Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Predelave pogonske sile mopeda
matejdord
auspuh lager
Prispevkov: 5
Pridružen: Po Okt 10, 2022 7:29 pm

Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a matejdord »

Naslednji teden gre moj A35 na peskanje, barvanje in nato še na brušenje cilindra.

Ker živim v rahlo hribovitem delu slovenije mi je bat 38mm (diza 51 + original izpuh brez dušilca) rahlo premalo, končna hitrost je cca 53 km/h. Ker bi rad nekoliko povečal navor in obrate se nemorem odločiti, ali pobrusiti cilinder na bat 39mm ali na 40mm L bat. Glede na trenutno stanje bi mi 40mm (ne L) bat bil najverjetneje dovolj, vendar nikakor nemorem najti bat boljše znamke 40mm (ne L).

Zanima me, kateri bat mi priporočate najbolj za dolgotrajno delovanje 39, 39L ali 40 L, da bom recimo na 10k km menjal bat in gasa naprej ? (moped ima kar dobro halajenje napram A3, zato sem tudi kupil A35 model). Moped mislim vozit dnevno, tudi občano na dolge ture z prijatelji (tudi recimo 1x,2x letno več 10 km v eno smer). Prebral sem že mnogo forumov in zaradi velike dileme, se obračam na vas.

Večjih predelav ne mislim delati. Hvala za vaše nasvete že v naprej.
TilenXp
zažgan bat
Prispevkov: 76
Pridružen: So Apr 16, 2011 12:22 pm

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a TilenXp »

Nisem ekspert, mam pa doma avtomatika a3 pa apn6 pa bi ti rekel da bolje dat na 39 brusit kot na 40 zaradi pregrevanja če se imaš namen vozit po klancih. Če imaš pa namen delat veliko kilometrov pa raje zamenjaj za apna. Imamo klub in smo v prvih dveh letih vsi zamenjali avtomatike za menjalniške mašine in ne moreš verjet koliko se je zmanjšala količina servisov na poti.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Matejdord
S samim večanjem premera ne pridobiš skoraj nič, zato dej raje na 39 ali 38.5. Da če gre kaj narobe oz ko se izrabi greš še naprej na nadmere. Če greš zdaj s prve na 40 je naslednja že 42 in potem v smeti 😅.
In kupi kvaliteten bat (če je L ali ne ni bistvene razlike).

Pomembno je tudi kakšen avspuh boš imel. Če želiš malo več zmogljivosti naj ti kdo napili kanale.

TilenXp predvidevam da se imeli vsi A3 avtomatke?
pero3
kriva felna
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Avg 06, 2021 9:55 am

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a pero3 »

vprasanje:
ce dam airsal kit na a35 masino, je obvezno zamenjati tudi obstojec karburator dell orto 14 12?

obdrzal bi dell orta 14 12 ker se gre lepo pod okvir, pa me zanima kateri kit kupit...trenutni cilinder je brez par reber, pa tudi bat sem videl da je 39 not, sklepam da je bil brusen cilinder..
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

pero3 napisal/-a: Če Nov 10, 2022 10:09 pm vprasanje:
ce dam airsal kit na a35 masino, je obvezno zamenjati tudi obstojec karburator dell orto 14 12?

obdrzal bi dell orta 14 12 ker se gre lepo pod okvir, pa me zanima kateri kit kupit...trenutni cilinder je brez par reber, pa tudi bat sem videl da je 39 not, sklepam da je bil brusen cilinder..
Vsi iz dellortoti iz SHA serije pašejo pod okvir, original koleno pa se lahko povrta na 15 tako da najboljše dat sha 15/15
pero3
kriva felna
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Avg 06, 2021 9:55 am

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a pero3 »

15 15 sha je ta spodaj?
https://www.cilinder.si/uplinjaci/4058- ... 15-15.html

Najverjetneje rabim še krivino za zajlo in sesalno koleno 15, ali da razširim obstoječe sesalno koleno na 15 mm, sklepam.

Hvala za pomoč
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

pero3 napisal/-a: Pe Nov 11, 2022 8:17 am 15 15 sha je ta spodaj?
https://www.cilinder.si/uplinjaci/4058- ... 15-15.html

Najverjetneje rabim še krivino za zajlo in sesalno koleno 15, ali da razširim obstoječe sesalno koleno na 15 mm, sklepam.

Hvala za pomoč
Ja ta je, krivino za zajlo in zgornji pokrovček uporabiš kar od 14/12. Sesalno razširi tvoje obstoječe.
pero3
kriva felna
Prispevkov: 51
Pridružen: Pe Avg 06, 2021 9:55 am

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a pero3 »

kaj ce vzamem 16 16 sha (ista cena), pase tudi na isto sesalno koleno ce ga povrtam/razsirim na 16 mm ?
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

pero3 napisal/-a: Ne Nov 13, 2022 8:59 pm kaj ce vzamem 16 16 sha (ista cena), pase tudi na isto sesalno koleno ce ga povrtam/razsirim na 16 mm ?
Mislim da je pretanka stena original kolena če se povrta na 16mm zna počit.
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Mali tuning Tomos A35- brušenje cilindra

Odgovor Napisal/-a filius »

automatic_7 napisal/-a: Ne Nov 13, 2022 10:01 pm
pero3 napisal/-a: Ne Nov 13, 2022 8:59 pm kaj ce vzamem 16 16 sha (ista cena), pase tudi na isto sesalno koleno ce ga povrtam/razsirim na 16 mm ?
Mislim da je pretanka stena original kolena če se povrta na 16mm zna počit.
Gre na 16mm, le dobro je treba ujeti sredino.

Drugače pa ima dellorto 16/16 vrtino dobrih 15.5mm in ne dejanskih 16.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori