Stran 3 od 5

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: Sr Jul 31, 2019 3:47 pm
Napisal/-a road king
Me pa se nekaj zanima. Ali so rdeči atxi imel enako barvo kot rdeči btji?

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: Sr Jul 31, 2019 6:53 pm
Napisal/-a automatic_7
Atx so bli v 2 al celo 3 odtenkih rdeče

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: Sr Jul 31, 2019 7:43 pm
Napisal/-a filius
road king napisal/-a: Sr Jul 31, 2019 3:43 pm Sem mislil, da se atx in bt stranske plastike ločujejo samo z luknjo za izpuh, katro ima atx. Moj je imel v originalu 12v 90w elektiko sodeč po napeljavi, zato tudi obratomer ne deluje, ker ni priklopljen. Sklopko ima moj navadno 3 lamelno, čeprav so mi 4 lamelne bolj všeč, se pa sklopka oglaša tako kot na atxu, čeprav imam na atxu 4 lamelno. Bloki mašine in geštela se ujemajo na btju, sploh nevem kaj je razlika med bloki atxa in btja. Mislim, da imam gor 12v 50w brezplatinsko elektiko sodeč po tuljavi. Razdiral ga kaj dosti še nisem. vrjetno se bo naredila kar generalna na mašini, bol zaradi semeringov, ker spuščajo olje. Ležaja se nobenega ne sliši. Sliši se samo sklopko kot na atxu. nevem a se vse tomosove sklopke tko oglašajo. Za 4 lamelno sem vedel, da je bolj glasna ampak 3 lamelna se mi se nobena ni oglasala, razen na btju. Pomoje je tud izpuh cel zabit, ker mi kar naprej pri cilindru ven tiščijo plini in težje pride na obrate. Sem pa ze napisal, da ga kar konkretno zaliva, dizo sem dal iz 88 na 75 ampak ista zgodba, vrjetno je problem v plovčku. Bo kar mali projekt. Mogoče kdo ve, če se še dobi 12v 90w elektriko novo?
Raslika med plastikam je v linijah, 90 letniki vsaj v mojem primeru imajo plastike že enake kot ATX brez lukenj.

Če je obratomer novejši tip, potem ti bo delal na vseh štromih, starejši tip pa dela samo na BT navitju. Je pa v večini primerov problem v obratomeru, je treba pomenjat par elementov pa dela. Če boš rabil pomoč me kontaktiraj.

Razlika med starimi ATX bloki in Bt bloki je le v luknjah za pritrditev navitja. BT ima M5 vijake in eno izmed lukenj zamaknjeno na drugo mesto.

3lamelna skloipka postane glasna ko je zluftana košara oz. repki na lamelah, obnovi pa bo OK.

Diza kar mora biti 88, sam osebno sem dajal 90 dizo od elektronika, da sem dobil malce hladnejše delovanje. Lahko pa imaš problem tudi z nenastavljenim preduzigom in zato moped noče na obrate.

Izpuh sežgi z brenarjem da odstraniš saje. Meni osebno je BT izpuh bomba saj motor vleče skozi vse obhrate.

Svoje cajte je imel štrom še Gabor, ampak je bil zlat. Če boš rabil imam doma odveč novo original iskrino vžigalno tuljavo.

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: Sr Jul 31, 2019 7:56 pm
Napisal/-a road king
ok hvala obema :)

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: Sr Jul 31, 2019 8:58 pm
Napisal/-a road king
Izpuh bom vrjetno drug dal gor imam se nega original od btja, pa da vidmo če bo kej bolš, možno je tud štrom ja, čeprav sem dobil dokomentacijo kjer piše, da je original diza 75 in to za btja. Dokumentacija je original od tomosa. Zdel se mi je čudno ker sem mel v glavi, da je original 88. Vrjetno je najbolje dat novo iglo plovčka in dobro očistit ferg in tank, ker so smeti v njem. Tud benz je vprašljiv, po vonju sodeč je kar star, čeprav je bil motor se nedolgo registriran in ima celo tehničnega :)

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: Pe Avg 02, 2019 10:16 pm
Napisal/-a road king
Evo dons sm spet mal delal na btju, ocistil sem vplinjac in rezervoar ter nalil svez bencin. Motor dela v visokih obratih super ima ogromno moči, v nizkih je zelo svoh komaj deluje. Stransko dizo imam 45, ker druge ta trenutek nimam. Koliko je originalna me zanima? Na filtru pri pipici se vidi koliko je bilo umazanije no3. Pred ponovno regustracijo se bojo definitivno pomenjali semeringi pri gredeh, ker olja v menjalniku ni, je pa povsod okrog :lol: O kompletni obnovi agregata se razmišljam in nisem odločen. Izpuh sem dal drug od btja gor, v tistem, ki je bil na motorju je bilo ca 2dcl bencina.

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: So Avg 03, 2019 9:40 pm
Napisal/-a hojnikb
obriši svečko in vozi pod nizkimi turami, pa boš takoj vedel ali je problem preredka ali pregosta mešanica. Potem pa pokorigiraš, odvisno kakšen ferg je notr...

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: So Avg 03, 2019 9:44 pm
Napisal/-a hojnikb
road king napisal/-a: So Jul 20, 2019 9:47 pm
automatic_7 napisal/-a: So Jul 20, 2019 7:53 pm Eh to so motorji izdelani med stečajem. Štrom je verjetno kar platinski. Sej kasnejši niti obratomerja niso imeli.
Kako potem dela obratomer na platinski strom? A je v notranjosti isti kot od ctx/atx.
Če hočeš met aftermarket obratomer, bo https://www.aliexpress.com/item/3298260 ... 4c4dqdJ78Avarjanta delala super, ne glede na to kakšno elektriko maš noter.

Men dela na platnskem 50w štromu do ~333rpm točno (vsaka črtica pač predstavlja 333rpm). Zmerjeno z eksternim obratomerom. Seveda maš potem varjanto še števca hitrosti, indikatorjev, tripmeter. Dejansko lahko cel kluster s stem nadomestiš.

Če se ti seveda ne gre za originalnost, ampak bolj za funkcionalnost na budgetu.

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: So Avg 03, 2019 10:11 pm
Napisal/-a road king
Žal ima prednost originalnost.
Nastavitve ferga so sedaj kr ok, sem nasel eno 30 dizo za stantgas. Zdaj so samo še finese, kar se ferga tiče. Obratomer bo začel delovat, samo, da dobim original vžig.

Re: Tomos BT 50s

Objavljeno: Pe Avg 09, 2019 9:59 pm
Napisal/-a filius
road king napisal/-a: So Avg 03, 2019 10:11 pm Žal ima prednost originalnost.
Nastavitve ferga so sedaj kr ok, sem nasel eno 30 dizo za stantgas. Zdaj so samo še finese, kar se ferga tiče. Obratomer bo začel delovat, samo, da dobim original vžig.
Ni nujno, glede na letnik imaš novejši tip obratomerja ki mora delovat na vseh vžigih. Samo prvi tipi obratomerjev , ki so bili montirani na BTjih iz 86 leta potrebujejo BT vžig!

Dize so bile na btjih 88, po internetu krožijo 2 različni kosovnici za BTja in na eni piše 75 diza na drugi 88. Dejstvo pa je, da je BT že z 88 dizo po mojem mnenju presuh, zato sam dajem 90 dizo.

Stranska diza je na mojem 30