Magnet in elektrika za E90
Re: Magnet in elektrika za E90
... ta stara navitja.... hmmm... (govorim za osnovno ploščo )
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
Re: Magnet in elektrika za E90
Tako sem šel jaz peš domov ko mi je prebijalo navitje na 73 avtomatiku ( iskra beli magnet) . Če se ti gre za original pač previješ brez večjih težav al pa daš drug štrom pod pokrovom se itak nevidi pa danes dobiš že kakšne boljše z krivuljo.Živnorc napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 12:56 pm ... ta stara navitja.... hmmm... (govorim za osnovno ploščo )
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
Re: Magnet in elektrika za E90
Točno tako... se ne vidi spodaj...pa če že greš na kremšnito, je fajn, da nisi tam ves šmirast pa prešvican....zato bom dal raje nov štrom...
Ali kdo pozna kak štrom, da paše gor, da ima vario predvžig, pa da ni tisti čisto mali rotor (da ni race varianta)..pa da ima še izhod za ene 80W...
...ali je to bolj kot ne znanstvena fantastika?
...meni se dopade ta Kokusan, ker ima samo malo manjši magnet, pa ene 150g lažji....pa ni premali, da ima še vedno funkcijo vztrajnika...
..ima pa konstantno točko vžiga...kar načeloma ni nič narobe..
Ali kdo pozna kak štrom, da paše gor, da ima vario predvžig, pa da ni tisti čisto mali rotor (da ni race varianta)..pa da ima še izhod za ene 80W...
...ali je to bolj kot ne znanstvena fantastika?
...meni se dopade ta Kokusan, ker ima samo malo manjši magnet, pa ene 150g lažji....pa ni premali, da ima še vedno funkcijo vztrajnika...
..ima pa konstantno točko vžiga...kar načeloma ni nič narobe..
Re: Magnet in elektrika za E90
Težka bo, edini vžig ki mi pade na pamet je pikolo ki so ga imeli novejši flexerji ipd. tisti je imel nek zamik vžiga samo ima zunanji pickup in bi blo zoprno montirat je pa 12/80w. Alternativno kupiš vžig ala hpi 2ten (to bom jaz za atx kupil) ki ima krivuljo in izhod 12/50w. Je pa zunanji rotor samo je tudi lažji, lahko postružiš plato pa montiraš na magnet kot dodatna teža če to iščeš.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Magnet in elektrika za E90
Poznaš koga ki bi previl navitje?Aljaž555 napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 7:13 pmTako sem šel jaz peš domov ko mi je prebijalo navitje na 73 avtomatiku ( iskra beli magnet) . Če se ti gre za original pač previješ brez večjih težav al pa daš drug štrom pod pokrovom se itak nevidi pa danes dobiš že kakšne boljše z krivuljo.Živnorc napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 12:56 pm ... ta stara navitja.... hmmm... (govorim za osnovno ploščo )
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
Jaz sem iskal v naših koncih pa nisem našel nobenega mojstra ki bi to naredil...
Re: Magnet in elektrika za E90
Sem previl sam, ti pa lahko povem da se lahko sam lotiš če maš voljo. Meni je prebijal štrom pri atx navitju brezplatinski 12/50w. Pa sem ga sam previl samo bakreno lakirano žico rabiš kupit.automatic_7 napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 9:32 pmPoznaš koga ki bi previl navitje?Aljaž555 napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 7:13 pmTako sem šel jaz peš domov ko mi je prebijalo navitje na 73 avtomatiku ( iskra beli magnet) . Če se ti gre za original pač previješ brez večjih težav al pa daš drug štrom pod pokrovom se itak nevidi pa danes dobiš že kakšne boljše z krivuljo.Živnorc napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 12:56 pm ... ta stara navitja.... hmmm... (govorim za osnovno ploščo )
... sej tudi, če dela, ...kako pa je kaj z zanesljivostjo... je le to staro preko 40 let.
Pri mojem navitju so že vse tiste plastike na koncu preperele, da navitja že kar malo dol lezejo...in ko to pobrusi magnet, boš šel verjetno peš domov...
...pa tudi lak ni več tak, kot bi moral biti....
Jaz sem iskal v naših koncih pa nisem našel nobenega mojstra ki bi to naredil...
Re: Magnet in elektrika za E90
... sem tudi že to gledal.... pa ne vem, kako bi delal recimo obratomer. Ta HPI 2ten je 4-polni.....Aljaž555 napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 8:43 pm Težka bo, edini vžig ki mi pade na pamet je pikolo ki so ga imeli novejši flexerji ipd. tisti je imel nek zamik vžiga samo ima zunanji pickup in bi blo zoprno montirat je pa 12/80w. Alternativno kupiš vžig ala hpi 2ten (to bom jaz za atx kupil) ki ima krivuljo in izhod 12/50w. Je pa zunanji rotor samo je tudi lažji, lahko postružiš plato pa montiraš na magnet kot dodatna teža če to iščeš.
...orig. je 6-polni... ravno tako kokusan...
