Stran 9 od 12

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: To Mar 01, 2022 9:37 pm
Napisal/-a Živnorc
... hvala... :D

... ne najdem teme od e90, vsaj zadnjih nekaj let ni bila aktiva, kaj dlje nazaj pa nisem iskal, (ali pa nisem dobro iskal) pa bom kar tule vprašal:
... na mojemu E90 pod cilindrom in glavo ni bilo tesnil, samo tesnilna masa (silikon)... zdaj pa sestavljam, pa bom dal tesnila, kot mora biti. V kompletu sta dve tesnili za pod cilinder.... kaj... a dam obe tesnili?... sicer bom zgubil malo na kompresiji, bodo pa faze odprtosti kanalov daljše....
...pa tesnilo pod glavo... kolika naj bi bila še tista najvišja optimalna kompresija? ... pri Tomosih naj bi bila max. tam nekje do 12:1 za 50 cc, verjetno za E90 enako? .... jaz načeloma ne bi šel preko 11:1, če Že kaj čaram okoli sestavljanja.
Ima kdo izkušnje?

..aja...pa imel je nataknjeno neko homemade resonanco. Baje je letelo ko pes.... jaz bom dal gor kopijo orig. izpuha...
Hvala!

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 11:10 am
Napisal/-a TilenXp
@Živnorc, a bi mi naredu uslugo in pomeril upornosti na navitjih, da primerjam z mojim ali so navitja v redu ali ne. Hvala

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 11:32 am
Napisal/-a Živnorc
... na Tomos, ali kokusan?

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 11:52 am
Napisal/-a TilenXp
Tomos original za elektronika

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 12:00 pm
Napisal/-a Živnorc
... lahko pomerim... ampak nisem ziher, da je to orig. od elektronika.... mogoče je od BT? ... ne vem, kako naj bi zgledal originalni štrom, ker mi je prejšnji lastnik povedal, da je menjal štrom s "taboljšim" 12V...

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 12:10 pm
Napisal/-a Aljaž555
Živnorc napisal/-a: To Mar 01, 2022 9:37 pm ... hvala... :D

... ne najdem teme od e90, vsaj zadnjih nekaj let ni bila aktiva, kaj dlje nazaj pa nisem iskal, (ali pa nisem dobro iskal) pa bom kar tule vprašal:
... na mojemu E90 pod cilindrom in glavo ni bilo tesnil, samo tesnilna masa (silikon)... zdaj pa sestavljam, pa bom dal tesnila, kot mora biti. V kompletu sta dve tesnili za pod cilinder.... kaj... a dam obe tesnili?... sicer bom zgubil malo na kompresiji, bodo pa faze odprtosti kanalov daljše....
...pa tesnilo pod glavo... kolika naj bi bila še tista najvišja optimalna kompresija? ... pri Tomosih naj bi bila max. tam nekje do 12:1 za 50 cc, verjetno za E90 enako? .... jaz načeloma ne bi šel preko 11:1, če Že kaj čaram okoli sestavljanja.
Ima kdo izkušnje?

..aja...pa imel je nataknjeno neko homemade resonanco. Baje je letelo ko pes.... jaz bom dal gor kopijo orig. izpuha...
Hvala!
Tesnilo daj samo eno pod cilinder, pod glavo jih jaz niti ne dajem je pa pogoj da maš ravno fleho na cilindru in glavi. Lahko ga daš ampak vedi da boš zgubil nekaj na kompresiji. Kakšna je optimalna kompresija je težko povedat ker je odvisno od 100 spremenljivk (vžig, izpuh, porting etc.) če ga sestavljaš v original jaz kaj dosti nad 10:1-11:1 nebi šel (upoštevajoč original porting). Aja pa še na temo kompresije če se jo računa kot pri 4 takt (CCR) pri 2t je odvisno tudi kako visoko je izpušni kanal (šele ko bat zapre izpušni na poti gor ubistvu komprimira) tako maš lahko 2 cilindra enak fi pa prostornino glave dejansko mata pa drugačno kompresijo ker ma en izpušnega višje. Pri e90 ko ma nekolko višji izpuh bo naprimer 11:1 ok na apn cilindru ti bo pa prej zjebalo ležaje pa še grel se bo in posledično tudi slabše šel.

Sem mel v preteklosti že razne 12:1 in tudi več na raznih blagih portingih...klenkalo že ni se je pa grelo in na račun tega tudi slabše šlo....

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 12:28 pm
Napisal/-a Živnorc
Hvala za odgovor.
....mislim, da so vsi kanali originalni... vsaj videti ni nobenih sledi brušenja...itd. Bom še malo bolj pogledal.
Za kompresijo sem mislil "teoretično kompresijsko razmerje" glede na gibno prostornino in volumen stisnjenega kompresijskega prostora.
Fleha je tuširana, to se pravi ravna..... brez tesnila pa si lahko privoščiš pri E90, ker ima "čvrsto" togo glavo, da se ne bi zvijala med vijačenjem. Katero tesnilno maso pa daješ med cilinder in glavo, ali daš samo kovina na kovino (na suho) ? Vžig je, kot sem že pisal, Kokusan brezplatinski, nastavil ga bom na predpisan 1,5mm. Nekaj me še trese, da bi dodal še CDI za variabilni timing vžiga.... pa ne vem, ali je to kaj razlike ali ne in ali se sploh splača, ker ne bo to za neke "race namene"... S kompresijskim razmerjem itak ne bi pretiraval. Orig mislim da ima 9,5:1... torej, kot sem že napisal, max do ene 11:1.

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 12:39 pm
Napisal/-a ro-bi
Varabilnega vžiga se na serijske kote ne splača dajat. Pride v poštev pri višjih kotih, da dobiš spodaj nekaj moči in je motor bolj vozen
Jaz glavo na tanko namažem z 300° silikonom

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 12:42 pm
Napisal/-a Živnorc
Hvala!

Re: Magnet in elektrika za E90

Objavljeno: Sr Mar 02, 2022 1:27 pm
Napisal/-a Aljaž555
Lahko daš silikon. Jaz iskreno ne dajem nič samo tanko plast masti da se glava lepše usede (no al pa se mi sam tako zdi :lol: ) do danes dela na mopedih tako BP pa delam kar nekaj km.