Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
Na mom APN 6 iz 1984. god. se nalazi glava cilindra sa kataloškim brojem 207.746. Pregledao sam katalog za APN 6 iz 1984. glava se nalazi pod kataloškim brojem 207.747. Glavu sa ovom oznako 207.747 nose i T14 tl, T14 M, APN6 S, Alpino. Da li su glave 207.746 i 207.747 iste ili ima razlike između njih, prvenstveno mislim na kompresioni prostor, jer spolja su identične. Molim Vas za odgovor jer već duže vreme ne mogu naći odgovor na ovo pitanje. Nejasno je jer ako svi gore navedeni modeli nose istu glavu 207.747 onda trebaju imati i isti omer kompresije a to je 9:1, međutim za APN6 S, alpino deklarisano je 6.5:1, kao i za moj apn. Da li je ova glava od mog APN 6 ustvari ista kao na T14 M.
Re: Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
Mislim da je ustvari ista, sve u kompresionem prostoru, a sad za kompresijo možda je debelina naležnog materiala koji sjedne na cilindar veči?
Ili to ili je neko menjao glavu. .
Ili to ili je neko menjao glavu. .
APN4M 83'
Re: Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
Glava je original njegova jer moped je kupljen nov i niko nista nije dirao . Znaci ova glava je fabricki ugradjena.
Evo ovako, došo sam do nekih odgovora pretragama po internetu. Sa holandskog sajta sam pronašao sledeće:
Što znači , glava sa oznakom 207.746 jeste glava koja se koristila na T14 stim da je završavala i u većini serija APN 6 i daje kompresioni odnos 9:1. Glava 208.110 je glava za APN 4 i daje kompresioni odnos 6.5:1. Imam obe glave i mogu vam reći da ima razlike motor je dosta življi sa ovom sa squish oblikom.
Svojevremeno sam kupio , davno još krajem 80-ih,ovu sa običnom sferom tražeći originalnu T 14 glavu prodavac mi je uvalio ovu. Nisam znao da je na mom APN 6 već originalna glava od T 14. Kada sam je probao osetio sam pogoršanje karakteristika i normalno odmah je skinuo. Zato je moj APN i bio dasta živahniji od nekih starijih koje su drugari vozili. Verovatno će ove informacije nekom koristiti, ako grešim neka neko ispravi.
Ako neko ima T14 bio bih mu vrlo zahvalan ako može da skine glavu i uslika sa donje strane da bih video ovaj broj i oblik komore glave, naravno pod uslovom da je glava originalna.
Evo ovako, došo sam do nekih odgovora pretragama po internetu. Sa holandskog sajta sam pronašao sledeće:
Što znači , glava sa oznakom 207.746 jeste glava koja se koristila na T14 stim da je završavala i u većini serija APN 6 i daje kompresioni odnos 9:1. Glava 208.110 je glava za APN 4 i daje kompresioni odnos 6.5:1. Imam obe glave i mogu vam reći da ima razlike motor je dosta življi sa ovom sa squish oblikom.
Svojevremeno sam kupio , davno još krajem 80-ih,ovu sa običnom sferom tražeći originalnu T 14 glavu prodavac mi je uvalio ovu. Nisam znao da je na mom APN 6 već originalna glava od T 14. Kada sam je probao osetio sam pogoršanje karakteristika i normalno odmah je skinuo. Zato je moj APN i bio dasta živahniji od nekih starijih koje su drugari vozili. Verovatno će ove informacije nekom koristiti, ako grešim neka neko ispravi.
Ako neko ima T14 bio bih mu vrlo zahvalan ako može da skine glavu i uslika sa donje strane da bih video ovaj broj i oblik komore glave, naravno pod uslovom da je glava originalna.
Re: Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
14M, originalna, edino na tej sliki je že posnetrob za cca 5 mm.
Re: Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
Molim te ako možeš napisati, pošto se ne vidi lepo na slici, koji je broj na glavi da li je 207. 747 ili 207.746?
HVALA
HVALA
Re: Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
Jooj, ko bom prvič razdiral, preverim in napišem, če ne bo že prepozno?
Re: Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
nism mogu da ne bi...
... si imel pravRe: Razlika između glave cilindra APN 6 I T14
Hvala puno, razrešili ste mi misteriju. Srdačan pozdrav!