Valjčni ležaji na glavni gredi

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Zanima me, če lahko dam oba valjčna?
lp
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

NJ203E.TVP2 FAG C3
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

A nihče ne ve?
Malo cvikam, tudi ctx je imel samo na strani magneta...
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a prlek »

ro-bi napisal/-a: Ne Dec 13, 2020 1:11 pm A nihče ne ve?
Malo cvikam, tudi ctx je imel samo na strani magneta...
Načeloma bi lahko, če so mere enake. Ampak nisem siguren zaradi aksialnih sil, če in kolikšen je vpliv. Pa vseeno mislim, če so stari L17 ležaji imeli valjčke bi tudi sedaj moralo biti ok. Sicer pa ne vidim potreb po teh dragih ležajih. Vem, da so glede vzdržljivosti veliki boljši, pa vendar tudi kroglični kar tako ne zatajijo. Čemu razlog za zanimanje?
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

L17 so kroglični.
Bom delal en malo močnejši setup in bi rad bil miren zaradi ležajev
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 363
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Kako misliš da je imel ctx valjčke pri magnetu saj jih ni imel e90 vem da je imel pri magnetu ali pa se motim :?: sam jih sicer še nisem probal ampak jih bi rad na naslednjem setupu, ne vidim razloga zakaj nebi smel dat teh ležajev na obe strani.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Malo cvikam, ker sile levo-desno ne prenašajo in ne vem, kako bi se obnesli. Čeprav kake hude aksialne sile tam tudi ne bi smelo biti...Zato sprašujem, če je kdo sprobal.
Ležaje že imam.
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 363
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Jaz sem pred časom malo bral ravno na to temo valjčnih ležajev in nekateri niso priporočali vgraditve na obeh strani ravno zaradi pojava teh aksialnih sil ki jih valjčni ležaji ne prenašajo dobro, na pogonski strani se baje pri poševnem ozobljenju (kot ga ima tudi tomos, z izjemo a35 in a55 mašin) pojavljajo aksialne sile ki tiščijo gred ven in naj bi tam rajši dal krogljični ležaj in na stran magneta valjčnega. Ampak nevem sem že videl da so ugrajevali na obe strani brez problemov vendar tudi mene zanima kakšno aksialno zračnost se nastavi pri teh ležajih.
matijag
vplinjač
Prispevkov: 341
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 3:49 pm

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a matijag »

Potem bi raje uporabil konična valjčna ležaja,samo bi moral imeti naprimer pri magnetu narejen navoj in matico za nastavit zračnost, kot pri diferencialu. Pa je to sploh potrebno? Najbrž je ojnični ležaj šibkejši člen. Ali pa odlomi motorno gred, pri magnetu ponavadi...
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Valjčni ležaji na glavni gredi

Odgovor Napisal/-a prlek »

Brezveze komplicirat. Imamo tu nekaj ljudi z okrog 20 konj na mašini pa nevem, če ima kateri valjčne notri. Prej ti bo odpovedala ojnica kakor dober kroglični ležaj. Ko boš dobil luft na ojnici boš pomoje itak preventivno ojnico/gred menjal pa potem spotoma menjaš ta ležaja. Se upam it stavit, da bi pri tem tudi valjčna ležaja menjal, ko bi jidva izbijal, tolkel dol iz gredi pa levo, desno nikoli se ne ve...v glavnem pomojem brezve, sploh pa pri tej ceni teh ležajev. Moje mnenje.
Odgovori