APN 6 težava
APN 6 težava
Pozdravljeni!
Malo počasi rihtam moj moped, in me nekaj heca.
Naj kot prvo povem, da je pred tem posegom moped vžgal in delal bp.
Zdaj sem snel fergazer, ga očistil, ko sem ga dal nazaj ni hotel več vžgat in svečko je zalivalo na polno. Potem sem snel plovec, spucal tam okoli, moped vžge. A deluje samo na visokih obratih, štandgasa ne drži in rabi gas do konca, da gre. ko spustiš gas se prav čuti, da v bistvu ne "lavfa" več. Hitrost sicer razvije kot prej, vleče tudi enako pod pogoje, da je gas nekje na zadnji tretjini. Svečka je precej fajhtna. Tesnila med fergom in motorjem še nisem zamenjal, ker ga nisem dobil, je morda razlog v njem? Kaj pa kakšna druga zadeva?
Pozabil sem še to, ferg je originalni Bing 12.
Malo počasi rihtam moj moped, in me nekaj heca.
Naj kot prvo povem, da je pred tem posegom moped vžgal in delal bp.
Zdaj sem snel fergazer, ga očistil, ko sem ga dal nazaj ni hotel več vžgat in svečko je zalivalo na polno. Potem sem snel plovec, spucal tam okoli, moped vžge. A deluje samo na visokih obratih, štandgasa ne drži in rabi gas do konca, da gre. ko spustiš gas se prav čuti, da v bistvu ne "lavfa" več. Hitrost sicer razvije kot prej, vleče tudi enako pod pogoje, da je gas nekje na zadnji tretjini. Svečka je precej fajhtna. Tesnila med fergom in motorjem še nisem zamenjal, ker ga nisem dobil, je morda razlog v njem? Kaj pa kakšna druga zadeva?
Pozabil sem še to, ferg je originalni Bing 12.
Re: APN 6 težava
Poskusi nastaviti iglo vplinjača - če praviš da ti moped zaliva, jo spusti za en nivo.
Re: APN 6 težava
Ali si dovolj privil AL vijak, ki pokriva spodnjo dizo?
Re: APN 6 težava
Igla je že od nekdaj na najnižji stopnji. Vijak je pomoje dovolj zategnjen, je le alu in ne bi šel po principu "ko poči pol obrata nazaj".
Poskusil sem z dvema spodnjima dizama, tremi različnimi glavnimi dizami. Montiral sem sicer filter (prej ga sploh ni bilo gor), vendar brez je vse enako.
Kaj bi se lahko spremenilo zaradi demontaže, saj je neposredno pred demontažo vse delovalo?!
Po mojem razumevanju na količino goriva v nizkih-srednjih obratih vpliva samo igla v odnosu do spodnje dize, tu pa ne vidim kaj bi bilo narobe. Edino mogoče to: Mora igla knap sesti v dizo, ali je lahko malenkost "lufta" vmes? Samo spet: Lufti ni nastal med tem, ko je bil ferg čez noč ločen od mopeda...
Kakša ideja morda še?
Poskusil sem z dvema spodnjima dizama, tremi različnimi glavnimi dizami. Montiral sem sicer filter (prej ga sploh ni bilo gor), vendar brez je vse enako.
Kaj bi se lahko spremenilo zaradi demontaže, saj je neposredno pred demontažo vse delovalo?!
Po mojem razumevanju na količino goriva v nizkih-srednjih obratih vpliva samo igla v odnosu do spodnje dize, tu pa ne vidim kaj bi bilo narobe. Edino mogoče to: Mora igla knap sesti v dizo, ali je lahko malenkost "lufta" vmes? Samo spet: Lufti ni nastal med tem, ko je bil ferg čez noč ločen od mopeda...
Kakša ideja morda še?
Re: APN 6 težava
Glede na to, da ti je prej, preden si razdrl fergazr, motor delal normalno, ni problem v narobe nastavljeni višini igle ali filtru itd. Preveri, če so tesnila (med sesalnim kolenom - cilindrom, tesnilo pri igli, tesnilo pri plovčku) poškodovana in če so jih menjaj . Prav tako preveri, če si pravilno obrnil plovček (igla navzgor). Glej tudi, da boš fergazer enakomerno pritrdil na cilinder (enako zašponana vijaka) - sem že imel problem zaradi tega, ker ferg ni bil v najboljšem stanju.
Re: APN 6 težava
Novo tesnilo, poglihana naležna površina. Še vedno je enako... Tesnila na oko zgledajo OK, sem poskusil še z enimi drugimi, ker imam en fergazer za dele. Spet enako.
Potem sem iz obupa iglo prestavil 2 zarezi višje, pa vijak za prosti tek čisto notri (brez vzmeti celo) in je 3 sekunde celo držalo prosti tek, no to se je nehalo po minuti.
