UMO 08 fi 48 na apn bloke

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a koroman »

ja glej če misliš da bo vreji pol naredi. odvisno seveda kolko ma hoda ta tvoj cilinder. če ma 43 hoda pol rabiš 3,8mm podložko če pa ma 48 hod pa približno 4,2mm. takda zdaj moreš ti več vedet od mene. ampak vse to dvigovanje se sliši grozno. je pa res da negre drugače
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

koroman napisal/-a:ja glej če misliš da bo vreji pol naredi. odvisno seveda kolko ma hoda ta tvoj cilinder. če ma 43 hoda pol rabiš 3,8mm podložko če pa ma 48 hod pa približno 4,2mm. takda zdaj moreš ti več vedet od mene. ampak vse to dvigovanje se sliši grozno. je pa res da negre drugače
ja kok se men zdi ma to 43mm hoda, ka če tko zračunaš hod 43mm, pa premer 48mm, pa dobiš tam ukul 78ccm, če daš pa hod 48, pa dobiš 87ccm,....
zakaj se dvigovanje sliši grozno? kok js vidm druge rešitve ni, če čm to gor spraut na apn bloke
:)
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a koroman »

ja ampak ti sploh nimaš pravega podatke o prostornini... najprej moreš zvedet kaki je hod pol se lahko dalje meniš
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

koroman napisal/-a:ja ampak ti sploh nimaš pravega podatke o prostornini... najprej moreš zvedet kaki je hod pol se lahko dalje meniš
če je pisalo na tej mašini ko je blo gor da je 80ccm, pol lahk iz tega sklepaš da je hod 43mm, vid se pa tut to, da bat tam sploh ni prhaju do konca,je na vrh cilindra tam ukul 7mm tak rob rjav.
:)
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a koroman »

aha no dobro pol veš da moreš za 120 pretoka cilinder dvignit za 3,8mm in ne delaj bolj debele podložke. naredi tolko pa daj rajši dihtunge pol za uravnavanje
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

koroman napisal/-a:aha no dobro pol veš da moreš za 120 pretoka cilinder dvignit za 3,8mm in ne delaj bolj debele podložke. naredi tolko pa daj rajši dihtunge pol za uravnavanje
kok sm js zračuno, če podložim cilinder za 4mm, so pol koti sledeči: usis: 104, pretok 122, in izpuh 147° bi blo to pol uredi?
:)
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a koroman »

izpuh potemtakem napiliš do enih 170. jaz bi ti predlagal neke okvirne bt mere. ker dejstvo je da 120 pretok je preveč za 140 izpuh. blowdown da maš okoli 30 in potem pač gledaš kaki koti morejo bit. (blowdovn je čas v stopinjah, ki nam pove čez kolko časa se odpre pretok, ko se je odprl izpušni kanal. bolj preprosto: (izpušni/2)-(pretočni/2)--------> (170/2)-(120/2) = 85-60=25.....


no v glavnem malo se špilaj pač daj take kote da bojo dobri za malo nižje vrtljaje ker se ti nebo vrtelo v višave
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

koroman napisal/-a:izpuh potemtakem napiliš do enih 170. jaz bi ti predlagal neke okvirne bt mere. ker dejstvo je da 120 pretok je preveč za 140 izpuh. blowdown da maš okoli 30 in potem pač gledaš kaki koti morejo bit. (blowdovn je čas v stopinjah, ki nam pove čez kolko časa se odpre pretok, ko se je odprl izpušni kanal. bolj preprosto: (izpušni/2)-(pretočni/2)--------> (170/2)-(120/2) = 85-60=25.....


no v glavnem malo se špilaj pač daj take kote da bojo dobri za malo nižje vrtljaje ker se ti nebo vrtelo v višave
no sej to js nucam, js nucam "traktor", da bo ornk vleku, a pol prouš da blowndown 30, to je po moje skor mal prveč, al se motim, to je pol 110 pretoka, ka je to dost?
:)
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a koroman »

bi blo dosti ja. glej tudi če narediš kanale po vzoru original apn cilindra bo zadeva trgala . tako da se pač odloči kak boš porihtal. mere moreš delat preocentualno in ne po dejanskih številkah...
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

koroman napisal/-a:bi blo dosti ja. glej tudi če narediš kanale po vzoru original apn cilindra bo zadeva trgala . tako da se pač odloči kak boš porihtal. mere moreš delat preocentualno in ne po dejanskih številkah...
ja to vem da nom delu na 48mm premeru iste višine in širine ko pa na 38mm premeru,.. bom delu sporedno če bom šou po merah
:)
Odgovori