Stran 1 od 1
Dmb 42mm cilinder
Objavljeno: Če Nov 18, 2021 6:05 pm
Napisal/-a David234_20
Zdravo doma sem našel cilinder od Dmb motorja ki je bil na škropilnici. Rad bi ga predelau da bi pasal na apn mašino (potrebno bi bilo malo predelati luknje za stojne vijake) in probal kako bi to šlo. Je fi 42 in ni gus cilinder ampak aluminij. Zanima me če bi se taka predelava splačala
Re: Dmb 42mm cilinder
Objavljeno: Po Apr 01, 2024 3:20 pm
Napisal/-a vozimlegendo
Vem da je to stara tema ampak bom useeno odgovoru... Najprej pomisli koliko denarja si pripravljen vložit v to. Sklepam da moraš navarit bloke za drugo pozicijo stojnih vijakov, hod gredi uštimat, nrdit koleno za karburator, uštimat hlajenje, po meri izpuh in še kakšno malenkost.
Glede na kanale nebi smelo it slabo
in to bi biu zelo zanimiu projekt... Če si že kaj naredil ali pa še boš bi bilo zanimivo kako si se tega lotil. Vso srečo
Re: Dmb 42mm cilinder
Objavljeno: To Apr 23, 2024 7:41 pm
Napisal/-a David234_20
vozimlegendo napisal/-a: ↑Po Apr 01, 2024 3:20 pm
Vem da je to stara tema ampak bom useeno odgovoru... Najprej pomisli koliko denarja si pripravljen vložit v to. Sklepam da moraš navarit bloke za drugo pozicijo stojnih vijakov, hod gredi uštimat, nrdit koleno za karburator, uštimat hlajenje, po meri izpuh in še kakšno malenkost.
Glede na kanale nebi smelo it slabo
in to bi biu zelo zanimiu projekt... Če si že kaj naredil ali pa še boš bi bilo zanimivo kako si se tega lotil. Vso srečo
Pozdravljen.
Iz projekta ni nastalo nič ker sem ugotovil da ne paše direktno na vijake. Mogoče pa kdaj drugič
Re: Dmb 42mm cilinder
Objavljeno: Sr Avg 07, 2024 6:35 pm
Napisal/-a Skibidipop
Ja sam ta cilinder dal na apn.. navadni umo6 L bat 16€.. Ze sigurno 800km in se vse dela dobro
Prenos imam 14-32, 7500-8000rpm okoli 75kmh
Zdaj se vozim po Istri kje je veliko strmih hribov, in dela super.. Nizki in srednji rpm je bomba.. Izpuh imam dolg 1.1m zato mu ne da vec kot 7.5-8krpm ampak se obcuti
Imas mojo temo na tomos-riders:
https://www.tomos-riders.com/tuning-pro ... vi/15/#top