Re: Tomos Cross S solgt-C13
Objavljeno: So Feb 24, 2018 10:34 am
Meni zunanja oblika cilindra deluje kot, da bi bil od dirkalnega tomosa d5 kot je na sliki spodaj(seveda ne z istimi port koti )
sej to je ta nizozemska glava katero ima tudi Tomos Cross Stomosprinter18 napisal/-a:Glava D5 je podobna tej . ta ima malo zvite pod kotom stranske rebre : https://www.frcomoto.si/si/glave-cilind ... tock-.html
Ne cilinder je zalo podoben cilindru od T12 le da je zračno hlajen. Pretočni kanali so enaki kot na T12 in ne tako kot na APN, zato ima tudi blok ustrezno manjše kanale.matijag napisal/-a:Ta stroj ima cilinder v stilu ATX-a? Vem da se je včasih preko zvez dalo dobit tak cilinder iz tovarne ali inštituta... To je bilo še pred ero ATX-a, pri nas se v prodaji ni dobilo takih cilindrov, lažje si dobil SL ali SLC cilinder.
Kot sem napisal zgoraj je najbolj podoben dirkalnemu cilindru z vzdolžno oz. vertikalno postavljenimi rebri..t12 pa ima horizontalno postavitev reber zaradi prisilnega hlajenja s strani.filius napisal/-a:Ne cilinder je zalo podoben cilindru od T12 le da je zračno hlajen. Pretočni kanali so enaki kot na T12 in ne tako kot na APN, zato ima tudi blok ustrezno manjše kanale.matijag napisal/-a:Ta stroj ima cilinder v stilu ATX-a? Vem da se je včasih preko zvez dalo dobit tak cilinder iz tovarne ali inštituta... To je bilo še pred ero ATX-a, pri nas se v prodaji ni dobilo takih cilindrov, lažje si dobil SL ali SLC cilinder.
Še 2x preberi moj post pa ga boš mogoče razumel, kaj sem hotel povedati.Tomos DMP napisal/-a:Kot sem napisal zgoraj je najbolj podoben dirkalnemu cilindru z vzdolžno oz. vertikalno postavljenimi rebri..t12 pa ima horizontalno postavitev reber zaradi prisilnega hlajenja s strani.
pomoje so ostajali tej zračno hlajeni cilindri in so raje nove(apn) bloke prilagodili cilindrom, kot šli nove cilindre izdelovat ker že tako so bli tej cilindri specifični samo za te severne državeBerty napisal/-a:Zelo razumljivo da so uporabljali mašino in kasneje njihovo postavitev pretočnih kanalov in ne Tomosovo saj je Puch imel večji vpliv in interes na Nizozemskem trgu kot Tomos, ali ne?
Zanimivo kakšne razlike in podobnosti se vse najde na teh starejših modelih.
Aha sory slabo prebrav..no sej zračno hlajena sta oba razlika je sam, da se pri t12 reče prisilno zračno hlajen zato sm se mal ušteu..drgač pa ja štekamfilius napisal/-a:Še 2x preberi moj post pa ga boš mogoče razumel, kaj sem hotel povedati.Tomos DMP napisal/-a:Kot sem napisal zgoraj je najbolj podoben dirkalnemu cilindru z vzdolžno oz. vertikalno postavljenimi rebri..t12 pa ima horizontalno postavitev reber zaradi prisilnega hlajenja s strani.
Za nizozemski trg so med drugim obstajali modeli E2 in E3, ki sta imela licenčno puhovo mašino. Novejši modeli kot naprimer omenjeni v tej temi ali npr. Tomos VX3 pa so imeli motor tomosove konstrukcije z identičnim cilindrom kot E2 ali E3. Blok motorja ni enak klasičnemu APNovemu, ampak ima pretočne kanale identične licenčnim puhovim motorjem.
Prijatelj obnavlja Tomos VX3 moped, in sem imel osebno možnost ogledal cilinder in glavo za tak moped. Cilinder je vizualno gledano kar se tiče kanalov in mer enak T12 cilindru razen obtočnega zračnega hlajenja!