Pomožni kanali v cilindru
Re: Pomožni kanali v cilindru
Z epoxyem nič ni narobe za zalit pretočne v bloku, ko narediš luknjo. Termično ne obremenjuješ blokov z varjenjem, dela pa brez problemov že dve leti.
Re: Pomožni kanali v cilindru
...verjamem, da je tako čisto v redu....
Rad malo zakompliciram. To je moja slabost... ... včasih pa tudi prednost...
Raje vidim, da je vse čim bolj iz "enega" materiala ...
Rad malo zakompliciram. To je moja slabost... ... včasih pa tudi prednost...
Raje vidim, da je vse čim bolj iz "enega" materiala ...
Re: Pomožni kanali v cilindru
Se strinjam glede oksidativne plasti je pa ravno v ta namen priporočlivo (bolj nujno) da pri dodajanju čez potegneš z inox krtačo da "prebiješ" oksidativno plast, vrjetno tudi zato citronska kislina pomaga ker ti požre sloj oksidacije na bloku in takrta zadeva res prime. Jaz pred nanosom površino še na rahlo obrusim.Živnorc napisal/-a: ↑Po Jan 02, 2023 11:31 am Lep prispevek!
Mi je čisto jasno glede kvalitete... različni parametri glede tališča...natezne trdnosti, trdote..itd... tudi sam "poznam" varjenje in lotanje...
... za trdne spoje bi tudi sam brez obotavljanja uporabil Durafix, kot si že sam ugotovil, ko si preveril, da je najbolj "userfriendly" glede samega dela in najbolj kvaliteten glede vsega tega, kar sem zgoraj napisal... za kako manj zahtevno stvar, kot je recimo samo zalivanje z maso pri zalivanju pretočnih kanalov in zalivanje - nanašanje materiala na blokih, da ne prebrusiš stene, kot bom to počel pri predelavi blokov za Gilardoni, je pa verjetno tudi "kitajc" čisto dovolj dober.
Najverjetneje bom kliknil obe stvari, pa da vidimo. Se mi ta zadeva veliko bolj dopade, kot pa varjenje s TIG postopkom...
..pa še nekaj "1": ko variš po TIG postopku star aluminij, se zna kar precej "smoditi" in nastajajo pore, če nisi uspel dovolj dobro očistiti in bi bilo dosti bolje te pore popraviti z Durafix, al pa s kitajcem, kot pa s kako "epoxy tekočo kovino"
Pa še nekaj "2": Predpogoj pri lotanju - varjenju aluminija je čista površina. Niti Nitro, niti Aceton... bencin..ali katera druga topila ne očistijo aluminija (ali tudi kaj drugega), kot raztopina citronske kisline. Ne moreš verjeti kaka razlika. Var ali lot je popolnoma čist! ...in na kvaliteto spoja veliko vpliva tudi vir toplote. Plamen mora biti neoksidativen, s čim manj kisika.... če pa že nastane oksidna prevleka (zelo tanek sloj) na aluminiju med segrevanjem, pa samo rahlo potegneš z iglo, malim izvijačem...itd po površini, kjer hočeš, da se lot prime, pa lot v trenutku steče po površini, kjer si ta oksidni sloj prekinil....
o.k. ... malo filozofije tudi ne škodi v takem vremenu ... upam, da ne smetim preveč po tej temi....
S tigom še nisem probal so mi pa znane težave pri varjenju in nastajanje por rabiš bit kar maher da dobro narediš.
Re: Pomožni kanali v cilindru
Tudi z epoxijem oz. tekočo kovino sem že popravljal razne ferge, zalival dize ipd. Se mi je pa zgodilo sploh pri uplinjačih da je rado odstopilo tudi če sem prej zadevo rahlo obrusil, morda bi mogel naredit kakšna sidrišča ali kaj podobnega. Sem pa uporabljal Locttite EA 3450.
Re: Pomožni kanali v cilindru
Napajanje powerjet dize je MS cevka, zalepljena v ohišje plovca. Štiri leta brez problemov...
Morda ne razmastiš vredu? Ali potem "spečeš"?
Morda ne razmastiš vredu? Ali potem "spečeš"?
Re: Pomožni kanali v cilindru
...karkoli delaš z epoxijem..oz. tekočo kovino, daleč najbolj drži, če površino grobo peskaš.. najbolje z grobim korundom in fino razmastiš. Tudi na kakih manjših stvareh, kot je uplinjač. Pač prej zaščitiš, da ne leti v luknjice in speskaš. Če brusiš, so tiste razice od brušenja spet gladke...in če s prstom potegneš po sveže brušenem aluminiju, se zdi, kot da bi bil masten, če je pa grobo peskan, je pa "kosmat" in bo lepilo bolje prijelo. ..in kot pravi ro-bi , je tako stvar vedno fino temprat, kot tudi vse druge 2-K stvari (barve, lake...itd). Dovloj je dati reč v pečico na 50-60 stopinj za kako urco, pa je stvar hitreje in bolj trdna.
Re: Pomožni kanali v cilindru
Hvala za masvete. Peskana površina bi bila za oprijem res optimalna, samo če nimaš doma je zoprno vsako drobnarijo peskat nosit zato sem takrat to samo obrusil. Sem pa zadeve redno dajal sušit v pečico, tudi z raznimi bloki z 2k poliuretansko barvo po tehnološkem listu glede temp. in čas.
Re: Pomožni kanali v cilindru
Zanimivo ja. Že ko govorimo o tem bom se jaz moje upravešnaje sm vtaknu. A z tekočo kovino bi lahk bloke v karterju malo zalil da se bi zvečala kompresija?
Zadnjič spremenil Rm1, dne Po Jan 02, 2023 10:25 pm, skupaj popravljeno 2 krat.