Stran 11 od 13

Re: DTT GP50

Objavljeno: Sr Jul 22, 2020 6:24 pm
Napisal/-a cerar
Ulita in grobo obdelana prva cilindra 8-)

Re: DTT GP50

Objavljeno: Če Jul 23, 2020 5:59 am
Napisal/-a borisk
:shock: :shock:

to je narejeno po rexijevem sistemu? 3D print in potem lost wax ulivanje? zgleda zelo dobro. A nikasil boš sam delal ali gre kam drugam?

še en korak bljižje k slovenski RSA 50 :lol:

lp, Boris

Re: DTT GP50

Objavljeno: Če Jul 23, 2020 8:59 am
Napisal/-a borisk
macula napisal/-a: Po Dec 03, 2018 9:34 pm To je ustaljena praksa pri dirkalnikih. Namesto ročno se ponavadi izvaja strojno. Postopek se imenuje isotropic superfinish. V vibracijski boben s keramičnimi kamenčki se potopi kose in pusti notri nekaj časa. Ven dobiš enakomerno (izraz isotropic) spolirane kose. Namen je ta, kot je rekel Cerar, da se zmanjša izgube v prenosih. Na Porscheju z 500KM se to pozna 40KM, ker ima več prenosov (menjalnik, 3x diff, glavna gred, homokinetike..), na kartu z 45KM pa je pridobitev do 1,5KM. Je pa postopek bolano drag, za AM6 primarne prenose stane okrog 150eur, za menjalnik z vsemi vilčkami in bobnom pa okrog 650eur. Že sama keramika z dovolj majhnimi koščki da prodrejo med zobe od zobnika je nekje 80eur na kg, s časom se obrablja in jo je potrebno zamenjati.
Upam da nisem preveč nasmetil ;)
aja glede tega, bolano drago je samo ker je lahko, mi smo v firmi ravnodobili takle vibracijki boben, princip je zelo enostaven, detajli pa so hudič, trenutno se še učimo :lol: pri nas uporabljamo to za razigljevanje drobnih kosov po laserskem razrezu, kar se zelo lepo obnese, je pa vse odvisno od vrste keramičnega medija, in polirne tekočine ki se jo doda v boben.
IMG_20200708_130528.jpg

Re: DTT GP50

Objavljeno: Če Jul 23, 2020 4:41 pm
Napisal/-a cerar
borisk napisal/-a: Če Jul 23, 2020 5:59 am :shock: :shock:

to je narejeno po rexijevem sistemu? 3D print in potem lost wax ulivanje? zgleda zelo dobro. A nikasil boš sam delal ali gre kam drugam?

še en korak bljižje k slovenski RSA 50 :lol:

lp, Boris
Tole je ulil Roost (bolj poznan po izpuhih). 3D print, keramika, litje, nič voska.
Nikasil bo tudi on uredil.

Mislim, da bo tole kar eden boljših 50cc cilindrov, računam 22HP+ na kolesu z moto3 gumo.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Po Avg 03, 2020 10:37 am
Napisal/-a Breznik Jr.
Ker cilinder in glavo si imel na prvi vožnji s tem motorjem? Torej na strani 1 ker tega podatka nisem zasledil :? Drugače pa noro hud projekt, vsaka čast!

Lp klemen

Re: DTT GP50

Objavljeno: Po Avg 03, 2020 3:07 pm
Napisal/-a cerar
KTM SX50 cilinder in doma porezkana kopija VHM glave.

Re: DTT GP50

Objavljeno: To Avg 04, 2020 10:27 pm
Napisal/-a Breznik Jr.
cerar napisal/-a: Po Avg 03, 2020 3:07 pm KTM SX50 cilinder in doma porezkana kopija VHM glave.
Ok hvala

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Avg 09, 2020 8:06 am
Napisal/-a cerar
Nekaj novega: nove ploščice za vpetje vzmeti pri sklopki ter ravno primarno ozobje.
Že pred nekaj meseci se je izboljšalo hlajenje original KTM cilindra, kar pa je tudi zadnji poseg na tem cilindru. V avgustu me tako čaka še zadnja dyno meritev in nastavitev elektronike, nato pa se bo KTM umaknil novemu cilindru :)

Pobarvala sta se tudi oklep in spr. blatnik, kateri je bil predelan za boljši zajem zraka in aerodinamiko.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Pe Avg 21, 2020 9:58 pm
Napisal/-a Berty
Woo kaj ti delaš, aeroplan ali 50ccm za na Moto GP :D
Ful lepo izgleda zdaj ko je pobarvan malo bolj. Kako pa je z zvokom na ravnem ozobljenju, kaj tuli?

Re: DTT GP50

Objavljeno: Po Avg 24, 2020 10:49 am
Napisal/-a cerar
S kvalitetnejšo izdelavo mogoče pričakujem nekoliko boljše rezultate, kot so bili do sedaj :)
Hkrati pa je celoten motor dobra referenca za naprej, če bi se želel tudi poslovno vsaj malenkost usmeriti v moto šport.

Ravno ozobje ni nič glasnejše, nič tišje. Tudi razlike v moči ni.

Sem bil pa v četrtek s KTMom zadnjič na dyno mizi. Rezultat je bil najboljši do sedaj; 20.4HP, 10NM navora, širok vrh.. Upam, da bom to lahko pokazal konec septembra na Grobniku.
Dyno graf prilepil ob priliki.