Cilinder pobrušen na preveliko zračnost?
Objavljeno: Sr Avg 18, 2021 9:34 am
Pozdravljeni.
Ker me je prijelo , da bi se malo poigral s predelavo tomosovega motorja in uresničil neke mladostniške želje , sem se odločil, da svoji apnki privoščim lamo cilinder, ki ga bom malo napilil.
Problem pa se je pojavil že v samem startu, ker so mi mojstri malo preveč pobrusili cilinder in sicer na 42,5, ter na ca 12 stotink zračnosti med batom in cilindrom. L bat sem meril na samem dnu, kjer je premer največji.
Sedaj me pa zanimajo vaše izkušnje:
1. kako se obnaša tolikšna zračnost v praksi (ki je po mojem mnenju prevelika) in ali je sploh smiselno nadaljevati projekkt s tem cilindrom dalje?
2. kje-na katerem mestu se merijo bati, pri določevanju premera za izračun zračnosti?
hvala za mnenja in lp!
Ker me je prijelo , da bi se malo poigral s predelavo tomosovega motorja in uresničil neke mladostniške želje , sem se odločil, da svoji apnki privoščim lamo cilinder, ki ga bom malo napilil.
Problem pa se je pojavil že v samem startu, ker so mi mojstri malo preveč pobrusili cilinder in sicer na 42,5, ter na ca 12 stotink zračnosti med batom in cilindrom. L bat sem meril na samem dnu, kjer je premer največji.
Sedaj me pa zanimajo vaše izkušnje:
1. kako se obnaša tolikšna zračnost v praksi (ki je po mojem mnenju prevelika) in ali je sploh smiselno nadaljevati projekkt s tem cilindrom dalje?
2. kje-na katerem mestu se merijo bati, pri določevanju premera za izračun zračnosti?
hvala za mnenja in lp!