Stran 1 od 2

Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Pe Dec 11, 2020 2:49 pm
Napisal/-a ro-bi
Zanima me, če lahko dam oba valjčna?
lp

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Pe Dec 11, 2020 4:21 pm
Napisal/-a ro-bi
NJ203E.TVP2 FAG C3

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Ne Dec 13, 2020 1:11 pm
Napisal/-a ro-bi
A nihče ne ve?
Malo cvikam, tudi ctx je imel samo na strani magneta...

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Ne Dec 13, 2020 2:34 pm
Napisal/-a prlek
ro-bi napisal/-a: Ne Dec 13, 2020 1:11 pm A nihče ne ve?
Malo cvikam, tudi ctx je imel samo na strani magneta...
Načeloma bi lahko, če so mere enake. Ampak nisem siguren zaradi aksialnih sil, če in kolikšen je vpliv. Pa vseeno mislim, če so stari L17 ležaji imeli valjčke bi tudi sedaj moralo biti ok. Sicer pa ne vidim potreb po teh dragih ležajih. Vem, da so glede vzdržljivosti veliki boljši, pa vendar tudi kroglični kar tako ne zatajijo. Čemu razlog za zanimanje?

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Ne Dec 13, 2020 2:42 pm
Napisal/-a ro-bi
L17 so kroglični.
Bom delal en malo močnejši setup in bi rad bil miren zaradi ležajev

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Ne Dec 13, 2020 3:52 pm
Napisal/-a Aljaž555
Kako misliš da je imel ctx valjčke pri magnetu saj jih ni imel e90 vem da je imel pri magnetu ali pa se motim :?: sam jih sicer še nisem probal ampak jih bi rad na naslednjem setupu, ne vidim razloga zakaj nebi smel dat teh ležajev na obe strani.

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Ne Dec 13, 2020 6:14 pm
Napisal/-a ro-bi
Malo cvikam, ker sile levo-desno ne prenašajo in ne vem, kako bi se obnesli. Čeprav kake hude aksialne sile tam tudi ne bi smelo biti...Zato sprašujem, če je kdo sprobal.
Ležaje že imam.

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Ne Dec 13, 2020 6:26 pm
Napisal/-a Aljaž555
Jaz sem pred časom malo bral ravno na to temo valjčnih ležajev in nekateri niso priporočali vgraditve na obeh strani ravno zaradi pojava teh aksialnih sil ki jih valjčni ležaji ne prenašajo dobro, na pogonski strani se baje pri poševnem ozobljenju (kot ga ima tudi tomos, z izjemo a35 in a55 mašin) pojavljajo aksialne sile ki tiščijo gred ven in naj bi tam rajši dal krogljični ležaj in na stran magneta valjčnega. Ampak nevem sem že videl da so ugrajevali na obe strani brez problemov vendar tudi mene zanima kakšno aksialno zračnost se nastavi pri teh ležajih.

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Ne Dec 13, 2020 6:38 pm
Napisal/-a matijag
Potem bi raje uporabil konična valjčna ležaja,samo bi moral imeti naprimer pri magnetu narejen navoj in matico za nastavit zračnost, kot pri diferencialu. Pa je to sploh potrebno? Najbrž je ojnični ležaj šibkejši člen. Ali pa odlomi motorno gred, pri magnetu ponavadi...

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Objavljeno: Ne Dec 13, 2020 8:07 pm
Napisal/-a prlek
Brezveze komplicirat. Imamo tu nekaj ljudi z okrog 20 konj na mašini pa nevem, če ima kateri valjčne notri. Prej ti bo odpovedala ojnica kakor dober kroglični ležaj. Ko boš dobil luft na ojnici boš pomoje itak preventivno ojnico/gred menjal pa potem spotoma menjaš ta ležaja. Se upam it stavit, da bi pri tem tudi valjčna ležaja menjal, ko bi jidva izbijal, tolkel dol iz gredi pa levo, desno nikoli se ne ve...v glavnem pomojem brezve, sploh pa pri tej ceni teh ležajev. Moje mnenje.