Magnet in elektrika za E90

Vse kar se tiče mopedov
Odgovori
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

... ta stara navitja.... hmmm... (govorim za osnovno ploščo )
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Živnorc napisal/-a: Če Feb 17, 2022 12:56 pm ... ta stara navitja.... hmmm... (govorim za osnovno ploščo )
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
Tako sem šel jaz peš domov ko mi je prebijalo navitje na 73 avtomatiku ( iskra beli magnet) 😅. Če se ti gre za original pač previješ brez večjih težav al pa daš drug štrom pod pokrovom se itak nevidi pa danes dobiš že kakšne boljše z krivuljo.
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Točno tako... se ne vidi spodaj...pa če že greš na kremšnito, je fajn, da nisi tam ves šmirast pa prešvican....zato bom dal raje nov štrom...

Ali kdo pozna kak štrom, da paše gor, da ima vario predvžig, pa da ni tisti čisto mali rotor (da ni race varianta)..pa da ima še izhod za ene 80W...
...ali je to bolj kot ne znanstvena fantastika?

...meni se dopade ta Kokusan, ker ima samo malo manjši magnet, pa ene 150g lažji....pa ni premali, da ima še vedno funkcijo vztrajnika...
..ima pa konstantno točko vžiga...kar načeloma ni nič narobe..
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Težka bo, edini vžig ki mi pade na pamet je pikolo ki so ga imeli novejši flexerji ipd. tisti je imel nek zamik vžiga samo ima zunanji pickup in bi blo zoprno montirat je pa 12/80w. Alternativno kupiš vžig ala hpi 2ten (to bom jaz za atx kupil) ki ima krivuljo in izhod 12/50w. Je pa zunanji rotor samo je tudi lažji, lahko postružiš plato pa montiraš na magnet kot dodatna teža če to iščeš.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5226
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Aljaž555 napisal/-a: Če Feb 17, 2022 7:13 pm
Živnorc napisal/-a: Če Feb 17, 2022 12:56 pm ... ta stara navitja.... hmmm... (govorim za osnovno ploščo )
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
Tako sem šel jaz peš domov ko mi je prebijalo navitje na 73 avtomatiku ( iskra beli magnet) 😅. Če se ti gre za original pač previješ brez večjih težav al pa daš drug štrom pod pokrovom se itak nevidi pa danes dobiš že kakšne boljše z krivuljo.
Poznaš koga ki bi previl navitje?
Jaz sem iskal v naših koncih pa nisem našel nobenega mojstra ki bi to naredil...
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

automatic_7 napisal/-a: Če Feb 17, 2022 9:32 pm
Aljaž555 napisal/-a: Če Feb 17, 2022 7:13 pm
Živnorc napisal/-a: Če Feb 17, 2022 12:56 pm ... ta stara navitja.... hmmm... (govorim za osnovno ploščo )
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
Tako sem šel jaz peš domov ko mi je prebijalo navitje na 73 avtomatiku ( iskra beli magnet) 😅. Če se ti gre za original pač previješ brez večjih težav al pa daš drug štrom pod pokrovom se itak nevidi pa danes dobiš že kakšne boljše z krivuljo.
Poznaš koga ki bi previl navitje?
Jaz sem iskal v naših koncih pa nisem našel nobenega mojstra ki bi to naredil...
Sem previl sam, ti pa lahko povem da se lahko sam lotiš če maš voljo. Meni je prebijal štrom pri atx navitju brezplatinski 12/50w. Pa sem ga sam previl samo bakreno lakirano žico rabiš kupit.
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Aljaž555 napisal/-a: Če Feb 17, 2022 8:43 pm Težka bo, edini vžig ki mi pade na pamet je pikolo ki so ga imeli novejši flexerji ipd. tisti je imel nek zamik vžiga samo ima zunanji pickup in bi blo zoprno montirat je pa 12/80w. Alternativno kupiš vžig ala hpi 2ten (to bom jaz za atx kupil) ki ima krivuljo in izhod 12/50w. Je pa zunanji rotor samo je tudi lažji, lahko postružiš plato pa montiraš na magnet kot dodatna teža če to iščeš.
... sem tudi že to gledal.... pa ne vem, kako bi delal recimo obratomer. Ta HPI 2ten je 4-polni.....
...orig. je 6-polni... ravno tako kokusan...


