom kakšen mm) robove kanalov, ker drugače obročki "zapenjajo" .
lp
.. pa še to se mi zdi, da ima BT preveč "odprte kote" za moj okus. ..pod nizkimi obrati čisto neuporaben.
..kar se pa kompresije tiče je pa tko, kot pravijo stari majstri: Kolikor lastnikov je moped zamenjal, tolikokrat so nižali glavo... pa dejmo potem še na 42 povrtat, pa smo pol tam, ko v parih dneh zlufta blajerco... :D
..in ja... obvezno s proxxonom "poširfat" robove kanalov.


SiSigurn:
meni se zelo dopade izpuh na nekih 165 stopinj (ob ustrezni prilagoditvi pretokov in sesanja)... dela nekje vmes... še vedno lepo vleče na nizkih obratih in tudi lepo se že zavrti. Za nezahtevnega uporabnika - začetnika več kot dovolj. Ni dolgo, kar sem tako naredil prijatelju (ki je tudi tu na forumu ) po nasvetu Aljaž555. Super, kar se mene tiče. Z izpuhom s protikonusom in kitajskim Bing 17 gre 80km/h po GPS. ... ampak tu ni kaj, če imaš BT cilinder, je tako, kot je. ... smo NE BRUSITI ŠE DODATNO, kot je že svetoval Franc! ... škoda original cilindra, denarja in časa.
SiSigurn?
batzajla
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 19, 2023 9:45 pm

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a SiSigurn? »

Škoda original cilindra je vsekakor. Gred je od BTja močnejša tako da naj nebi bili problemi. Pomagal sem mu napilit eno srbsko kopijo cilindra. Ima odzadaj 37 zobnik zato ga bo moral kar tiščat. Kaj bi bilo smiselno podložit cilinder za cca 0.7 ali 1mm da bo razmerje 10:1? Na motorju je bilo pa ose menjano razen bloki so ostali isti. :). Izmeriva natančno ko prideva domou. Lp
Približno 1mm v cilindru je 4.3° če se ne motim.
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

... ja zadaj si dal 37 verižnik, ker manjšega ni "zvleklo", ker moped ni imel nobene moči na nizkih obratih.

Ne razumem, kaj točno misliš s tistim 1mm v cilindru in 4,3 stopinjami?
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Berty »

Živnorc napisal/-a: Sr Apr 03, 2024 8:17 am
Za volumen valja vzameš formulo za površino kroga:
Pi x dxd / 4 ( Pi x kvadrat premera bata in deliš s 4)
Hm hm, površina kroga je π * r² in nič deljeno s 4...
APN4M 83'
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Berty napisal/-a: Sr Apr 03, 2024 12:02 pm
Živnorc napisal/-a: Sr Apr 03, 2024 8:17 am
Za volumen valja vzameš formulo za površino kroga:
Pi x dxd / 4 ( Pi x kvadrat premera bata in deliš s 4)
Hm hm, površina kroga je π * r² in nič deljeno s 4...
...Hm hm ....imaš popolnoma prav.. :o :shock:

... jaz pa tudi... ;) :lol: :roll:

in lažje izračunaš, če vstaviš premer bata , kot pa da daješ čez pol ... čeprav moraš potem deliti s 4.. :roll: :lol:


da ti pomagam:
d = 2r (r=d/2)...in če vzameš "d" namesto "r", in ker je na kvadrat, moraš tisto polovico tudi kvadrirati pod ulomkovo črto, tako, da na koncu pride še četrtin... :roll:
SiSigurn?
batzajla
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 19, 2023 9:45 pm

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a SiSigurn? »

Živnorc napisal/-a: Sr Apr 03, 2024 11:28 am ... ja zadaj si dal 37 verižnik, ker manjšega ni "zvleklo", ker moped ni imel nobene moči na nizkih obratih.

