DTT GP50
Re: DTT GP50
Vrhunski projekt. O tem, da bi pa še karter vodno hladil pa ne razmišljaš ?
Re: DTT GP50
Aha, super zadeva.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: DTT GP50
karter bo vodno hlajen, seveda
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Prej nisem povečal načrta mašine... Sedaj pa vidim spodaj odprtino. To bo še zanimivo !
Re: DTT GP50
Centralni blok v grobem porezkan..
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5235
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: DTT GP50
kaj menjalnik boš tudi svoj izdelal? Al bo "Tomosov" ?
Re: DTT GP50
Menjalnik trenutno ostane Tomosov DMS, sem pa dal spolirati zobnike in menjalnisko gred.automatic_7 napisal/-a: ↑So Dec 01, 2018 7:24 pm kaj menjalnik boš tudi svoj izdelal? Al bo "Tomosov" ?
Ubistvu bom komponente iz prejsnjega bloka samo preselil v novega.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Res lep izdelek
Zobnike sem jaz tudi poliral za tistega zelenega in pa menjalniško gred pa pretični trn tudi in zadeva menjava dosti lepše pa zobniki lepo drsijo. Kot mi je enkrat rekel @macula, vsi ti mali tuningi se na koncu poznajo
Zobnike sem jaz tudi poliral za tistega zelenega in pa menjalniško gred pa pretični trn tudi in zadeva menjava dosti lepše pa zobniki lepo drsijo. Kot mi je enkrat rekel @macula, vsi ti mali tuningi se na koncu poznajo
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: DTT GP50
A to se polira zaradi večje moči al zaradi zareznega učinka?
Drugače kapo dol za projekt!!
Drugače kapo dol za projekt!!
Re: DTT GP50
Manj trenja> manj izgub, manj segrevanja, več moči
Tako nekako si predstavljam zadevo
Na RS125 se je s poliranimi komponentami na moči poznalo 0,6HP.
Pa hvala
Tako nekako si predstavljam zadevo
Na RS125 se je s poliranimi komponentami na moči poznalo 0,6HP.
Pa hvala
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!