Tako fantje da se malo javim po dolgem času da neboste mislili da se nič ne dogaja
V tem času sem sfiniširal cilinder malo sem se poigral s koti, preračunal površine nažalost pa se mi je tako mudilo z montažo da sem pozabil naredit en lep portmap
Pretoke sem uredil po senior merah potrudil sem se čim bolj lepo speljat je bilo pa kar mučno ker začne zmanjkovat mesa. Pri izpuhu nisem prišel do površine, ki bi si jo želel mera na iztegnjenem portmapu je 31mm več nisem upal ker so stene tanke na nekaterih mestih manj kot mm. Vsis sem lepo spilil in ga korigiral gledena ostale kanale tako velik kot pri seniorju ni vendar menim da bo količina posesane zmesi vendarle enaka. Če bi še enkrat pilil bi izpuh uredil nekoliko drugače po obliki in izpeljavi ampak ok pa drugič. Cilinder se v foli res lepo zavrti in kljub slabemu izpuhu je v prvi in drugi prestavi res lepo zapel
Glede motorja je zaenkrat to tudi vse imam že naročeno komplet športno košaro z lamelami upam da bo kmalu, izpuh še ni končan ker mi manjka aparatura za varjenje (pride ta mesec
). Elektrika zaenkrat ostaja brezplatinska klasika.
V tem času sem se odločil da nadgradim še zavore saj mi je šel tisti mali boben z plastično ročko res že pošteno na živce, odločil sem se za disk zavoro po enakem principu (prednje kolo) kot uporabnik @kamikaza, ker me je nov komplet prišel ceneje kot kaki zjahani alpino/ctx kosi. Vilice sm obdržal atx z starim tipom bt lončkov disk pa je enakega premera kot bt (220mm) tako da je bilo potrebno izdelat samo puše za prileg levo/desno in pa seveda novo osovino. Moram priznat da me je malo zaneslo in mi ni dalo miru tako da sem se na koncu odločil da obnovim kar komplet moped da bo vsaj za pogledat
Pa da nebom samo pisal, več povejo slike.
Racunanje površin po jenningsu in s pomočjo SW, navedeni tudi koti (189.5,130.1,165)
Popravljeni prednji lončki vilic
Ojačan nosilec zadnjega zobnika na 8 vijakov in zobnik 45 zob
Izrisana in izdelana osovina iz material hladno valjan c45
Upasanje novih ročk
Novo izdelan "stop" za prednje vilice na okvirju
Protiprašni pokrovček za grimeca čeljust (prototip paše lepo rabim le drug material)
Skratka tako malo na hitro na mopedu se je sicer naredilo še ogromno drugih stvari, popravilo lukno v zadnji nihajki, zrihtalo naležna mesta na zadnjem pestu, nov CEV obratomer (rabim še CEV do 100kmh), nove špice 3mm INOX, novi obroči italcherchio 18x1.5, gume shinko sr241....
Trenutno so črni deli na prašnem barvanju, vse ostale dele je potrebno še cinkat, pobarvat modre dele in pa naročit nekaj manjkajočih drobnarij.
Malo mi voda v grlo teče treba zrihtat da bo ready za sezono