Stran 1 od 17

50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:02 pm
Napisal/-a sales0
No z klemnom sva se nekaj menila in prišla do zakjučka,da bi lahko objavila temo in videla odziv na idejo.
In sicer gre se o dirkah po sloveniji.
Kako bi se vam zdelo državno prvenstvo kot ga imajo v sosednji hrvaški,italiji in srbiji, kjer dirkajo z 50cc motorji in ni omejitve na standarde izpred 50 let in še kaj podobnega?
Torej šlo bi se za dirkanje v 2 klasah in sicer ena bi bila z avtomatskim menjalnikom ena pa z ročnim menjalnikom.
Motor bi lahko imel kakšen bi želel, brez vsake omejitve razen prostornine,katera nebi smela presegati 50ccm, neglede na hod bata.
Neomejeno velikost karburatorja in podobnih zadev.
Letnik motorja je lahko kakršemn koli!

Vse kar mora motor izpolnjevati je max 50ccm in pa izpravnost za dirkaške pogoje(ustrezne zavore in trdnost ohišja)
Tako rekoč se lahko na motor obesi vse kar se želi, ampak mora biti vse izpravno.

Vedno bi pred prvim treningom motorje pregledala strokovna komisija treh članov in, če bi motor ustrezal normativom, bi lahko dirkal.

V obeh klasah bi bili normativi enaki!
Prepovedano bi bilo uporabljanje goriv nad 100 oktanov!

Vsaka ekipa bi pred vsako dirko plačala neko štartnino za vsakega voznika posebej, za vsako ekipo bi pa lahko dirkala le 2 tekmovalca. Na koncu prvenstva bi prve 3 ekipe dobile nagrade od organizatorja in od sponzorjev
Pred začetkom prvenstva bi se z vsemi prijavljenimi ekipami sestali in bi predstavili tekoči pravilnik in zahteve, nakar bi lahko vsaka ekipa kaj pripomnila ali dodala in bi se lahko še kaj spremenilo.

Gorivo

x.1.1 Edino dovoljeno gorivo je Bencin z ustrezno mešanico olja za 2 taktne motorje
x.1.2 Prepovedane so kakršne koli primesi mešanici(razni oktan boosterji,kerozin,eter,ipd).
x.1.3 Gorivo zagotovi organizator(vsaka ekipa izrazi željo po količini in dobi gorivo,za katero krije sama stroške). Možna je izbira med 100 in 98 ter 95 oktanskim bencinom.
x.1.4 Ustrezno mešanico olja in bencina napravi ekipa v navzočnosti strokovne žirije, ko je mešanica pripravljena se posoda zapečati in shrani pri organizatorju. Mešanica se prevzame na štartu. Kjer jo tudi v navzočnosti žirije natoči v motor.
x.1.5 V primeru da je pečat poškodovan, se kršitev kaznuje z prepovedjo tekmovanja.

Edina zadeva, ki jo še moram povedat je, da so prepovedane kakršne koli zamenjave pogonskih agregatov(am6 na avtomatika), če imaš avtomatika pol je avtomatik mašina, če imaš tzr-ko pol je am6 mašina!


Kako se vam kaj zdi taka ideja?



L.p!



Aleš&Klemen

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:15 pm
Napisal/-a tomosak
zanimivo :)

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:20 pm
Napisal/-a manman
meni se to zdi super bi se takoj udeležil če bi imel priliko :D

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:33 pm
Napisal/-a dolinar
uuu to bi blo fajn ja. dobra zamislica. :D itak bi pvl vse pocufu če bi s svojo šu 8-)

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:34 pm
Napisal/-a cerar
jst sm za, takoj pridemo s Colibriexpressom ;)

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:35 pm
Napisal/-a dolinar
sam a to pomen da bi lahko prišel z bilokaterim mopedom? (apn6,atx itd...) ??

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:36 pm
Napisal/-a klemenm2
točno tako lahko prideš z originalom samo uvrstitev bo temu primerna.

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:39 pm
Napisal/-a automatic_7
klemenm2 napisal/-a:točno tako lahko prideš z originalom samo uvrstitev bo temu primerna.
nebi blo bol zanimivo če bi bla ena kategorija stock

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:42 pm
Napisal/-a sales0
Kot je klemen napisal, z kerim hočete! Sam če prideš z automaticom ali pony express-om pol si v klasi z avtomatsakim menjalnikom, če pa prideš z yamaho tzr,bt-jem,atx-om pol pa v klasi z ročnim menjalnikom.

Edino kar sem pozabil dat v pravilnik je to,da dirkalnik nesme imeti luči,ker če se razbijejo pol se lahko gdo po nepotrebnem poškoduje.



L.p!



Aleš!

Re: 50cc cup

Objavljeno: Sr Sep 08, 2010 9:46 pm
Napisal/-a aljo69
to bosta organizirala vi2 z klemnom ?