Stran 1 od 36

ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 7:38 pm
Napisal/-a KamiKaza
Evo, še ena kost za glodat :lol:

Ženin brat ima že kar en čas Ponya, lani sem ga končno prepričal, da ga je registriral, ker pa hudič tiči v podrobnostih, mu je kmalu začel nagajat, najprej je zmanjkalo olja, moped vedno bolj kadil, za piko na "I" pa ga kar naenkrat ni mogel več vžgati. Ker je bila ta tehnologija za naju bolj ko ne španska vas, meni se je sicer nekaj sanjalo, ampak... :lol: :oops:
Tako se je pob odločil in prek Bolhe našel "nadomestni motor" in še en polmotor za povrh in zamenjal agregat. Tako se je vsaj vozil do zime... Konec sezone pa... "ti, če bi jaz nabavil dele, a bi se lotil generalke- nč bat, kr bovva rabla, ti sam rec, boš dobil..." :oops: ups, to pa ni več hec, ker mopedov pa nisem lih šraufov, sej avti naše mladosti mi niso predstavljali nikakih problemov, tko da ročen z orodjem... no, to ni problem, sam mi je pa vseen ratalo malce vroče, eno je zeznit nekaj s svojim denarjem, nekaj čisto drugega pa je, če tako opletaš s tujim denarjem :evil: . Tako je za kar nekaj dni postal internet moj prjatu, sem našel service manual in tam videl, da je ta mašinka čist enostavna, edino sklopko nastavit si pa rabiš čas vzet, oziroma razzumet, kaj so hoteli pisci povedati s pisanjem, pa še en hec je s sklopko, no, to pa takrat, ko bo prišla na vrsto :o

Re: ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 7:53 pm
Napisal/-a KamiKaza
Čist tko, ta moped ne bo nikoli za kakšno lepotno tekmovanje, je čisto enostavno en daily, pobarvan je tudi malce nekonvencionalno, saj mu je pri delu pomagala hčerkica in tako ima moped kukrbireku enmal njen pečat... No, zateččeno stanje smo tako obdelali, pa začnimo z delom. Najprej sem razdrl originalni motor, in kaj hitro se je pokazal vzrok nezmožnosti zagona... namreč lamele na zagonski sklopki so odstopile, tudi zračnosti na sklopkinem zvonu niso bile čisto optimalne, pa, jasno, semering na oljni strani je dušo spustil. Ležaji sploh niso bili tako slabi, glavna gred je bila v zadovoljivem stanju, tudi cilinder sploh ni bil slab, ampak, financ minister se je odločil- vse novo! Motor očistil, razdrl še drugi motor, ki je bil tudi v kar dobrem stanju, tam sem tudi videl kako naj bi bila nastavljena sklopka...

Re: ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 7:56 pm
Napisal/-a KamiKaza
Ko so prispeli deli, sva se nekaj časa naslajala nad mehanskimi dobrotami, potem pa je bilo treba zavihat rokave...

Re: ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 8:11 pm
Napisal/-a KamiKaza
SKLOPKA..
Ta nama je dala tinte pit... Kupila aftermarket na tri krake in prva stvar, ki ni šla v lajšto- ko si pritisnil krak nad vzetjo, se je nova čisto prelahko vdala, pri originalni sklopki moraš bitikar močan, da premakneš utež. Hja, kaj pa sedaj, striček Gugl je spet naš prjatu, čeprav nikjer nikakršnih podatkov, le en tipo je na Youtubu pokazal en "shadetree mechanic" trik, kako uskladiš sile.
Že kej firbec matra? Ja, vagca tja do 10kil, ki jo obesiš pod strop, poj pa gledaš kakšno silo rabiš, da se utež premakne. Tako sva nagruntala da originalna sklopka ima nekje 4,5(ena utež) do 5,5(druga utež- na isti plati!!!) štartnega potega. Tako sem novo sklopko nakvihtal nekje na 5,5 do 6kil in ko sva prvič vžgala zadevo, zgleda da smo precej tam kjer bi morala bit :D

Re: ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 8:30 pm
Napisal/-a KamiKaza
Potem cilinder...
Ker je bil Airsalov cilinder (50ccm čimbolj stock) na Puchshopu "out of stock", sem malce iskal po spletu in ga našel na drugi strani, kjer pa so dodali eno tako hecno pripombo v stilu "jbg, tale cilinder je za 1,5mm nižji od originala, zato dodajte na spodnji strani cilindra 1,5mm debelo aluminijasto podložko!" Ker takrat naročilo v Puchu še ni bilo zaključeno, sva hitro ruknila v košarico še to ploščico. Cilinder sva pa našla na Bolhi (spet :D ), tudi nov. Ker pa ima ta cilinder malcevečje pretočne kanale,je po blokih zaružil biaks da ne bo tako butastih prehodov. Ko je bilo to rešeno, sem delal doktorate s sklopko in je kar potrajalo da sem naštudiral sistem, je v bistvu čist enostavno, s pomikanjem košare določiš zahtevano zračnost med potisnim zvonom in zagonsko sklopko, ki naj bi bila nekje 0,3 do 0,5mm (matr se tole sliši enostavno- sedaj :idea: )

Re: ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 8:38 pm
Napisal/-a KamiKaza
Če ne bi vedel,bi bila prava drama, tako sem pa le opasal podložno ploščico, , prilagodil kanale, pa reku kkšno :evil: , ko sem lovil batne obročke (zgleda da so tanjši kot originalni).

Re: ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 8:51 pm
Napisal/-a KamiKaza
Pa še ena zoprnija naju je doletela- dekompresor, nikje nič, na originalni mašinki je pljuvalo ven da je kar bolelo, na drugih dveh pa skoraj nič, ker je bilo na zgornjrm delu nekaj kao navito okrog ohišja.
Ker sem mislil, da je problm v slabem tesnjenju ventila, sem vse tri dekompresorje razdrl, očistil in obrusil naležne površine z ventilpasto- nič pomagalo...
Danes mi je uspelo najti par slikc, da sem končno ugotovil kaj nama manjka, da nama ne bo pljuvalo iz dekompresorja- jasno, spodaj ga dihta navoj, pa bakreno tesnilo, zgoraj pa odprt in je tako veselo metalo svinjarijo iz izpušnega kanala :lol:

Re: ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 9:17 pm
Napisal/-a KamiKaza
Je pa hec s telimi tesnili za dekompresor; zgornje tesnilo, iz Klingerita (Tesnita) 18x 12,5mm, sem dobil v OBI-ju, za celih 50centov (švicarji hočjo za "original" kar 4 njihove franke :cry: ), za bakreno pa sploh ni vredno zgubljati besed- celih 12centov v GMT-ju :D

Re: ROG Pony express

Objavljeno: Pe Mar 23, 2018 9:53 pm
Napisal/-a automatic_7
Gre kaj bol s tem cilindrom?

Re: ROG Pony express

Objavljeno: So Mar 24, 2018 9:44 am
Napisal/-a KamiKaza
Še nismo probali, moped je še obešen pod strop, edino, kar se takoj vidi, vžge precej lažje, gas je bolj odziven, bomo videli, morda celo danes. Ampak glede na to, da z original motorjem kaj več kot 40km/h nisva videla, tudi na tehničnem ni videl več kot 38km/h, pa oba motorja ne zgledata kaj preveč utrujena, bi znalo se kar poznati...