Menjava glavne gredi
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm
Menjava glavne gredi
Zdravo.
Na glavni gredi Colibrija t12 l. 65 je uničen navoj in se ne da prišraufat magneta,
Verjetno ni druge rešitve kot glavno gred odstranit.
Ker nisem še tega naredil, me zanima kaj točno je treba vse odstranit? Cilinder in bloka na obeh straneh? Je kako mečkanje s sklopko, menjalnikom, potrebno izliti ven olje iz menjalnika? Tesnila verjetno vsa zamenjat? So še kake finte?
Je možno z navojno čeljustjo ta navoj zvrtat iz M10 na M8? Raje kar novo gred kupiti?
Mogoče kak način, da sploh ne bi nič podiral ampak stisnil magent na kakšen drugačen način?
Lp.
Na glavni gredi Colibrija t12 l. 65 je uničen navoj in se ne da prišraufat magneta,
Verjetno ni druge rešitve kot glavno gred odstranit.
Ker nisem še tega naredil, me zanima kaj točno je treba vse odstranit? Cilinder in bloka na obeh straneh? Je kako mečkanje s sklopko, menjalnikom, potrebno izliti ven olje iz menjalnika? Tesnila verjetno vsa zamenjat? So še kake finte?
Je možno z navojno čeljustjo ta navoj zvrtat iz M10 na M8? Raje kar novo gred kupiti?
Mogoče kak način, da sploh ne bi nič podiral ampak stisnil magent na kakšen drugačen način?
Lp.
Re: Menjava glavne gredi
Probaj z novo matico in brez podlozke
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm
Re: Menjava glavne gredi
Ne gre čez nova matica, začetek navoja je nabit. Začne uničevat matico.
Re: Menjava glavne gredi
Pol pa malo popili in popravi z celjustjo. Ker po fotki ne zgleda kriticno
Re: Menjava glavne gredi
Kupi navojno čeljust in popravi navoj. V originalu je navoj M10X1
Se da rešit tudi z navojem M10x1.5, ker ima zaradi večjega koraka, globje kanale.
Se da rešit tudi z navojem M10x1.5, ker ima zaradi večjega koraka, globje kanale.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm
Re: Menjava glavne gredi
Pa bi bilo dovolj prostora za uporabo navojnih čeljusti?
https://www.merkur.si/navojna-celjust-h ... -m1-12-mm/
https://www.merkur.si/navojna-celjust-h ... -m1-12-mm/
Re: Menjava glavne gredi
Odstrani navitja s plato pol pa gre če še malo znajdeš.colibrit1265 napisal/-a: ↑Po Okt 28, 2019 11:15 am Pa bi bilo dovolj prostora za uporabo navojnih čeljusti?
https://www.merkur.si/navojna-celjust-h ... -m1-12-mm/
M10x1 je fini navoj in boš malo težje dobil čeljust. Sam sem jo dobil v trgovi Kamm v Šenčurju.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
-
- kriva felna
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Ne Okt 14, 2018 5:51 pm
Re: Menjava glavne gredi
Bojda dobim na izposojo M10*1.25.
Nikoli uporabljal čeljusti in niti ne vem če je možno fini 1mm navoj predelat v 1.25. OK sicer je samo ta uničeni del za obdelat.
Nikoli uporabljal čeljusti in niti ne vem če je možno fini 1mm navoj predelat v 1.25. OK sicer je samo ta uničeni del za obdelat.
Re: Menjava glavne gredi
Neprimerno lažje kot menjat gred bo tale navoj popravit ! Očitno ti je problem že statorsko ploščo in pokrov hlajenja snet, kaj bo šele z razstavljanjem motorja.
Pa obvezno z original korakom.
Če ne moreš sam, daj naredit nekomu, ki obvlada.
Pa obvezno z original korakom.
Če ne moreš sam, daj naredit nekomu, ki obvlada.
Re: Menjava glavne gredi
Ne mešaj M 10 x1 z M10x 1,25. To je popolnoma drug korak navoja in boš samo gred uničil. Obstoji posebno držalo za navojno čeljust, ki jo vpneš v držalo v obliki cevi in lahko potem popraviš ta navoj kar na agregatu.