Čestitke, drugič boš še boljši. Rad bi te videl na marofu ali kakšni drugi aml dirki. Se ne udeležuješ več?cerar napisal/-a: ↑Po Jun 03, 2019 2:40 pm Pa smo nazaj iz Hockenheima
V petek na 1. treningu sem na polovici kroga potegnil črto, saj je prijel bat zaradi premajhne zračnosti.
S Kržanom sva motor usposobila za 2. in 3. trening, kjer sem dosegel najboljši čas 2.04.424 in s tem 13. štartno mesto od 16ih.
Prvo dirko sem končal na 8. mestu z najboljšim krogom 2.03.780, drugo pa na 11. zaradi več težav z motorjem.
Najhitrejši krog v naši kategoriji je bil 1.53.425.
Skratka, super izkušnja So pa Nizozemski motorji res na visokem nivoju, prav tako vozniki.
Še enkrat hvala Žanu in Vidu za pomoč in družbo
DTT GP50
Re: DTT GP50
Re: DTT GP50
Seveda, nizozemci se furajo z večjim atmosferskim tlakom, kot pri nas, zato jim tukaj tako "leti"!
Šalo na stran, zelo lepo dodelan motor in izgled, mislim da z malo vaje in finih nastavitev prekosiš tudi njihov čas. Car!
Šalo na stran, zelo lepo dodelan motor in izgled, mislim da z malo vaje in finih nastavitev prekosiš tudi njihov čas. Car!
APN4M 83'
Re: DTT GP50
@prlek: AML bom peljal Marof (ko bo) in pa Evropsko 50cc na Grobniku septembra.
@Berty: Hvala Če bi se toliko časa vozil, kot delam motor, bi bilo zelo zanimivo.
@Berty: Hvala Če bi se toliko časa vozil, kot delam motor, bi bilo zelo zanimivo.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Ja mislim da moraš malo i okolo na staze sa većim dužinama i racnicama da uloviš praksu...
Re: DTT GP50
Se strinjam in vem že nekaj časa Ampak, vse žal ne gre..
Motor čaka na nov bat, optimizacijo sprednjih vilic, zamenjava sprednje zavorne čeljusti.
Izdelan je tudi nastavljiv powerjet, katerega lahko reguliram med vožnjo.
Seveda pa bo treba še nekaj časa posvetiti izpuhu in vžigu.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Česititke za udelžbo. Tut pelu si kr dobr, glede na to da si bil prvič na pisti. Uglavnem imeli smo se odlično
Re: DTT GP50
Prejšnji vikend se je testiralo na Marofu nastavljiv powerjet, novo glavo in hladilni sistem; test je bil pozitiven, saj je temperatura vode padla za 15°C, detonacije pa ni več. Moči je zato na razpolago kar nekaj
Nekaj slik na povezavah spodaj:
https://drive.google.com/file/d/1i0b533 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1ZIcGTS ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1bk6zN9 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1yl4dOr ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1i8cTAO ... sp=sharing
Nekaj slik na povezavah spodaj:
https://drive.google.com/file/d/1i0b533 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1ZIcGTS ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1bk6zN9 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1yl4dOr ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1i8cTAO ... sp=sharing
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Kje so še rezerve?
Re: DTT GP50
Ogromna rezerva je v vožnji, saj se vozim res malo.. Motor je sedaj čisto konkurenčen ostalim Freetech petardam, razlika pa je, da imajo ostali po 8 dirk in temu primerno veliko več treninga.
Pač, nekdo mora biti tudi zadnji
Pač, nekdo mora biti tudi zadnji
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Motor je mojstrovina! Same pohvale! Dirke so pa.... Trening za katere je potreben čas! Da se vrnem na izdelavo dirkalnika!
Na katerih mašinah ste delali bloke motorja? In koliko delavnih ur ste porabili? Sprašujem ker se ukvarjam z podobnim biznisom (CNC rezkaje). Mi delamo v HYPER MILL-u 3 in 5 osno rezkanje... Ljubitelsko porezkamo kakšen blok in cilinder za mularijo da imajo malo veselja pri šraufanju!!! Držim pesti za kako dobro dirko. LP S
Na katerih mašinah ste delali bloke motorja? In koliko delavnih ur ste porabili? Sprašujem ker se ukvarjam z podobnim biznisom (CNC rezkaje). Mi delamo v HYPER MILL-u 3 in 5 osno rezkanje... Ljubitelsko porezkamo kakšen blok in cilinder za mularijo da imajo malo veselja pri šraufanju!!! Držim pesti za kako dobro dirko. LP S