Stran 2 od 2

Re: Apn6 PVL CILINDER KIT

Objavljeno: Po Jan 24, 2022 10:11 pm
Napisal/-a Aljaž555
ro-bi napisal/-a: Po Jan 24, 2022 10:08 pm Kje ti vidiš tablico??

:lol:
Ja zdej je ne več ko si spremenu sliko :lol: :lol: :lol: a te skrbi al kaj :lol:

Re: Apn6 PVL CILINDER KIT

Objavljeno: Pe Jan 28, 2022 10:13 am
Napisal/-a gasper mahkota
Zdravo, približno na teh obratih bo deloval izpuh. Pri tebi bo cca100-150 rpm višje, ker imaš RF izpuh.
To je graf podobne predelave, le da je vplinjač predelan BING 12.
Če bo vse dobro nastavljeno lahko pričakuješ približno 0,6 HP več, kot je na tem grafu.

Lp, Gašper

Re: Apn6 PVL CILINDER KIT

Objavljeno: Pe Jan 28, 2022 1:42 pm
Napisal/-a ro-bi
Nekaj tu ne gre skupaj. Če bo z večjim fergazerjem dobil recimo 9km, jaz sem toliko imel na original cilinder, predelan in 17 bing!
Tale kit ima pa kanale, da roko potisneš skozi!
Kje je sedaj feler?
Z 19mm fergazerjem mora to izpljunit 13+konjev

Re: Apn6 PVL CILINDER KIT

Objavljeno: So Jan 29, 2022 10:00 am
Napisal/-a gasper mahkota
Živjo, lahko imata oba 9HP, vendar jih bo imel @pogačnik na 8600rpm, ti jih imaš pa na 10000 rpm, če se prav spomnim. Če bosta šla dirkat v klanec te bo pa @pogačnik pustil zadaj, ker ima njegov motor večji moment.
pogačnik.....7,3Nm pri 8500rpm
ro-bi..........6.3Nm pri 10000rpm
Kakovost predelave se meri z momentom(Nm) in ne z HP.

Največja prednost Alu-kita je, da ima precej boljšo postavitev/usmeritev pretočnih kanalov, kot apn-cly. Izpušni kanal pa je verjetno manjši od tvojega, ker ima manjši kot odprtja.
Alu kit lahko 'izpljune' 13HP, vendar pri 12500-13000rpm, kar pa ni primerno vsakodnevni vožnji, kar je verjetno namen @pogačnikov-ega motorja.

LP, Gašper

Re: Apn6 PVL CILINDER KIT

Objavljeno: Če Feb 03, 2022 9:47 am
Napisal/-a Pogačnik1
Živjo
Ja moj namen je res vsakodnevna vožnja, in posledično tudi neka mera zanesljivosti... nekega hard pretiravnja res nočem ker potem lahko samo še šraubam :P
Meni je važno da moped solidno vleče v klanec ter da se da normanlo pelat z njim... še zdaleč ne iščem nekih velikih hitrosti itd...
lp

Re: Apn6 PVL CILINDER KIT

Objavljeno: Če Jan 05, 2023 4:44 pm
Napisal/-a JFK-4
gasper mahkota napisal/-a: Pe Jan 28, 2022 10:13 am Zdravo, približno na teh obratih bo deloval izpuh. Pri tebi bo cca100-150 rpm višje, ker imaš RF izpuh.
To je graf podobne predelave, le da je vplinjač predelan BING 12.
Če bo vse dobro nastavljeno lahko pričakuješ približno 0,6 HP več, kot je na tem grafu.

Lp, Gašper

Res je, @gasper mahkota, za pospešek v breg rabiš čim hitrejši in čim večji navor v nižjem predelu, oziroma je najbolje, da je ta čim širši na grafu... :D
Ta graf je tudi z BING12 frgazerjem in nekoliko garažnega dela...
Je pa zelo lepo vozen...

Re: Apn6 PVL CILINDER KIT

Objavljeno: Sr Okt 04, 2023 4:12 pm
Napisal/-a Pogačnik1
Da malo osvezim temo.

Moped se vozi že 2 sezoni in deluje odlično. Z njim sem naredil že cca 2500-3000km in ni bilo nobene okvare. Edina stvar ki sem jo spremenil je zobnisko razmerje iz 11-33 na 12-33 (lepši prehodi med prestavami ter visja potovalna hitrost). Moped se z tem vzmetenjem res lepo pelje in v zavojih lepo sledi podlagi. Moped je bp odvozil tudi turo Tržič -> pašman brez problema.

Sedaj pa so plani za ta moped da bo se kdaj pa kdaj pelje se kam za vse ostalo se je zacelo delati drug moped za malo dlajse ture (objavim temo kmalu).

Re: Apn6 PVL CILINDER KIT

Objavljeno: So Okt 21, 2023 7:24 pm
Napisal/-a DaNiLo
Lepo porihtan moped, me spominja 10 let nazaj, ko sem imel podobnega oz. še stoji pokrit v garaži :D