Stran 1 od 1

Aprilio SX 50 2018 E4

Objavljeno: Ne Apr 28, 2019 5:25 pm
Napisal/-a Problematik
Pozdravljeni,

Aprilio SX 50 2018 E4 , si lastim sedaj že skoraj pol leta. Ima že kar nekaj kilometrov. Ker mi je na rahlo daljše relacije postala prepočasna, bi jo rad odblokiral. 😃 Torej sedajšnja maksimalna hitrost je 50 km/h. Prebral in prebrskal sem že kar nekaj slovenskih in tujih forumov, a nažalost v njih zasledim le teme o starejših modelih (Pred letom 2018). V avstrijskem forumu se pa le zasledil, da so Aprilije po letu 2018, blokiranje skoraj samo elektronsko (torej le z CDI napravo). Pravtako naj bi obstajala neka "odblokirna" vrsta CDI-ja. Ta naj bi omogočal doseganje obratov tudi do 12.000, za razliko od originalnega, ki omogoča le doseganje 8.000.

Je se mogoče že kdo ukvarjal z to temo? Poskusil sem že odblokirati izpušni sistem, a sem s tem pridobil le na pospešku.

Za vsak uporaben odgovor se že Vam v naprej zahvaljujem.

LP Problematik 😊

Re: Aprilio SX 50 2018 E4

Objavljeno: Ne Apr 28, 2019 6:39 pm
Napisal/-a automatic_7
Torej imaš euro4 ?
imaš ventilček ki odpira dodaten zrak v vplinjač?

Re: Aprilio SX 50 2018 E4

Objavljeno: Po Apr 29, 2019 7:26 pm
Napisal/-a Problematik
Res je imam Euro 4. Nevem kateri ventilček pa točno misliš.

Re: Aprilio SX 50 2018 E4

Objavljeno: Po Apr 29, 2019 7:58 pm
Napisal/-a automatic_7
ja ja če je euro4 ima tudi tak ventilček
Slika

kaj pa če spremeniš še prenos? Npr. spredaj za kakšen zob večji verižnik?

tukaj imaš našteto vse kar potrebuješ pomoje,
lahko greš postopoma najprej zamenjaš verižnik, nato po potrebi še ecu in dize.
https://www.racingplanetusa.com/derestr ... Mc65TAzbIU

Re: Aprilio SX 50 2018 E4

Objavljeno: To Apr 30, 2019 5:17 pm
Napisal/-a Problematik
Za verižnik verjamem da deluje, ampak bom kar zaenkrat zamenjal CDI. Najlepša hvala za link. :D

Re: Aprilio SX 50 2018 E4

Objavljeno: To Apr 30, 2019 5:33 pm
Napisal/-a automatic_7
Problematik napisal/-a: To Apr 30, 2019 5:17 pm Za verižnik verjamem da deluje, ampak bom kar zaenkrat zamenjal CDI. Najlepša hvala za link. :D
poleg CDI nujno menjaj tudi dize, saj bo motor deloval na večjih vrtljajih

Re: Aprilio SX 50 2018 E4

Objavljeno: To Apr 30, 2019 5:42 pm
Napisal/-a Problematik
Hvala za nasvet. Torej so te dize 90?

Zdaj ko sem že v kontaktu z strokovnjako, bi še vprašal po kolikih kilometrih je potrebno zamenjati bat ter cilinder. Na forumu sem že zasledil nekaj, da bi se naj pri ca. 1000 ampak nevem kako je s tem.

Ter še eno vprašanje: Ob menjavi cilindra (npr. z 50cc na 80cc) bi bilo potrebno menjati tudi gred (blajerco), ali pa enostavo menjati samo bat ter cilinder?

Re: Aprilio SX 50 2018 E4

Objavljeno: To Apr 30, 2019 6:22 pm
Napisal/-a automatic_7
Problematik napisal/-a: To Apr 30, 2019 5:42 pm Hvala za nasvet. Torej so te dize 90?

Zdaj ko sem že v kontaktu z strokovnjako, bi še vprašal po kolikih kilometrih je potrebno zamenjati bat ter cilinder. Na forumu sem že zasledil nekaj, da bi se naj pri ca. 1000 ampak nevem kako je s tem.

Ter še eno vprašanje: Ob menjavi cilindra (npr. z 50cc na 80cc) bi bilo potrebno menjati tudi gred (blajerco), ali pa enostavo menjati samo bat ter cilinder?
Ja, glavna diza 90, čeprav za dizo prostega tega ne piše katera številka je (piše samo navoj).
Važna je glavna da daš dizo 90.

Glede bata in obročkov je menjava nekje na 12000km. Cilinder bi moral zdržati veliko več.