Tomos BT in njegov Bing
Objavljeno: To Maj 17, 2022 12:07 pm
Zivjo
Imam BTja, kateri ima 40mm cilinder in L bat. Na njem je Bing 18. Problem je sledeči. Notranja diza je 75, zunanja 40. Vijak je odvit polovico obrata. Igla gledano od vrhnje strani vplinjaca je na 2. poziciji. S temi nastavitvami se moped najbolj zavrti in tudi najbol gre. Problem je da ni odziven na zacetku, torej ko dam gas ga mori, potem se pa zavrti juhuhu.. ampak ko spustim gas spet nekaj časa potrebuje da zleze ven iz tega morenja.
Poizkusil sem z 88 in 99 notranjima dizama in 35 zunanjo, pa vendar brez uspeha. Čim dam 35 dizo noter se ne zvrti kot bi se moral, cetudi vijak odvijam in privijam. Skozi filter pa piha ven bencin. Vse to sem delal brez filtra, saj s tistim sportnim kitajskim filtrom ni blo nic. Svečka je čisto črna. Nasploh moped ko se zacne vrtet gre fenomenalno, ampak do tega potrebuje 3 sekunde gasa da zacne delat.
Ima kdo kaksno idejo kaj naj se poizkusim?
Imam BTja, kateri ima 40mm cilinder in L bat. Na njem je Bing 18. Problem je sledeči. Notranja diza je 75, zunanja 40. Vijak je odvit polovico obrata. Igla gledano od vrhnje strani vplinjaca je na 2. poziciji. S temi nastavitvami se moped najbolj zavrti in tudi najbol gre. Problem je da ni odziven na zacetku, torej ko dam gas ga mori, potem se pa zavrti juhuhu.. ampak ko spustim gas spet nekaj časa potrebuje da zleze ven iz tega morenja.
Poizkusil sem z 88 in 99 notranjima dizama in 35 zunanjo, pa vendar brez uspeha. Čim dam 35 dizo noter se ne zvrti kot bi se moral, cetudi vijak odvijam in privijam. Skozi filter pa piha ven bencin. Vse to sem delal brez filtra, saj s tistim sportnim kitajskim filtrom ni blo nic. Svečka je čisto črna. Nasploh moped ko se zacne vrtet gre fenomenalno, ampak do tega potrebuje 3 sekunde gasa da zacne delat.
Ima kdo kaksno idejo kaj naj se poizkusim?