Jaz imam na ATX-u čist x številko motorja, tablica in Okvir pa se ujemata, pa sploh niso gledali..andraz1002 napisal/-a: ↑So Mar 27, 2021 9:20 pmMogoče je potem problem, da mašina sploh ima številko, ki v osnovi pripada drugemu staremu mopeduautomatic_7 napisal/-a: ↑So Mar 27, 2021 8:41 pmKolikor je meni znano mašina sploh ne rabi imet številk ker če ti je počil blok in si kupil novega kot rezervni del, ta nima številkandraz1002 napisal/-a: ↑So Mar 27, 2021 5:08 pm Kakšne imate izkušnje z registracijo starih tomosov z drugo številko mašine od okvirja? Sem vprašal na tehnične preglede in je energično odgovoril, da morajo biti vse tri številke enake
Št. okvirja in agregata
Re: Št. okvirja in agregata
Nejc
Re: Št. okvirja in agregata
Če je moped že registriran in opravljaš samo tehnični pregled, različne številke nebi smele bit problem. Problem je ko moraš opravit homologacijo in skladnost še nikoli registriranega oldtajmerja. Na A3 avtomatiku je bilo potrebno odstranit desno pločevino, da je preglednik poslikal številke udarjene na šasijo in mašino. V mojem primeru se je vse ujemalo in ni bilo težav.
Re: Št. okvirja in agregata
Mašina je potrošni material, če je pravilen tip mašine potem ni problema z registracijo/homologacijo.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!