Pozdravljeni.
Pred kratkim sem dobil avtomatika Tomos A3, letnik 87'. Avtomatik je kompletno v original stanju, zato pa imam manjši problem in sicer motor ne 'potegne' dovolj v klanec. Ker imam ravno pred hišo večji klanec, to pomeni, da nemorem prav daleč .
Sedaj pa k vprašanju: Kako bi najlažje povečal moč motorju? Nebi se ravno spravljal v neke hude predelave glede na to, da se začenja lepo vreme in bi se zato v konkretne predelave raje vrgel pozimi. Vseeno pa moram nujno nekaj narediti, da bom lahko prišel z dvorišča .
Zadaj je zobnik 22. Bi sama menjava zobnika za večjega konkretno pripomogla k moči? Končna hitrost je trenutno več kot dovolj zato ni panike, če se končna zmanjša. Če bi torej zamenjal zadnji zobnik na npr. 28 zob in dodal še L bat bi znalo biti to že dovolj? Kaj bi bil še naslednji korak? Drug vplinjač, izpuh?
Kakšne so opcije glede novega cilinderkita? Bi tole: https://www.cilinder.si/cilindri/5935-c ... 35-a3.html npr. pasal gor?
Najlepša hvala in Lp
Tomos A3 predelava
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos A3 predelava
Če nimaš litih koles boš težko dobil večji verižnik za zadej,
Dobiš pa lahko manjšega za spredaj npr 24 namesto 26.
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... ct_id=1372
Glede cilinder kita je pa tako, cilinder na A3 paše, problem je z batom ker potrebuješ takega z 10 sornikom, večinoma imajo sornik 12.
Hkrati pa s kitom potrebuješ še drugo koleno uplinjača, drug uplinjač in izpuh.
Dobiš pa lahko manjšega za spredaj npr 24 namesto 26.
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... ct_id=1372
Glede cilinder kita je pa tako, cilinder na A3 paše, problem je z batom ker potrebuješ takega z 10 sornikom, večinoma imajo sornik 12.
Hkrati pa s kitom potrebuješ še drugo koleno uplinjača, drug uplinjač in izpuh.
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 2
- Pridružen: Če Mar 19, 2020 6:56 pm
Re: Tomos A3 predelava
Najlepša hvala za hiter odgovor!automatic_7 napisal/-a: ↑Če Mar 19, 2020 7:51 pm Če nimaš litih koles boš težko dobil večji verižnik za zadej,
Dobiš pa lahko manjšega za spredaj npr 24 namesto 26.
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... ct_id=1372
Glede cilinder kita je pa tako, cilinder na A3 paše, problem je z batom ker potrebuješ takega z 10 sornikom, večinoma imajo sornik 12.
Hkrati pa s kitom potrebuješ še drugo koleno uplinjača, drug uplinjač in izpuh.
Nimam litih platišč, potem tole npr. :https://www.cilinder.si/a3a35/4313-zobn ... 8-zob.html nebi šlo gor?
Če bi potem zamenjal sprednji zobniki za npr. 24 in dodal L bat bi se to dosti poznalo?
Glede cilindra, bi potem bilo možno, da se kupi samo ojnica z 12 sornikom? npr. tole: http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=900 ?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos A3 predelava
Ne tisti verižnik ni primeren, je za novejše in z litimi platišči.
Marsikje piše A3 pa artikli sploh niso za A3 v teh trgovinah
Nevem koliko se bo poznalo, končna hitrost bo sigurno manjša.
Z L batom pa nevem če kaj pridobiš
Ja možno pa je da kupiš to ojnico in daš preprešat in centrirat original gred (tako sem naredil jaz, ker bom dal A5 cilinder gor mogoče nekoč lahko tudi kit).
Če hočeš sam kaj pilit in se igrat z original A3 cilindrom pa je tukaj en star prispevek o predelavah A3 mašine:
https://mopedist.si/viewtopic.php?f=65&t=255
Marsikje piše A3 pa artikli sploh niso za A3 v teh trgovinah
Nevem koliko se bo poznalo, končna hitrost bo sigurno manjša.
Z L batom pa nevem če kaj pridobiš
Ja možno pa je da kupiš to ojnico in daš preprešat in centrirat original gred (tako sem naredil jaz, ker bom dal A5 cilinder gor mogoče nekoč lahko tudi kit).
Če hočeš sam kaj pilit in se igrat z original A3 cilindrom pa je tukaj en star prispevek o predelavah A3 mašine:
https://mopedist.si/viewtopic.php?f=65&t=255
Re: Tomos A3 predelava
Ojnice se ne rabi menjavat, dovolj je že, če menjaš zgornjo pušo, se dobijo vseh mer. Edino kar je rabiš met povrtalo oz. rajber ali pa nekomu dat porajbat.
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…