Tomos DMP 70cc sprinter
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
glede lamele naredi nek standard ventil zraven pa serijo različnih
insertov (uložkov) kar se pozna ogromno ter seveda probaj različne
lamele debelina,material ter lamele pod različnimi koti da se
dobit tudi lamele katere so pol pol ter z možnjostjo da so lamele
spodaj hrapave samo zato nesme biti ventil oziroma rob kamor sede lamele
iz vitona ker jo začne grizt lamelo možnosti je malo morje + tega
je dobro da lamele ne tesnijo čisto saj stem podaljšaš sesanje kar se tudi pozna
še posebaj na mini moto! meni osebno se zdi odkrivat neko toplo vodo z temi ventili
popolnoma brezveze še zmeraj pa prisegam na v force 3 ali 4 top od top
insertov (uložkov) kar se pozna ogromno ter seveda probaj različne
lamele debelina,material ter lamele pod različnimi koti da se
dobit tudi lamele katere so pol pol ter z možnjostjo da so lamele
spodaj hrapave samo zato nesme biti ventil oziroma rob kamor sede lamele
iz vitona ker jo začne grizt lamelo možnosti je malo morje + tega
je dobro da lamele ne tesnijo čisto saj stem podaljšaš sesanje kar se tudi pozna
še posebaj na mini moto! meni osebno se zdi odkrivat neko toplo vodo z temi ventili
popolnoma brezveze še zmeraj pa prisegam na v force 3 ali 4 top od top
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
No nevomno so top lamele od ICA 100, na koncu svoje dobe se je vrtela čez 21kilo.
lp
lp
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
Zrisal nov lamelni ventil, zaradi širine karterja boljši lamelni ventil ne pride v poštev..
Hvala @nejc93 za veliko nasvetov glede lamel
Hvala @nejc93 za veliko nasvetov glede lamel
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
Karbonsko ploščo, da si sam izrežeš lamelo vn dobiš na ebayu, sem pa zasledil tudi v Puchshop-u http://www.puchshop.de/catalog/malossi- ... -1978.html
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
razne spletne trgovine..ctxe90 napisal/-a:kje pa se kupi lamele
je pa spet odvisno kakšne lamele hočeš, debelina, smer vlaken..
@Šubler: tole je karbonit, kar pa ni čisto isto kot karbon.
Ko bi vsaj mel čas, pa testiral take reči..
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
Kaj sploh je carbonit??
Google mi vrže samo tole zf razlago:
http://starwars.wikia.com/wiki/Carbonite
Google mi vrže samo tole zf razlago:
http://starwars.wikia.com/wiki/Carbonite
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
Carbon plates enable a higher intake volume and offer minimal flutter behaviour. Carbonite plates are made from specially coated fibre glass. Their flutter behaviour is slightly heavier than the carbon plates but their coating means they are extremely break-resistant, open progressively and close again very quickly. As a rule, the following applies: Thin plates provide superior throttle responses at low revs, thick plates are suitable for higher revs and therefore higher top speeds. To get an optimum performance trying out different combinations is recommended, including different pairing compositions.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
Po dolgem času se ponovno javljam
Zrisal se je nov lamelni ventil in se tudi porezkal na CNCju. Testiral ga še nisem, ker mi fax pobere ves čas in pa nimam dostopa do merilne mize.. verjetno drugo leto spomladi
Sprinter z novim batom dela odlično (zaradi širine izpuha, ki je na meji, je zapel obroček), na primorskem dragracu je šel motor še polovico bolje, kot pa spomladi v Krškem.
Ostaja še nekaj težav, kot so pravilna nastavitev sklopke, odprava luknje v obratih na začetku 2. prestave, menjava 2T atomizatorja.. ko bo več časa, se bo rešilo še to
Skratka zelo presenečen, kaj da cilinder za 50€ od sebe
Zahvalil bi se tudi @PVL-ju in @gasper mahkota za vso pomoč pri tem projektu
Zrisal se je nov lamelni ventil in se tudi porezkal na CNCju. Testiral ga še nisem, ker mi fax pobere ves čas in pa nimam dostopa do merilne mize.. verjetno drugo leto spomladi
Sprinter z novim batom dela odlično (zaradi širine izpuha, ki je na meji, je zapel obroček), na primorskem dragracu je šel motor še polovico bolje, kot pa spomladi v Krškem.
Ostaja še nekaj težav, kot so pravilna nastavitev sklopke, odprava luknje v obratih na začetku 2. prestave, menjava 2T atomizatorja.. ko bo več časa, se bo rešilo še to
Skratka zelo presenečen, kaj da cilinder za 50€ od sebe
Zahvalil bi se tudi @PVL-ju in @gasper mahkota za vso pomoč pri tem projektu
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!