Stran 5 od 8

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Ne Okt 17, 2010 1:32 pm
Napisal/-a klemenm2
pa tudi dosezek je naštelan bing 18 v piko... poznam samo 2 taka motorja... od "tomos majstra" pa od "PVL" ja.

meni je bing 18 res velika uganka :D en dan svečka kavne barve naslednji dan črna ko zemlja....

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Ne Okt 17, 2010 2:13 pm
Napisal/-a PVL
Formule v knjigah so ti okvirji iz katerih izhajaš,potem pa prilagajaš in spreminjaš da dobiš vn kar želiš. Izračune in mere določam po svojih meritvah in podatkih,izhaja pa se seveda iz osnov kot so L= (kot izp. kanala x 42545)/max power rpm . Sam problem je kr take formule so okvirne,dejansko motor ne dela tko. Če boš delal za e90,si malo poglej to sliko,to je roost naredu po meri za e90,je blo enkrat na forumu objavljeno.

Slika

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Ne Okt 17, 2010 10:02 pm
Napisal/-a pomartin
hvala :D

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Sr Nov 17, 2010 7:13 pm
Napisal/-a tomi122
Nekako sm se zmenu s tatom da mam lahk ta avspuh in ja hehe
Moj Atx/BT je u IZI ma res u izi pihnu yamaho 50ccm,ki a končno 90 km/h,mim s šel z četrto prestavo,sam kej mi pomaga k mi je motor isti dan ribnu jbg. bo treba TTS olje nabavt :)
od petrola negre več vanga
Edina predelava zravn avspuha je bil polkrog(lunca) na batu,da prej začne sesat mešanco,sledi pa še piljenje kanalov

Cena avspuha je kr visoka,je tud men mau težilo,sam rezultat je pa več kot ODLIČEN,tok da cena je kr solidna.

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Sr Nov 17, 2010 7:29 pm
Napisal/-a Pich
tomi122 napisal/-a:Nekako sm se zmenu s tatom da mam lahk ta avspuh in ja hehe
Moj Atx/BT je u IZI ma res u izi pihnu yamaho 50ccm,ki a končno 90 km/h,mim s šel z četrto prestavo,sam kej mi pomaga k mi je motor isti dan ribnu jbg. bo treba TTS olje nabavt :)
od petrola negre več vanga
Edina predelava zravn avspuha je bil polkrog(lunca) na batu,da prej začne sesat mešanco,sledi pa še piljenje kanalov

Cena avspuha je kr visoka,je tud men mau težilo,sam rezultat je pa več kot ODLIČEN,tok da cena je kr solidna.
Namesto TTS-a nabavi raje divinol olje, je cenejše in kvalitetnejše. pa sploh ni nujno, da ti je zaribal zaradi olja. ponavadi zariba zaradi slabo nastavljenega uplinjača ( preveč zraka ). olja pa ne dajati več kot 2% ker se motor z več olja bolj greje in ti zapaca motor s sajami. nakateri mislijo, da je bolje dajati več olja, vendar je tako razmišljanje napačno, zaradi navedenih razlogov.

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Sr Nov 17, 2010 8:18 pm
Napisal/-a koroman
pa še nekaj kanalov ne pilit v višino ker maš auspuh narejen za taki timing. kvečjemu poširi ga na ene 65% premera pa fertik.

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Sr Nov 17, 2010 8:27 pm
Napisal/-a PVL
Jaz sm uporabljal tts 2,5%,bing 18 glavna diza 95/stranska 30 na serijski BT airbox,BT original elektriko s predvžigom 0,8mm. Predlagam da si daš gor kak dellorto 20/21 pa še kanale mal uštimaj ter predvžig zmanjšaj,pol bo pa izpuh imel optimalno delovanje. Izpuh se res vrti dosti bol in zato mora bit res dobro nastavljen motor.

Koroman,ta izpuh sm naredil za piljene kanale ker je tomi122 rekel da ima namen povečati kanale.