Ali je sploh kaka razlika, če imaš štrom s krivuljo za "normalno " uporabo, ne za "rejs" namene, če se mašina vrti tja do 9.000 1/min.... ajd, ne rečem, da gre na višje obrate, pa da gledaš na tiste dodatne vate, ki jih s tem pridobiš, pa da se mogoče malo bolj z veseljem zavrti....
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a filius »

Živnorc napisal/-a: Pe Feb 18, 2022 7:02 am
Aljaž555 napisal/-a: Če Feb 17, 2022 8:43 pm Težka bo, edini vžig ki mi pade na pamet je pikolo ki so ga imeli novejši flexerji ipd. tisti je imel nek zamik vžiga samo ima zunanji pickup in bi blo zoprno montirat je pa 12/80w. Alternativno kupiš vžig ala hpi 2ten (to bom jaz za atx kupil) ki ima krivuljo in izhod 12/50w. Je pa zunanji rotor samo je tudi lažji, lahko postružiš plato pa montiraš na magnet kot dodatna teža če to iščeš.
... sem tudi že to gledal.... pa ne vem, kako bi delal recimo obratomer. Ta HPI 2ten je 4-polni.....
...orig. je 6-polni... ravno tako kokusan...


Ali je sploh kaka razlika, če imaš štrom s krivuljo za "normalno " uporabo, ne za "rejs" namene, če se mašina vrti tja do 9.000 1/min.... ajd, ne rečem, da gre na višje obrate, pa da gledaš na tiste dodatne vate, ki jih s tem pridobiš, pa da se mogoče malo bolj z veseljem zavrti....
Preveč komplicirate s temi športnimi vžigi, platine/CDI itd.

Dobro nastavljen platinski vžig smo testerial na mizi zdrži do 13000 brez problema.

CDI vžigi brez pickupa, so na višjih obratih zelo netočni, oz se vžig manjša, pa še vseno deluje BP

Kar se original ducat vžiga tiče, je v kombinaciji z original e90 gredjo lomilo polovičke na gredeh.

Osebno, sem mel na E90 mašini vse od original, 6V platine, 12v platine, 12v brezplatinski, BT vžig itd

Razlike ob predpostavki da je vžig dobro nastavljen ni opazit. Govorim o originalu brez predelav.

V prid brezplatinskiv vžigom gre to, da so mainterance free.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Živnorc napisal/-a: Pe Feb 18, 2022 7:02 am


Ali je sploh kaka razlika, če imaš štrom s krivuljo za "normalno " uporabo, ne za "rejs" namene, če se mašina vrti tja do 9.000 1/min.... ajd, ne rečem, da gre na višje obrate, pa da gledaš na tiste dodatne vate, ki jih s tem pridobiš, pa da se mogoče malo bolj z veseljem zavrti....
Z vžigom, ki se spreminja, največ dobiš na nižjih vrtljajih. Platine in ostalo, ki vžiga ne zamika, itak nastaviš tako, da bo na največjih rpm najbolje, spodaj pa muka. Če pa lahko spodaj dodaš 10-15°, se pa zelo pozna, kako je zadeva odzivna
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Živnorc napisal/-a: Pe Feb 18, 2022 7:02 am
Aljaž555 napisal/-a: Če Feb 17, 2022 8:43 pm Težka bo, edini vžig ki mi pade na pamet je pikolo ki so ga imeli novejši flexerji ipd. tisti je imel nek zamik vžiga samo ima zunanji pickup in bi blo zoprno montirat je pa 12/80w. Alternativno kupiš vžig ala hpi 2ten (to bom jaz za atx kupil) ki ima krivuljo in izhod 12/50w. Je pa zunanji rotor samo je tudi lažji, lahko postružiš plato pa montiraš na magnet kot dodatna teža če to iščeš.
... sem tudi že to gledal.... pa ne vem, kako bi delal recimo obratomer. Ta HPI 2ten je 4-polni.....
...orig. je 6-polni... ravno tako kokusan...


Ali je sploh kaka razlika, če imaš štrom s krivuljo za "normalno " uporabo, ne za "rejs" namene, če se mašina vrti tja do 9.000 1/min.... ajd, ne rečem, da gre na višje obrate, pa da gledaš na tiste dodatne vate, ki jih s tem pridobiš, pa da se mogoče malo bolj z veseljem zavrti....
Ti je ro-bi dobro povedal pridobil bi nekaj na odzivnosti na račun lažjega vztrajnika in bolj optimalnega (večjega) predvžiga v spodnjem območju. Statične vžige vedno nastaviš tako da je optimalen predvžig tam kjer motor razvije maksimalno moč to pomeni da je pod tem območjem predvžig premajhen kar pa negativno vpliva na delovanje. Motor se nebo zavrtel nič bolj. Ni pa za pričakovat nekih norih razlik vsaj na originalu ne.

Glede obratomerja ti bo mogoce boljse znal povedat filius.
Odgovori