UMO 08 fi 48 na apn bloke

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a golnar »

ležaji bodo zelo trpel zarad teže bata
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

golnar napisal/-a:ležaji bodo zelo trpel zarad teže bata
tist za enkrat še ni problem, zdej me sam zanima kok cilinder gor spravt, da lepu kanale uštimam, to je nejvečji problem, da nom cilindra zajebo, za baljerco pa ležaje, tits že vem ka bom naredo :lol: , da bo zdržalo,.....
:)
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a PVL »

Lahko postružiš samo 2mm z vrha pa bo tudi laufalo,lahko tako kot sm ti prej reku,...lej mal se igrej pa meri kote pa ti bo že ratal,možnosti je več kako se to naredi.
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

PVL napisal/-a:Lahko postružiš samo 2mm z vrha pa bo tudi laufalo,lahko tako kot sm ti prej reku,...lej mal se igrej pa meri kote pa ti bo že ratal,možnosti je več kako se to naredi.
no bom dau par primerou, ko sm že zračuno:
cilinder podložen 5,5mm sledeče: I=156° P= 132° U=95,3°
cilinder podložen 5mm sledeče: I=153° P=128° U= 98
cilinder podložen 4mm sledeče: I=147° P= 122° U= 104°
cilinder podložen 3mm sledeče I=141° P=115° U=110°
cilinder podložen 2mm sledeče: I=135° P=107° U=115°
cilinder podložen 1mm seldeče: I=128° P=100° U=121°
orginal cilinder pa kote sledeče: I=122° P=90° U= 126,5°

no tku sm zračuno, mere niso čist čist natančne, so mal zaokrožene, in kuk bi blo nejbulš če ga podložim? js bi tam 3-5mm podložo, kuk mi vi svetujete?
:)
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a PVL »

Mislim da si pozabu da imaš cilinder 2mm previsok za 90mm ojnico in 43mm hoda.
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

PVL napisal/-a:Mislim da si pozabu da imaš cilinder 2mm previsok za 90mm ojnico in 43mm hoda.
potem takem bi bogu podlošt tam do 3mm? pa dozgori postružt 5mm, če sm prou razumeu?
:)
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

TOMOtoS napisal/-a:
PVL napisal/-a:Mislim da si pozabu da imaš cilinder 2mm previsok za 90mm ojnico in 43mm hoda.
potem takem bi bogu podlošt tam do 3mm? pa dozgori postružt 5mm, če sm prou razumeu?
no sm dans še mal gledu kanale s spodne strani, in jih primiraju s cilindrom UMO 06( lamo fi 42mm) in sm ugotoviu sledeče:
pretočni so skor identični, razn to da je pr lamotu za 0,5mm višji, če gledam iz spodne strani cilindra (vrat sm odšteu stran),se začne na 22mm( lamo se tut začne na 22mm), pretočni bi bli kr uredi, razn manšega podlaganja, zarad piljenja, no pa pustimo to,.....
hmmm izpušni kanal, je pa za 4mm nižje od lamota, tko da če cilindra ne bom nč podložu, ne bo izpušn do konca odprt, no to je edini problem zdej, ka pol cilindre podložt, al kak nrdit? al je lahk izpušn mal zaprt, pa ga pol sam še gor potegnem???
no evo še portmap UMO08 in UMO 06, mere so pa od vrhi cilindra, in od dna cilindra( od dna je že odštet vrat)
http://img828.imageshack.us/f/umo08vsumo06.png/
:)
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

no dans pa čeri, sm mal cilinder postavo na bloke, pa mal sprobavo, za kuk bi ga podložo, sam kompresija je pa res nevrjetna, komi da bat do gor stisneč, no evo še par slikc
tku zgleda, ko je bat v SMT in cilinder nč podložen:
http://img801.imageshack.us/i/slika0231.jpg/
ispušn kanal ni odprt do konca

tku pa zgleda ko je cilinder v spodnji mrtvi točki in podložen 5mm:
http://img826.imageshack.us/i/slika0232.jpg/
ispušn je točno odprt(rob bata se ujema z robom cilindra, pri tem pa je pretočni mal preveč gor

evo tku pa zgleda ko je gor:
http://img440.imageshack.us/i/slika0236.jpg/
http://img690.imageshack.us/i/slika0237.jpg/
zdej za začetk, bom bloke predelo, da bo cilinder sploh pasu not( vrat in pa šraufi za pršraufat cilinder), pol bom pa postopoma dvigovau, za začetko bom 1mm podložo, pol bom pa probo tam do 3/4mm, bom vido kako bo pol stanje, kanale, pa za začetk še ne bom pilo, da vidm če bo motor sploh laufo, in kok bo to kej šlo, če bo šlo uredi, bom pa še pol kanale napilo,.... no to bo zaenkrat use, ko bo pa motor sestavlen in u pogoni, pa usekakor naložim video :lol:
:)
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a golnar »

zanimivo, ni kej. glede podlaganja bi pa jz naredu tko da bi podložu tolk, da bi bli pretočni glih lepo do konca odprti. če bi že hotu da se tut izpušni bolj odpre, bi pa naredu deteljico na batu.
DSC00050.JPG
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: UMO 08 fi 48 na apn bloke

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

golnar napisal/-a:zanimivo, ni kej. glede podlaganja bi pa jz naredu tko da bi podložu tolk, da bi bli pretočni glih lepo do konca odprti. če bi že hotu da se tut izpušni bolj odpre, bi pa naredu deteljico na batu.
DSC00050.JPG
no tut to bo možno, sam vrjetn bom dubo kak L bat, pa tega ne bo mogoče nrdit, drgač, če pa bom meu navadn bat, sm pa tut na to že študiro, sam bi sam za izpuh naredo, pretok bi pusto
:)
Odgovori