50cc cup
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
50cc cup
No z klemnom sva se nekaj menila in prišla do zakjučka,da bi lahko objavila temo in videla odziv na idejo.
In sicer gre se o dirkah po sloveniji.
Kako bi se vam zdelo državno prvenstvo kot ga imajo v sosednji hrvaški,italiji in srbiji, kjer dirkajo z 50cc motorji in ni omejitve na standarde izpred 50 let in še kaj podobnega?
Torej šlo bi se za dirkanje v 2 klasah in sicer ena bi bila z avtomatskim menjalnikom ena pa z ročnim menjalnikom.
Motor bi lahko imel kakšen bi želel, brez vsake omejitve razen prostornine,katera nebi smela presegati 50ccm, neglede na hod bata.
Neomejeno velikost karburatorja in podobnih zadev.
Letnik motorja je lahko kakršemn koli!
Vse kar mora motor izpolnjevati je max 50ccm in pa izpravnost za dirkaške pogoje(ustrezne zavore in trdnost ohišja)
Tako rekoč se lahko na motor obesi vse kar se želi, ampak mora biti vse izpravno.
Vedno bi pred prvim treningom motorje pregledala strokovna komisija treh članov in, če bi motor ustrezal normativom, bi lahko dirkal.
V obeh klasah bi bili normativi enaki!
Prepovedano bi bilo uporabljanje goriv nad 100 oktanov!
Vsaka ekipa bi pred vsako dirko plačala neko štartnino za vsakega voznika posebej, za vsako ekipo bi pa lahko dirkala le 2 tekmovalca. Na koncu prvenstva bi prve 3 ekipe dobile nagrade od organizatorja in od sponzorjev
Pred začetkom prvenstva bi se z vsemi prijavljenimi ekipami sestali in bi predstavili tekoči pravilnik in zahteve, nakar bi lahko vsaka ekipa kaj pripomnila ali dodala in bi se lahko še kaj spremenilo.
Gorivo
x.1.1 Edino dovoljeno gorivo je Bencin z ustrezno mešanico olja za 2 taktne motorje
x.1.2 Prepovedane so kakršne koli primesi mešanici(razni oktan boosterji,kerozin,eter,ipd).
x.1.3 Gorivo zagotovi organizator(vsaka ekipa izrazi željo po količini in dobi gorivo,za katero krije sama stroške). Možna je izbira med 100 in 98 ter 95 oktanskim bencinom.
x.1.4 Ustrezno mešanico olja in bencina napravi ekipa v navzočnosti strokovne žirije, ko je mešanica pripravljena se posoda zapečati in shrani pri organizatorju. Mešanica se prevzame na štartu. Kjer jo tudi v navzočnosti žirije natoči v motor.
x.1.5 V primeru da je pečat poškodovan, se kršitev kaznuje z prepovedjo tekmovanja.
Edina zadeva, ki jo še moram povedat je, da so prepovedane kakršne koli zamenjave pogonskih agregatov(am6 na avtomatika), če imaš avtomatika pol je avtomatik mašina, če imaš tzr-ko pol je am6 mašina!
Kako se vam kaj zdi taka ideja?
L.p!
Aleš&Klemen
In sicer gre se o dirkah po sloveniji.
Kako bi se vam zdelo državno prvenstvo kot ga imajo v sosednji hrvaški,italiji in srbiji, kjer dirkajo z 50cc motorji in ni omejitve na standarde izpred 50 let in še kaj podobnega?
Torej šlo bi se za dirkanje v 2 klasah in sicer ena bi bila z avtomatskim menjalnikom ena pa z ročnim menjalnikom.
Motor bi lahko imel kakšen bi želel, brez vsake omejitve razen prostornine,katera nebi smela presegati 50ccm, neglede na hod bata.
Neomejeno velikost karburatorja in podobnih zadev.
Letnik motorja je lahko kakršemn koli!
Vse kar mora motor izpolnjevati je max 50ccm in pa izpravnost za dirkaške pogoje(ustrezne zavore in trdnost ohišja)
Tako rekoč se lahko na motor obesi vse kar se želi, ampak mora biti vse izpravno.
Vedno bi pred prvim treningom motorje pregledala strokovna komisija treh članov in, če bi motor ustrezal normativom, bi lahko dirkal.
V obeh klasah bi bili normativi enaki!
Prepovedano bi bilo uporabljanje goriv nad 100 oktanov!
Vsaka ekipa bi pred vsako dirko plačala neko štartnino za vsakega voznika posebej, za vsako ekipo bi pa lahko dirkala le 2 tekmovalca. Na koncu prvenstva bi prve 3 ekipe dobile nagrade od organizatorja in od sponzorjev
Pred začetkom prvenstva bi se z vsemi prijavljenimi ekipami sestali in bi predstavili tekoči pravilnik in zahteve, nakar bi lahko vsaka ekipa kaj pripomnila ali dodala in bi se lahko še kaj spremenilo.
Gorivo
x.1.1 Edino dovoljeno gorivo je Bencin z ustrezno mešanico olja za 2 taktne motorje
x.1.2 Prepovedane so kakršne koli primesi mešanici(razni oktan boosterji,kerozin,eter,ipd).
x.1.3 Gorivo zagotovi organizator(vsaka ekipa izrazi željo po količini in dobi gorivo,za katero krije sama stroške). Možna je izbira med 100 in 98 ter 95 oktanskim bencinom.
x.1.4 Ustrezno mešanico olja in bencina napravi ekipa v navzočnosti strokovne žirije, ko je mešanica pripravljena se posoda zapečati in shrani pri organizatorju. Mešanica se prevzame na štartu. Kjer jo tudi v navzočnosti žirije natoči v motor.
x.1.5 V primeru da je pečat poškodovan, se kršitev kaznuje z prepovedjo tekmovanja.
Edina zadeva, ki jo še moram povedat je, da so prepovedane kakršne koli zamenjave pogonskih agregatov(am6 na avtomatika), če imaš avtomatika pol je avtomatik mašina, če imaš tzr-ko pol je am6 mašina!
Kako se vam kaj zdi taka ideja?
L.p!
Aleš&Klemen
Zadnjič spremenil sales0, dne Sr Sep 08, 2010 9:17 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: 50cc cup
zanimivo 

Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: 50cc cup
meni se to zdi super bi se takoj udeležil če bi imel priliko 

Re: 50cc cup
uuu to bi blo fajn ja. dobra zamislica.
itak bi pvl vse pocufu če bi s svojo šu 


Janim8 počivaj v miru.
Re: 50cc cup
jst sm za, takoj pridemo s Colibriexpressom 

Live life at full throttle! 
No cams... no valves... no problems 2STROKE!

No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: 50cc cup
sam a to pomen da bi lahko prišel z bilokaterim mopedom? (apn6,atx itd...) ??
Janim8 počivaj v miru.
Re: 50cc cup
točno tako lahko prideš z originalom samo uvrstitev bo temu primerna.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5340
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: 50cc cup
nebi blo bol zanimivo če bi bla ena kategorija stockklemenm2 napisal/-a:točno tako lahko prideš z originalom samo uvrstitev bo temu primerna.
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: 50cc cup
Kot je klemen napisal, z kerim hočete! Sam če prideš z automaticom ali pony express-om pol si v klasi z avtomatsakim menjalnikom, če pa prideš z yamaho tzr,bt-jem,atx-om pol pa v klasi z ročnim menjalnikom.
Edino kar sem pozabil dat v pravilnik je to,da dirkalnik nesme imeti luči,ker če se razbijejo pol se lahko gdo po nepotrebnem poškoduje.
L.p!
Aleš!
Edino kar sem pozabil dat v pravilnik je to,da dirkalnik nesme imeti luči,ker če se razbijejo pol se lahko gdo po nepotrebnem poškoduje.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: 50cc cup
to bosta organizirala vi2 z klemnom ?