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Če Nov 18, 2010 12:11 am
Napisal/-a pomartin
Pich napisal/-a:
tomi122 napisal/-a:Nekako sm se zmenu s tatom da mam lahk ta avspuh in ja hehe
Moj Atx/BT je u IZI ma res u izi pihnu yamaho 50ccm,ki a končno 90 km/h,mim s šel z četrto prestavo,sam kej mi pomaga k mi je motor isti dan ribnu jbg. bo treba TTS olje nabavt :)
od petrola negre več vanga
Edina predelava zravn avspuha je bil polkrog(lunca) na batu,da prej začne sesat mešanco,sledi pa še piljenje kanalov

Cena avspuha je kr visoka,je tud men mau težilo,sam rezultat je pa več kot ODLIČEN,tok da cena je kr solidna.
Namesto TTS-a nabavi raje divinol olje, je cenejše in kvalitetnejše. pa sploh ni nujno, da ti je zaribal zaradi olja. ponavadi zariba zaradi slabo nastavljenega uplinjača ( preveč zraka ). olja pa ne dajati več kot 2% ker se motor z več olja bolj greje in ti zapaca motor s sajami. nakateri mislijo, da je bolje dajati več olja, vendar je tako razmišljanje napačno, zaradi navedenih razlogov.
tole z oljem... v e90 sem vedno stavu 4% mešanco sintetičnega olja... glede pacanja z sajami... o sajah ni nikjer niti sledu... drugo pa je bilo ko sem mešal še mineralno olje... tisto pa je katastrofa.
Sem pa tud pršu do podatka da je original mešanca za e90 4% :D

LP

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Če Nov 18, 2010 1:16 pm
Napisal/-a Pich
pomartin napisal/-a:
Pich napisal/-a:
tomi122 napisal/-a:Nekako sm se zmenu s tatom da mam lahk ta avspuh in ja hehe
Moj Atx/BT je u IZI ma res u izi pihnu yamaho 50ccm,ki a končno 90 km/h,mim s šel z četrto prestavo,sam kej mi pomaga k mi je motor isti dan ribnu jbg. bo treba TTS olje nabavt :)
od petrola negre več vanga
Edina predelava zravn avspuha je bil polkrog(lunca) na batu,da prej začne sesat mešanco,sledi pa še piljenje kanalov

Cena avspuha je kr visoka,je tud men mau težilo,sam rezultat je pa več kot ODLIČEN,tok da cena je kr solidna.
Namesto TTS-a nabavi raje divinol olje, je cenejše in kvalitetnejše. pa sploh ni nujno, da ti je zaribal zaradi olja. ponavadi zariba zaradi slabo nastavljenega uplinjača ( preveč zraka ). olja pa ne dajati več kot 2% ker se motor z več olja bolj greje in ti zapaca motor s sajami. nakateri mislijo, da je bolje dajati več olja, vendar je tako razmišljanje napačno, zaradi navedenih razlogov.
tole z oljem... v e90 sem vedno stavu 4% mešanco sintetičnega olja... glede pacanja z sajami... o sajah ni nikjer niti sledu... drugo pa je bilo ko sem mešal še mineralno olje... tisto pa je katastrofa.
Sem pa tud pršu do podatka da je original mešanca za e90 4% :D

LP
Original mešanica za E90 je bila 4%, poudarek je na "je bila". v tistih letih ko so izdelovali elektronika je bila kvaliteta olja neprimerno slabša od današnje kvalitete. Če si včasih delal mešanico 4%, delaš danes 2% mešanico z enim kvalitetnim oljem.

Re: Izpuh po meri za BT-ja.

Objavljeno: Če Nov 18, 2010 6:32 pm
Napisal/-a macula
pa pomoje je danc tut razlika, ker imamo močnejše 100 oktansko gorivo, v moto testu piše da se v ta motor tanka pa 86 oktansko gorivo..