Tomos Colibri 03 (1959) - licenčni Puch VS 50 L
Re: Tomos Colibri 03 (1959) - licenčni Puch VS 50 L
Še veriga (94 členkov) in par drobnarij.
Re: Tomos Colibri 03 (1959) - licenčni Puch VS 50 L
Spet se da dobit elektronski vžig. Sem ga nabavil (puhshop.de), ampak bom menjal (če) ko klasika odpove.
Edino žica za izklop je nepotrebna pri mojem ker se ugaša preko dekompresorja in niti nima stikala za izklop.
Edino žica za izklop je nepotrebna pri mojem ker se ugaša preko dekompresorja in niti nima stikala za izklop.
Re: Tomos Colibri 03 (1959) - licenčni Puch VS 50 L
Bel magnet ima manjši premer kot črni magnet, posledično je manjša tudi tuljava. Razlika je cca 2mm.Pero75 napisal/-a: ↑So Apr 17, 2021 10:08 amSaj pravim, malo na pamet pišem, kar so mi povedali. Belega magneta ne moreš zamenjat s črnim, ne da bi menjal tudi motorno gred.automatic_7 napisal/-a: ↑So Apr 17, 2021 9:24 am Aa potem ok, nimam mopeda z belim magnetom da bi probal, sem mislil da je pri belem manjši notranji premer.
Drugače zadeva se obnese dobro, jaz imam na avtomatiku kolega pa na 15slc nobenih problemov do zdaj
Glede ostalega, samega vžiga pa je očitno vse enako.
Če se ne motim je med luknjami tuljave 58mm pri črnem magnetu in 56mm pri belem magnetu,
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!