Apn 6s predelava in generalna na mašini

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Apn 6s predelava in generalna na mašini

Odgovor Napisal/-a filius »

sales0 napisal/-a:
tomy napisal/-a:Gašper, če ti sam mašino skup dobiš, si dober, ne pa sanjta okol lamota, ko še zdaleč ni tak enostavno....

Ja zdaj jaz nevem kaj je za tebe enostavno, ampak LAMO cilinder ni noben bav bav in se natakne enako kot original!
Edina zadeva kar je potrebno narediti je to, da vrat postružiš tolko da se vsede v blok in z vrha postružiš cilinder za 1mm, da pridobiš na kompresiji.
Potem še moraš zamenjati originalno glavo od lamota z glavo od apn-a,katero postružiš za 1mm in imaš moped kateri gre kar solidno z nekim mf-om ali lipnikom.

Če hočeš iztisnit kaj več iz njega brez uporabe biaxa pa je sledeči način.
Cilinder podložiš za 2mm, ga z vrha postružiš za dodatna 2mm, glavo znižaš za 2mm, daš nekega delortota 19 in mf cobro ali model 3 pa spet gre dosti boljše.

Najboljše pa je da napiliš na junior mere izdelaš izpuh primeren za tvoje kote odprtja daš 21dellortota ali več in bo zadeva kar hitra.



L.p!



Aleš!

S podloženim cilindrom tako kot si ti napisal in MF-3 se zadeva sploh ne razvrti oz. jo vseskozi mori... tako da če nimaš piljenih kanalov oz kakšne druge predelave, se najbolje odreže Bt lipnik...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
monsterenergija
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Maj 27, 2010 10:39 pm
Kraj: Dobrna

Re: Apn 6s predelava in generalna na mašini

Odgovor Napisal/-a monsterenergija »

ali bi lahko malo zbrusil ali vsaj spolirau pretočne kanale al bi blo glede na original še slabše :?: :?:
Odgovori