Tomos Automatic A3 trese med prestavljanjem
Objavljeno: Pe Dec 18, 2020 11:02 am
Vem da so že teme o tem problemu, ampak nekako se je pri vseh zrihtalo, pri meni se noče.
V glavnem mam A3ja. Šaltal je v nulo potem sem se pa odločil da obnovim mašino ker je bila res glasna in še cilinder pa bat sta bila poribana. No uglavnem vse sem zamenjal, novi logarji, semeringi, bat, honan cilider, kondenzator(iskra je taka da nemorem vrjet), timing je naštelan. Dizo moram še povečat, ker malo preveč suho laufa pa se mi začne gret in posledično manj it(se ne vozim zdaj z njim, da ne bom kaj zjebal, dokler ne menjam dize). No ampak trese pa iz 1. v 2. in se mi bo zmešal. Vprašaj feder je ko nov, obe kuplungi mata še ful oblog. Je pa res da ima tista za prvo prestavo malo takih malih razpok, ampak še vedno ni da bi bila kej krhka alpa tko. Not sm dau ATF 2deci, kokr pise v navodilih.
Prosim pomagajte.
Aja pa še to. A kdo ve kaj sploh je naloga vprašaj fedra? Kar sem jaz gledal in si predstavljal kako dela menjalnik se mi zdi da sploh nima veze pri prestavljanju ampka samo za vžgat ko pohodiš kurbelj da "odklene" zobnik druge prestave, da zavrti samo sklopko prve prestave in posledično motor.
V glavnem mam A3ja. Šaltal je v nulo potem sem se pa odločil da obnovim mašino ker je bila res glasna in še cilinder pa bat sta bila poribana. No uglavnem vse sem zamenjal, novi logarji, semeringi, bat, honan cilider, kondenzator(iskra je taka da nemorem vrjet), timing je naštelan. Dizo moram še povečat, ker malo preveč suho laufa pa se mi začne gret in posledično manj it(se ne vozim zdaj z njim, da ne bom kaj zjebal, dokler ne menjam dize). No ampak trese pa iz 1. v 2. in se mi bo zmešal. Vprašaj feder je ko nov, obe kuplungi mata še ful oblog. Je pa res da ima tista za prvo prestavo malo takih malih razpok, ampak še vedno ni da bi bila kej krhka alpa tko. Not sm dau ATF 2deci, kokr pise v navodilih.
Prosim pomagajte.
Aja pa še to. A kdo ve kaj sploh je naloga vprašaj fedra? Kar sem jaz gledal in si predstavljal kako dela menjalnik se mi zdi da sploh nima veze pri prestavljanju ampka samo za vžgat ko pohodiš kurbelj da "odklene" zobnik druge prestave, da zavrti samo sklopko prve prestave in posledično motor.