Dober dan,
mene zanima kaj bi najbolj predlagali za predelavo apn6 ali kakšen cilinderkit ali org. cilinder od slc15-ke oz. btja ali umo8 ter lamo ker ne vem kakšne rezultate bi dobil, uprašam vas kaj bi bilo najbol primerno. Ter tudi kakšen uplinjač bi bil najbolj primeren jaz sem mislil dellorto 21mm in še kot izziv bi doma naredil po meri izpuh verjetno iz 0.8 pločevine, dele bi odrezal na plazmo in zavaril ampak nevem kje naj use potrebne dele oz.velikosti izračunam slišal sem veliko mnenj o kalkulatorju ki je na tej strani da ni glih ok ampak drugega ne poznam. 5ta prestava itak pride zdraven, sem pa tudi razmišljal če bi namontiral cilinder ki je zračno hlajen bi se morda tudi malo igral z elektriko od motorke ker motorke se kar zvrtijo pa nevem ali bi to kaj uplivalo ali ne oz. če se mi sploh splača, zanima pa me na koliko bi bilo najbolje brusiti npr. slcjev cilinder in ali bi kanale kaj pritikov ali jih bi pustil pri miru. Ali ima kdo tudi kakšne izkušnje z vrtanjem in krajšanjem bata.
To bi bilo za enkrat vse, verjetno bi se še kaj našlo.
Lp Nejc
tomos apn 6 tuning
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Apr 11, 2020 1:21 pm
Re: tomos apn 6 tuning
Če želiš največ iz prisilno hlajene mašine - PVL cilinderkit, sedaj jih ima uporabnik "alci", ki je dal izdelati 2. serijo. Prednosti:
- navadna 6V elektrika se zvrti dovolj za poln izkoristek,
- gre direktno pod pokrov hlajenja in namestiš auspuh T15SLC, ki ima konus kateri je boljši od navadnega APN,
- montiraš lahko Bing 1/17/77 ali dellorto 16/16 za boljši preformans kot Bing 12,
- vse skupaj izgleda skoraj originalno (malo daljši auspuh, skoraj isti vplinjač), razen brzine 90+ km/h bi laik
rekel da ni predelan
Slabosti:
- Povečanje blokov na pretočnih kanalih (brušenje/rezkanje, brez varjenja)
- Cena
Z ostalim sem se igral, rezal BT cilindre in umo 08, večal fergazarje in delal kolena na stran. Ni nič tako lepo izpeljano kot ta cilinderkit, poleg tega pa je aluminij-nikasil z grafitiranim batom, ki se ne segreva skoraj nič pri normalni vožnji 50km/h s peto.
Priporočam.
- navadna 6V elektrika se zvrti dovolj za poln izkoristek,
- gre direktno pod pokrov hlajenja in namestiš auspuh T15SLC, ki ima konus kateri je boljši od navadnega APN,
- montiraš lahko Bing 1/17/77 ali dellorto 16/16 za boljši preformans kot Bing 12,
- vse skupaj izgleda skoraj originalno (malo daljši auspuh, skoraj isti vplinjač), razen brzine 90+ km/h bi laik
rekel da ni predelan
Slabosti:
- Povečanje blokov na pretočnih kanalih (brušenje/rezkanje, brez varjenja)
- Cena
Z ostalim sem se igral, rezal BT cilindre in umo 08, večal fergazarje in delal kolena na stran. Ni nič tako lepo izpeljano kot ta cilinderkit, poleg tega pa je aluminij-nikasil z grafitiranim batom, ki se ne segreva skoraj nič pri normalni vožnji 50km/h s peto.
Priporočam.
APN4M 83'
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Apr 11, 2020 1:21 pm
Re: tomos apn 6 tuning
Hvala za odgovor, glede tega cilindra sem že kar nekaj bral pa sem videl da so nekateri imeli težave z pravilno nastavitvijo je pa tudi malo drag zame, ker mi ni cilj ohraniti org. izgled ampak samo da bi nekako bolj poceni dobil dobre rezultate (vem da tuning ni poceni). Ker se mi zdi da tudi od btja nebi šlo tako slabo.
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 11
- Pridružen: So Apr 11, 2020 1:21 pm
Re: tomos apn 6 tuning
Ali imaš morda še vedno kakšen cilinder od btja?
Re: tomos apn 6 tuning
Kupi airisal 65/72, delorto 17,5 do21 in si doma zvari auspuh ce se ti da se zajebavaj se z uzigom od motorke z tem set upom bo sou posteno
Re: tomos apn 6 tuning
mašina od ctxa. vse ostalo je samo mučenje, ker bo v mašini umirala ena stvar za drugo. s ctx mašino ti bo pa geštel skrivil. tomos = Tovarna Odpadnega Materiala Oz. Smeti.
Re: tomos apn 6 tuning
Pišeš bedarije!
Zakaj bi ctx mašina držala dlje od prav narejenega kita?
Saj je razen ojničnih ležajev (lahko daš valjčne in ni več problema) in primarnega prenosa (lahko daš tudi pri kitu) vse enako.
Re: tomos apn 6 tuning
Če je pravilno sestavljeno/zbalansirano potem ni dileme o vzdržljivosti. Dobra stran kitov je to da so poceni napram nakupu in obnovi e90/CTX mašin, ki os večinoma vse po vrsti uničene.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!