DTT GP50
Re: DTT GP50
Dellorto octane plus in navaden 100 oktanski bencin, zadeva rešena.
Po pravici povedano se mi z EFI neda ukvarjati, saj je motor čisto konkurenčen ostalim Freetech motorjem, jaz pa imam pa tudi kaj bolj pametnega za počet
Po pravici povedano se mi z EFI neda ukvarjati, saj je motor čisto konkurenčen ostalim Freetech motorjem, jaz pa imam pa tudi kaj bolj pametnega za počet
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Makes sense, z frgazerjem je res precej bolj enostavno vsekupaj, čeprav je tuning svojevrstna znanost. Sem mislil, da so še kakšni drugi razlogi.
Se že sam en čas lotevam enga takšnega projekta, sicer ne za dirkalne namene, ampak bolj za fuel economy in igračkanje z samim programjem.
Rusi z rusefi pa amerikanci (nanoefi če se ne motim) že snujejo takšne ready made sisteme za malokubične motorje, kitajci pa že en čas prodajajo en kit, ki obsega kr nekaj 2 in 4 taktnih enocilindrskih motorjev.
Na kakšnih tomos agrekatih bi sicer za takšen sistem mogu konkretno nadgradit elektriko, ker že sam efi sistem popije dost štroma. Bi bil pa fun projekt, ker kaj takšnega še na tomosih nisn vidu.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: DTT GP50
Napeljava končana, tako da se sestavljanje počasi končuje.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5235
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: DTT GP50
Super,
Zakaj pa se uporablja elektroventil pod uplinjačem na drugi sliki?
Zakaj pa se uporablja elektroventil pod uplinjačem na drugi sliki?
Re: DTT GP50
z ventilom in pwmjem lahko doziras po potrebi
Re: DTT GP50
Elektronski powerjet je to, ki se odpira glede na nastavljene obrate ali pa nastavljen čas odprtja in zaprtja.
S tem lahko motor z glavno dizo nekoliko posušiš, v kritičnih obratih pa mu powerjet doda malenkost več goriva, da ne potegneš črte
S tem lahko motor z glavno dizo nekoliko posušiš, v kritičnih obratih pa mu powerjet doda malenkost več goriva, da ne potegneš črte
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
>Dyno test z Ignitechom; zadeva deluje, nekaj napredka je, bo pa potrebno še malo več časa posvetiti nastavitvam.
>Zaradi težav s sklopko sem izdelal nove ploščice, ki držijo in stiskajo vzmeti iz poboljšanega jekla. Nekaj moram poštudirati še s podložno ploščo, ki se krivi.
>Nabavljen nov Brembo sprednji disk in ploščice.
Plan za naprej je testirati še druge svečke, vložke v pretokih za drugačno usmeritev zmesi in še kaj..
>Zaradi težav s sklopko sem izdelal nove ploščice, ki držijo in stiskajo vzmeti iz poboljšanega jekla. Nekaj moram poštudirati še s podložno ploščo, ki se krivi.
>Nabavljen nov Brembo sprednji disk in ploščice.
Plan za naprej je testirati še druge svečke, vložke v pretokih za drugačno usmeritev zmesi in še kaj..
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Lepo konsistentno do tehle 20 KM
Kakšne debeline pa je podložna plošča na sklopki, če jo skrivi? Mogoče zaradi gretja popusti?
Kakšne debeline pa je podložna plošča na sklopki, če jo skrivi? Mogoče zaradi gretja popusti?
APN4M 83'
Re: DTT GP50
Mislim, da imam še kakšno desetinko v dobrem kje
Podložne plošče so še original, debeline cca 1,5mm. Moram izdelati eno debelejšo, namesto da kombiniram več tanjših.
Skrivijo se sigurno zato, ker so same lamele debelejše, dodatno podložene ter uporabljam 6 vzmeti. Zdrsi pa ne.
Podložne plošče so še original, debeline cca 1,5mm. Moram izdelati eno debelejšo, namesto da kombiniram več tanjših.
Skrivijo se sigurno zato, ker so same lamele debelejše, dodatno podložene ter uporabljam 6 vzmeti. Zdrsi pa ne.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
je kr peaky krivulja tole, kar je tipicno za prakticno vsak predelan 2 stroker
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'