Živjo, da ti kar po vprašanjih odgovorim :Živnorc napisal/-a: ↑Ne Dec 11, 2022 6:57 pm Ojla.
... da ne pade tema v zimsko spanje...
Za naslednjo zimo me čaka podoben projekt (letos moram dokončati še lanskega... )... torej, zanima me par stvari:
1. Prašno barvanje: ... je sicer super, dokler ne pride pod barvo skozi kako mikroporo vlaga. Ali si uporabil osnovno zaščito okvirja motorja s postopkom KATAFOREZA .... ali si dal osnovno zaščito s prašnim barvanjem in nato še črno prašno barvo, ali si dal samo črno prašno barvati brez osnovne zaščite?
2. Zadnji amortizerji: Ali si obnovil stare, ali si kupil nove? ...če novi.. mogoče kak link?
3. Na mojem ATX imam nekaj delov od BT... vilice in kolesa ... upam, da bodo alu lite feltne v redu za po makadamih..in po kaki hosti (lažji offroad)... ali je bolje, da dam gor klasična kolesa? Mika me, da bi (če bom slučajno menjal kolesa) dal gor alu obroče spredaj 19", zadaj 16" ... gor pa nataknil verjetno enake gume, kot ti. Shinko. ... kako se kaj obnesejo?
4. Glede motorja pa bom predelal eno mašino (originalne mi je škoda predelovat) na Gilardoni 74cc, 24mm uplinjač, menjalnik pa bom verjetno za začetek pustil 5-stopenjski, le da bom (spet verjetno) odstranil 1. brzino in dodal 6. ... torej se bo vse zamaknilo za eno prestavo. Stara druga bo potem prva .... nova šesta bo pa potem peta. . ..seveda bom precej skrajšal tercialni (verižni) prenos (bom probaval... verjetno spredaj 10 verižnik... pač... probati bo treba).. imam pa v planu 6-st. menjalnik... samo odločiti se moram še kaka prestavna razmerja bom uporabil. Najbolj se mi dopadejo od Minarelli AM6 originalna prestavna razmerja. Kako imaš rešeno ti?
Gred imam Rito.. pa mi je žal, da sem jo kupil... konus za magnet je zgrešen, ravno tako balans. ... mar bi obnovil staro s kako PROX ojnico od NSR50...al pa KX85... Nova gred, pa je treba popravljati konus in balans...
Elektriko imam Kokusan 12V in bom dodal akumulator. Malenkost manjši in lažji magnet... brez platinski vžig
5. Sprednje pesto: je to original Tomos... pa potem predelan za disk? (moram še enkrat podrobno pogledati tvoje slike)
...pa še kaj bi vprašal... pa se ne spomnim zdele..
1. Točnega postopka kako so mi črne dele prašno barvali ti neznam povedati spodaj ni kataforeza kakor je meni znano se prašno barva v enem sloju tipično na peskano površino oz. direktno na kovino (se motim ??) zadeva je tudi že v originalu iz Tomosa prašno barvana kako so pa tam to delali pa nevem. Prašno barvali so mi pri koritniku v Domžalah zadevo je zrihtal dobro in poceni (gledena to da platišča rihta bi moglo bit kar obstojno, bo že čas pokazal). V začetku sem imel idejo da bi pod sloj prašne barvel nanesel lamelni cink pa so mi povedali da se včasih lepo obnese spet drugič pa ne (odvisno od barve baje) zato se na koncu nisem odločil za to pot.
2. Amortizerje sem obnovil stare originalne SEBAC, imel sem to srečo da so bili v dobrem stanju in jih ni bilo treba podirat. Fedri so prašno barvani ostalo je barvano z 2k poliuretansko bravo(rezistol) to pa zato ker se sebac amortizerjev neda razstavit ker pa gre pri prašnem barvanju tudi za temperaturno komponento tega seveda nisem dal barvat. Glede obnove sem malo preklical naokoli pa se nobeden ni hotel vzet za obnovo (stara roba, ni delov etc.) bi se mogel lotit v lastni režiji...
3. Za po hostah so sigurno bolše špice jaz bi to vzel če bi se pretežno po takih poteh vozil. Proizvajalcev alu obročev imaš kar nekaj morad, borrani etc.uglavnem se vse da zrihtat da paše. Jaz sem obroče vzel italcherchio navadne krom špice so pa inox. Gum še nisem testiral ( malo se vleče tale moj projekt ) so pa ko radirka pomoje oprijem kar bo .
4.Glede motorja se pa še malo odločam v planu je bil najprej lamo, potem sem dobil nek bt cilinder (še 38mm) zdaj se pa nagibam da bi gor vrgel kak polini kit serije 6000 (corsa corta) samo nevem moti me ker je reg. na malo tablico. Menjalnik bi dal 6. stopenjski če bi se odločil za polini 6000, razmerja kjer je na org. menjalnik dodana 6ta se mi ne dopadejo ker so predolga oz. majo med prestavami preveč luknje sploh če je želja da gre dobro v hrib. Če bi že bi raje vzel od d6 razmerja malo sem študiral 1. je daljša (kar je ok ker je pri tomosu že 10-38 prekratka) tudi 2. je daljša, 3. ima skoraj enako razmerje ostale prestave naprej so pa krajše (če vzamem od D6 "takratko" 6. je krajša ko pa pri org. menjalniku 5. prestava) pravtako je med vsemi prestavami pri D6 menjalniku manjša luknja (če greš gledat po razmerjih) kar pomeni da bi se tudi motor lažje pobiral. Tako malo na hitro za kaj več bi se mogel bolj poglobit od am6 pa nevem kakšna so razmerja bi mogel it preračunat.
Gred bo CM znamke (enaka škatla kot MEC EUR) ojnice sem pa gledal na samarin (gelj pod Derbi senda 50) maš kar nekaj opcij z ležaji vred cena pa....seveda vse balansirano. Imam pa namen za nek drug projekt ponucat rito 4. serija (črni čepi) ki je trenutno na balansiranju (kolega jo ima v motorju pa mu vse špila) po mnenju mojstra je balans še kar ok je pa res da gre za dokaj lahek bat. Elektrika bo zaenkrat Hpi 2ten tak je vsaj namen.
5. Prednje pesto je od nekega kitajskega skuterja z diskom vred (Idejo sem dobil od uporabnika Kamikaza) treba je bilo samo obroč zamenjat da je 18 col (št. lukenj v pestu enako kot pri tomosu) pa naredit distančne puše, disk ima pa enak premer kot bt (220mm) in se vse poklapa z čeljustjo.
Verigo sem do zdaj zmeraj favorit vzel pa morem rečt da mi je še ni odtrgalo nikoli. Namesto 10 zobnika bi jaz rajši zadaj kaj večjega dal da ne pride do omenjenih problemov
To je to a boš menjalnik komplet sam delal ?