Tomos DMP 70cc sprinter

Predstavite nam svoj projekt
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
nejc93
kriva felna
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr Jun 22, 2011 11:43 pm
Kraj: ljubljana

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a nejc93 »

glede lamele naredi nek standard ventil zraven pa serijo različnih
insertov (uložkov) kar se pozna ogromno ter seveda probaj različne
lamele debelina,material ter lamele pod različnimi koti da se
dobit tudi lamele katere so pol pol ter z možnjostjo da so lamele
spodaj hrapave samo zato nesme biti ventil oziroma rob kamor sede lamele
iz vitona ker jo začne grizt lamelo možnosti je malo morje + tega
je dobro da lamele ne tesnijo čisto saj stem podaljšaš sesanje kar se tudi pozna
še posebaj na mini moto! meni osebno se zdi odkrivat neko toplo vodo z temi ventili
popolnoma brezveze še zmeraj pa prisegam na v force 3 ali 4 top od top :D
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

No nevomno so top lamele od ICA 100, na koncu svoje dobe se je vrtela čez 21kilo.
lp
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a cerar »

Zrisal nov lamelni ventil, zaradi širine karterja boljši lamelni ventil ne pride v poštev..
Hvala @nejc93 za veliko nasvetov glede lamel :)
Priponke
lamelniNov2014.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
ctxe90
zobnik
Prispevkov: 187
Pridružen: To Apr 02, 2013 6:42 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a ctxe90 »

kje pa se kupi lamele
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !
Šubler
batzajla
Prispevkov: 30
Pridružen: Ne Jan 26, 2014 3:43 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a Šubler »

Karbonsko ploščo, da si sam izrežeš lamelo vn dobiš na ebayu, sem pa zasledil tudi v Puchshop-u http://www.puchshop.de/catalog/malossi- ... -1978.html
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a cerar »

ctxe90 napisal/-a:kje pa se kupi lamele
razne spletne trgovine..

je pa spet odvisno kakšne lamele hočeš, debelina, smer vlaken..

@Šubler: tole je karbonit, kar pa ni čisto isto kot karbon.
Ko bi vsaj mel čas, pa testiral take reči.. :roll:
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
ctxe90
zobnik
Prispevkov: 187
Pridružen: To Apr 02, 2013 6:42 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a ctxe90 »

aha hvala za odgovor
tudi najpreciznejši stroj rabi mazanje !
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Kaj sploh je carbonit??
Google mi vrže samo tole zf razlago:
http://starwars.wikia.com/wiki/Carbonite
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a cerar »

Carbon plates enable a higher intake volume and offer minimal flutter behaviour. Carbonite plates are made from specially coated fibre glass. Their flutter behaviour is slightly heavier than the carbon plates but their coating means they are extremely break-resistant, open progressively and close again very quickly. As a rule, the following applies: Thin plates provide superior throttle responses at low revs, thick plates are suitable for higher revs and therefore higher top speeds. To get an optimum performance trying out different combinations is recommended, including different pairing compositions.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos DMP 70cc sprinter

Odgovor Napisal/-a cerar »

Po dolgem času se ponovno javljam :)
Zrisal se je nov lamelni ventil in se tudi porezkal na CNCju. Testiral ga še nisem, ker mi fax pobere ves čas in pa nimam dostopa do merilne mize.. verjetno drugo leto spomladi

Sprinter z novim batom dela odlično (zaradi širine izpuha, ki je na meji, je zapel obroček), na primorskem dragracu je šel motor še polovico bolje, kot pa spomladi v Krškem.
Ostaja še nekaj težav, kot so pravilna nastavitev sklopke, odprava luknje v obratih na začetku 2. prestave, menjava 2T atomizatorja.. ko bo več časa, se bo rešilo še to
Skratka zelo presenečen, kaj da cilinder za 50€ od sebe :D

Zahvalil bi se tudi @PVL-ju in @gasper mahkota za vso pomoč pri tem projektu ;)
Priponke
1.jpg
9976_10203623617805715_6871622322064292540_n.jpg
10632789_371875949630135_5960173807551368490_n.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Zaklenjeno