Ali je sploh kaka razlika, če imaš štrom s krivuljo za "normalno " uporabo, ne za "rejs" namene, če se mašina vrti tja do 9.000 1/min.... ajd, ne rečem, da gre na višje obrate, pa da gledaš na tiste dodatne vate, ki jih s tem pridobiš, pa da se mogoče malo bolj z veseljem zavrti....
Re: Magnet in elektrika za E90
Preveč komplicirate s temi športnimi vžigi, platine/CDI itd.Živnorc napisal/-a: ↑Pe Feb 18, 2022 7:02 am... sem tudi že to gledal.... pa ne vem, kako bi delal recimo obratomer. Ta HPI 2ten je 4-polni.....Aljaž555 napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 8:43 pm Težka bo, edini vžig ki mi pade na pamet je pikolo ki so ga imeli novejši flexerji ipd. tisti je imel nek zamik vžiga samo ima zunanji pickup in bi blo zoprno montirat je pa 12/80w. Alternativno kupiš vžig ala hpi 2ten (to bom jaz za atx kupil) ki ima krivuljo in izhod 12/50w. Je pa zunanji rotor samo je tudi lažji, lahko postružiš plato pa montiraš na magnet kot dodatna teža če to iščeš.
...orig. je 6-polni... ravno tako kokusan...
Ali je sploh kaka razlika, če imaš štrom s krivuljo za "normalno " uporabo, ne za "rejs" namene, če se mašina vrti tja do 9.000 1/min.... ajd, ne rečem, da gre na višje obrate, pa da gledaš na tiste dodatne vate, ki jih s tem pridobiš, pa da se mogoče malo bolj z veseljem zavrti....
Dobro nastavljen platinski vžig smo testerial na mizi zdrži do 13000 brez problema.
CDI vžigi brez pickupa, so na višjih obratih zelo netočni, oz se vžig manjša, pa še vseno deluje BP
Kar se original ducat vžiga tiče, je v kombinaciji z original e90 gredjo lomilo polovičke na gredeh.
Osebno, sem mel na E90 mašini vse od original, 6V platine, 12v platine, 12v brezplatinski, BT vžig itd
Razlike ob predpostavki da je vžig dobro nastavljen ni opazit. Govorim o originalu brez predelav.
V prid brezplatinskiv vžigom gre to, da so mainterance free.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Magnet in elektrika za E90
Z vžigom, ki se spreminja, največ dobiš na nižjih vrtljajih. Platine in ostalo, ki vžiga ne zamika, itak nastaviš tako, da bo na največjih rpm najbolje, spodaj pa muka. Če pa lahko spodaj dodaš 10-15°, se pa zelo pozna, kako je zadeva odzivnaŽivnorc napisal/-a: ↑Pe Feb 18, 2022 7:02 am
Ali je sploh kaka razlika, če imaš štrom s krivuljo za "normalno " uporabo, ne za "rejs" namene, če se mašina vrti tja do 9.000 1/min.... ajd, ne rečem, da gre na višje obrate, pa da gledaš na tiste dodatne vate, ki jih s tem pridobiš, pa da se mogoče malo bolj z veseljem zavrti....
Re: Magnet in elektrika za E90
Ti je ro-bi dobro povedal pridobil bi nekaj na odzivnosti na račun lažjega vztrajnika in bolj optimalnega (večjega) predvžiga v spodnjem območju. Statične vžige vedno nastaviš tako da je optimalen predvžig tam kjer motor razvije maksimalno moč to pomeni da je pod tem območjem predvžig premajhen kar pa negativno vpliva na delovanje. Motor se nebo zavrtel nič bolj. Ni pa za pričakovat nekih norih razlik vsaj na originalu ne.Živnorc napisal/-a: ↑Pe Feb 18, 2022 7:02 am... sem tudi že to gledal.... pa ne vem, kako bi delal recimo obratomer. Ta HPI 2ten je 4-polni.....Aljaž555 napisal/-a: ↑Če Feb 17, 2022 8:43 pm Težka bo, edini vžig ki mi pade na pamet je pikolo ki so ga imeli novejši flexerji ipd. tisti je imel nek zamik vžiga samo ima zunanji pickup in bi blo zoprno montirat je pa 12/80w. Alternativno kupiš vžig ala hpi 2ten (to bom jaz za atx kupil) ki ima krivuljo in izhod 12/50w. Je pa zunanji rotor samo je tudi lažji, lahko postružiš plato pa montiraš na magnet kot dodatna teža če to iščeš.
...orig. je 6-polni... ravno tako kokusan...
Ali je sploh kaka razlika, če imaš štrom s krivuljo za "normalno " uporabo, ne za "rejs" namene, če se mašina vrti tja do 9.000 1/min.... ajd, ne rečem, da gre na višje obrate, pa da gledaš na tiste dodatne vate, ki jih s tem pridobiš, pa da se mogoče malo bolj z veseljem zavrti....
Glede obratomerja ti bo mogoce boljse znal povedat filius.