Ne razumem, kaj točno misliš s tistim 1mm v cilindru in 4,3 stopinjami?
Ne ne vse prestave je lepo zavrtelo ampak sem toliko povišal šestku da je veriga začela drsat ob nihajke, zato sem dau odzadaj večji zobnik. Ko končam moj projekt ga bom tudi predstavil ;). Tisto z 1mm in 4° sem misliu ko sem izračunal približne kote v cilindrj in sem delil 360 z 89(višino cilindra) in mi je prišlo 4,04° je 1mm v cilindru tako da če je nek visok 10mm bo to bilo približno 40° v cilindru. Ampak potem se ugotoviu da kanal je odprt še potem ko je bat v ZMT ju in sem opustil, ker bi bilo preveč zakomplicirano računat stopinje. :oops: .
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

:? ...auč... :?

... ne grejo skupaj tako kotne stopinje zasuka magneta in milimetri pomika bata v cilindru, kot si si zamislil... ... hitrost ali pomik bata gre po sinusoidi... proti SMT in GMT je pomik bata glede na zasuk gredi čedalje manjši... ko pa je gred pod 90 stopinj, pa je glede na enako vrtilno hitrost gredi hitrost bata največja in s tem je tudi pomik bata glede na eno stopinjo zasuka gredi mnogo večji kot pred GMT in SMT.

Naredi preprosto tako, da na magnetu označiš SMT in GMT... obseg magneta je skorajda 365mm ... kaj ti to pomeni? ... da je 1mm ločno na magnetu približno 1 stopinja kroga... pravzaprav za faktor 1,0123 razlike.
Kaj to pomeni? ... da če je kot odprtja kanala recimo 160 stopinj, moraš na magnetu označiti levo in desno od GMT ali SMT (odvisno, katere kanale gledaš) ... po 80 stopinj... in pomnožiš z 1,0123 in dobiš 81mm... in imaš povsem točno odmerjen kot.
Mislim, da mi je ta trik povedal ravno Franc... :D 8-)
SiSigurn?
batzajla
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 19, 2023 9:45 pm

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a SiSigurn? »

Živnorc napisal/-a: Sr Apr 03, 2024 1:36 pm :? ...auč... :?

... ne grejo skupaj tako kotne stopinje zasuka magneta in milimetri pomika bata v cilindru, kot si si zamislil... ... hitrost ali pomik bata gre po sinusoidi... proti SMT in GMT je pomik bata glede na zasuk gredi čedalje manjši... ko pa je gred pod 90 stopinj, pa je glede na enako vrtilno hitrost gredi hitrost bata največja in s tem je tudi pomik bata glede na eno stopinjo zasuka gredi mnogo večji kot pred GMT in SMT.

Naredi preprosto tako, da na magnetu označiš SMT in GMT... obseg magneta je skorajda 365mm ... kaj ti to pomeni? ... da je 1mm ločno na magnetu približno 1 stopinja kroga... pravzaprav za faktor 1,0123 razlike.
Kaj to pomeni? ... da če je kot odprtja kanala recimo 160 stopinj, moraš na magnetu označiti levo in desno od GMT ali SMT (odvisno, katere kanale gledaš) ... po 80 stopinj... in pomnožiš z 1,0123 in dobiš 81mm... in imaš povsem točno odmerjen kot.
Mislim, da mi je ta trik povedal ravno Franc... :D 8-)
Vem ja potem se še študirou in se zavedau da to ne gre tako. Potem sem rudi tazmišljal da bi si iz interneta sprinatau en "degree wheel" in s tistim nekako pomeril ampak potem ni bilo časa in jah zdej ni nič is tega :oops:
SiSigurn?
batzajla
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 19, 2023 9:45 pm

Re: APN z BT cilindrom PROBLEM

Odgovor Napisal/-a SiSigurn? »

Preko tega portmapa sva pilila cilinder. Cilinder je že kupil od enega ki je pilil izpušnega navzdol in naredil malo pre visok vsisni. Potem se je odločil da ga da nekomu lih rahlo pilit izpuh in vsis samo malo in je letela 77. Potem sva vse podrla, naredila generalno in spilila cilinder na te mere po portmapi iz teme o portmapih za bing 17. Zdaj bova videla če se splača še kej binga spilit na 18 samo merodno je ler nemoreš dobit diz. pošljem še portmap takoj ko pogruntam kako :oops:
Odgovori