Nimam več idej.
Potem sem iz obupa iglo prestavil 2 zarezi višje, pa vijak za prosti tek čisto notri (brez vzmeti celo) in je 3 sekunde celo držalo prosti tek, no to se je nehalo po minuti.
Nimam več idej.
Re: APN 6 težava
Zdajle sem poskusil, če zaprem pipico zadnjih par sekund dela tako kot mora. Kot, da bi ga zalivalo. Vendar sem poskusil z dvema plovcema in dvema deklcema nad plovcem, pa je z obema enako...
PS: A naj bi igla bila cela "ravna"? S tem mislim zgoraj, ker moja je zgoraj ožja (tik pod zarezami - znucana?), kot potem nižje.
PS: A naj bi igla bila cela "ravna"? S tem mislim zgoraj, ker moja je zgoraj ožja (tik pod zarezami - znucana?), kot potem nižje.
Re: APN 6 težava
Hehe sam imam isti problem da mi ne laufa v prostem teku... poskusil sem že vse pa še vedno ne dela...
Če ugotoviš kje je bil problem mi prosim javi.
Če ugotoviš kje je bil problem mi prosim javi.
Kaj pomeni oznaka Tomosovega mopeda APN 6S?
Automatsko paljenje nogom 6 puta snažno.
Mau heca more bit hehe...
Automatsko paljenje nogom 6 puta snažno.
Mau heca more bit hehe...
Re: APN 6 težava
Pri meni je tako, da nad dobro tretjino gasa dela kot da ni nič, nižje pa ne. Razen tik preden mu zmanjka bencina, potem je pa čudežno kar OK.
Včeraj sem poskusil še z novim bencinom, to sem potiho vedel, da ni, kaj sem skozi leta vse nalival notri pa je vse delalo.
Do zdaj sem poskusil:
-drugo svečko (3x),
-novo iglo,
-drugo ohišje fergazerja,
-novo tesnilo med kolenom in cilindrom,
-novo tesnilo nad batkom,
-s filtrom, brez, samo s tistim nastavkom, brez gumice,
-z drugo (enako) spodnjo dizo,
-skoraj cel drug ferg razen batka.
Poskusil sem s 3 glavnimi dizami, manjša je, boljše dela. Manjša od 50 najbrž ne obstaja?
Vse ostalo, kar naredim, je vedno enako.
Edino, ker še nisem poskusil, je drsnik oziroma batek v fergazerju. Bi lahko to bilo to? Res nerazumljivo je, kako lahko tako enostaven fergazer kar ne dela....
Včeraj sem poskusil še z novim bencinom, to sem potiho vedel, da ni, kaj sem skozi leta vse nalival notri pa je vse delalo.
Do zdaj sem poskusil:
-drugo svečko (3x),
-novo iglo,
-drugo ohišje fergazerja,
-novo tesnilo med kolenom in cilindrom,
-novo tesnilo nad batkom,
-s filtrom, brez, samo s tistim nastavkom, brez gumice,
-z drugo (enako) spodnjo dizo,
-skoraj cel drug ferg razen batka.
Poskusil sem s 3 glavnimi dizami, manjša je, boljše dela. Manjša od 50 najbrž ne obstaja?
Vse ostalo, kar naredim, je vedno enako.
Edino, ker še nisem poskusil, je drsnik oziroma batek v fergazerju. Bi lahko to bilo to? Res nerazumljivo je, kako lahko tako enostaven fergazer kar ne dela....
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5235
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: APN 6 težava
Glede na to kaj vse si že sprobal probaj še batek dobit drugi samo za poizkusit iz delujočega motorjamb1824 napisal/-a: ↑Ne Avg 05, 2018 10:32 am Pri meni je tako, da nad dobro tretjino gasa dela kot da ni nič, nižje pa ne. Razen tik preden mu zmanjka bencina, potem je pa čudežno kar OK.
Včeraj sem poskusil še z novim bencinom, to sem potiho vedel, da ni, kaj sem skozi leta vse nalival notri pa je vse delalo.
Do zdaj sem poskusil:
-drugo svečko (3x),
-novo iglo,
-drugo ohišje fergazerja,
-novo tesnilo med kolenom in cilindrom,
-novo tesnilo nad batkom,
-s filtrom, brez, samo s tistim nastavkom, brez gumice,
-z drugo (enako) spodnjo dizo,
-skoraj cel drug ferg razen batka.
Poskusil sem s 3 glavnimi dizami, manjša je, boljše dela. Manjša od 50 najbrž ne obstaja?
Vse ostalo, kar naredim, je vedno enako.
Edino, ker še nisem poskusil, je drsnik oziroma batek v fergazerju. Bi lahko to bilo to? Res nerazumljivo je, kako lahko tako enostaven fergazer kar ne dela....