APN z BT cilindrom PROBLEM
Objavljeno: Sr Mar 29, 2023 7:17 pm
Torej. Drugič v življenju se srečujem z BT cilindrom in že drugič mi je žal. Obnovil sem APN motor in nanj zmontiral BT cilinder. Cilinder je original in NI srbski ali bilokateri odlitek. Pobrušen je na 40mm in notri se nahaja Meteor 40L bat. Glava cilindra je bila že nekaj nižana, ampak ni sile. Le to sem poravnal tako da lepo nalega na cilinder. Ker se gre za APN ogrodje sem bil primoran izdelati stransko koleno na katerega sem zmontiral BING 18. Izpuh se mi je dobesedno 2 leti valjal pod nogami in sem za probo zmontiral kar tega. In to je Laser.
Torej setup v grobem je takole:
- APN motor
- BT cilinder 40mm
- meteor L bat 40mm
- BING 18
- filter iz amazona. Zadeva za 10€
- vžig nastavljen na 1.5mm pred gmt
Motor se na mestu zavrti do lune in nazaj.. Ampak preden se zavrti rabi kakšno sekundo, potem če ga držim na nižjih obratih in ko dam gas se brez problema zavrti. Če pa teče na mestu pa je zgodba čisto drugačna.
Problemi pa so sledeči, oziroma vprašanja.
1. Ali BT motor ko teče v prostem teku na mestu, in ko mu daš gas, ali takoj skoči v obrate ali je kakšna sekunda ali pol sekunde mukanja (mmooooo) nevem kako naj napišem zvok preden se motor zavrti?
2. Kako naj se lotim nastavljanja vplinjača? Trenutno imam notranjo dizo 90 in zunanjo 40. Iglo pa imam na najnižji poziciji, sepravi tako da dobi motor več bencina (če pravilno razmišljam). Nevem kje naj se lotim, ker roko na srce, kombinacij z dvema dizama, iglo, in vijakom za katerega niti nevem kaj je njegova funkcija je milijon. Koliko mora biti vijak privit? Opazil sem da z odvijanjem tega vijaka motor dobi obrate, in moram nato znižati obrate prostega tega na namenskem vijaku.
3. Kako priti do tega stanja kot je tule na posnetku?
https://www.youtube.com/watch?v=DMupOubbgUg
Glede na opis posnetka je moj setup identičen, ampak motor gre 2x slabše kot tole na posnetku.
4. Na vsa poizkušanja in kombinacije diz, in postavitev igle itd. Motor v nobenem primeru ne deluje s filtrom. Nikakor. Kar duši ga.
5. Koliko stransko koleno vpliva na delovanje motorja? Imam mogoče koleno predolgo, lahko ga izmerim če bi mi kdo znal povedat iz izkušenj ali je to predolgo ali ne. Koleno pravtako dvakrat zavije. Ali se to tudi pozna?
Prosim za pomoč, saj sem z prebiranjem foruma razbral da je nekaj strokovnjakov kateri se spoznajo na BT cilindre in jim je tole vse prej kot uganka.
Hvala!
Lep pozdrav
Torej setup v grobem je takole:
- APN motor
- BT cilinder 40mm
- meteor L bat 40mm
- BING 18
- filter iz amazona. Zadeva za 10€
- vžig nastavljen na 1.5mm pred gmt
Motor se na mestu zavrti do lune in nazaj.. Ampak preden se zavrti rabi kakšno sekundo, potem če ga držim na nižjih obratih in ko dam gas se brez problema zavrti. Če pa teče na mestu pa je zgodba čisto drugačna.
Problemi pa so sledeči, oziroma vprašanja.
1. Ali BT motor ko teče v prostem teku na mestu, in ko mu daš gas, ali takoj skoči v obrate ali je kakšna sekunda ali pol sekunde mukanja (mmooooo) nevem kako naj napišem zvok preden se motor zavrti?
2. Kako naj se lotim nastavljanja vplinjača? Trenutno imam notranjo dizo 90 in zunanjo 40. Iglo pa imam na najnižji poziciji, sepravi tako da dobi motor več bencina (če pravilno razmišljam). Nevem kje naj se lotim, ker roko na srce, kombinacij z dvema dizama, iglo, in vijakom za katerega niti nevem kaj je njegova funkcija je milijon. Koliko mora biti vijak privit? Opazil sem da z odvijanjem tega vijaka motor dobi obrate, in moram nato znižati obrate prostega tega na namenskem vijaku.
3. Kako priti do tega stanja kot je tule na posnetku?
https://www.youtube.com/watch?v=DMupOubbgUg
Glede na opis posnetka je moj setup identičen, ampak motor gre 2x slabše kot tole na posnetku.
4. Na vsa poizkušanja in kombinacije diz, in postavitev igle itd. Motor v nobenem primeru ne deluje s filtrom. Nikakor. Kar duši ga.
5. Koliko stransko koleno vpliva na delovanje motorja? Imam mogoče koleno predolgo, lahko ga izmerim če bi mi kdo znal povedat iz izkušenj ali je to predolgo ali ne. Koleno pravtako dvakrat zavije. Ali se to tudi pozna?
Prosim za pomoč, saj sem z prebiranjem foruma razbral da je nekaj strokovnjakov kateri se spoznajo na BT cilindre in jim je tole vse prej kot uganka.
Hvala!
Lep pozdrav