Stran 3 od 6

Re: Land Tomos

Objavljeno: Sr Mar 14, 2018 9:15 pm
Napisal/-a jkanoni
Okoli magneta in ferga poprši s Start sprejem. Če ti bo šlo v obrate ti vleče " fouš" zrak

Re: Land Tomos

Objavljeno: Sr Mar 14, 2018 9:28 pm
Napisal/-a prlek
jkanoni napisal/-a:Okoli magneta in ferga poprši s Start sprejem. Če ti bo šlo v obrate ti vleče " fouš" zrak
Sem sprobaval s start sprejem okoli cilindra, kolena, vplinjača pa nič. Pri magnetu pa ne morem, saj brez pokrova ne gre, ker je tuljava na njem. Za foro sem popršal v filter in motor ugasne, sem pričakoval da bo dvignilo obrate.

Re: Land Tomos

Objavljeno: Če Mar 15, 2018 3:04 pm
Napisal/-a aljo69
prlek napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:to je že videt boljše ja :) diza je pa samo razmerje zraka in bencina ... tak da že dobi toliko zraka da rabi ... edino če kje vleče fouš luft ...
In kako ugotovit fouš luft? Recimo da tesni vredu pod cilindrom in pri kolenu okoli vplinjača, če pa bi pri sklopki skozi semering bi kaj kadilo zaradi olja?
kadilo bi kot lokomotiva ja in svečka bi bila zapacana (mastna).. če ti sesalno koleno tesni in pod njem pol je ok ... če bi ti pa med blokom in bi pa tak imel mastno vse okoli ...

Re: Land Tomos

Objavljeno: To Maj 29, 2018 11:37 pm
Napisal/-a prlek
Malo se javljam, da ne bo kdo mislil da je moped krepnil :) Gre kot raketa, moral sem zamenjti drsnik iz številke 30 na 40, torej z večjim izsekom. Potem iglo s tanke W06 na debelejšo W07. S tem sem dosegel, da gas prime iz štarta zasuna plina, prej je bil neodziven med vožnjo do polovice plina. Predvžig nastavjen na 1.2 mm. Moped še ni končan, še se nadgrajuje. Trenutno se še izdelujejo cnc segmenti.
najvišja izmerjena, prenosi 26-24
najvišja izmerjena, prenosi 26-24
primerjava phbg igel
primerjava phbg igel
med vožnjo, gre tudi na 10...
med vožnjo, gre tudi na 10...
v leru
v leru
DSC_0399.JPG
DSC_0402.JPG

Re: Land Tomos

Objavljeno: Sr Maj 30, 2018 8:52 am
Napisal/-a prlek
Mimogrede zdaj sem na dizi 82 spet nazaj. Očitno tisti mrzel zimski zrak vpliva na velikost dize.
Lp!

Re: Land Tomos

Objavljeno: Sr Maj 30, 2018 10:55 pm
Napisal/-a Berty
Lepo! :D
Ta igla ima tako 0.4 večji premer in malo bolj v konus je, ima krajši C del kjer je naklonjena če sem prav prebral tabelo ane? :geek:
In ja, tudi pri mopedu sem že parkrat opazil, zgodaj spomladi ko je še okrog 5°C je treba dizo dati malo večjo, sredi poletja pri 35°C pa malo manjšo. To sem omenil fiziku na faksu in je potrdil, da je to zaradi gostote zraka, v bolj hladnem zraku je lahko več molekul kisika ( razmerje dušik - kisik - ostali plini je ševedno isto in je kisika skoraj vedno okrog 21% ker naj bi atmosfera bila zelo idealna mešanica ali nekako tako...). V bolj toplem zraku pa je lahko v istem volumnu zraka manj molekul kisika in je še dodal da se to najbolj opazi pri nizko kubičnih motorjih - eto mopedi. :lol:
P.S.: Baje imajo ene Husqvarna motorke samo-nastavljivo dizo za delo na različnih nadmorskih višinah in temperaturah :?

Re: Land Tomos

Objavljeno: Če Maj 31, 2018 8:02 am
Napisal/-a prlek
Berty napisal/-a: Sr Maj 30, 2018 10:55 pm Lepo! :D
Ta igla ima tako 0.4 večji premer in malo bolj v konus je, ima krajši C del kjer je naklonjena če sem prav prebral tabelo ane? :geek:
In ja, tudi pri mopedu sem že parkrat opazil, zgodaj spomladi ko je še okrog 5°C je treba dizo dati malo večjo, sredi poletja pri 35°C pa malo manjšo. To sem omenil fiziku na faksu in je potrdil, da je to zaradi gostote zraka, v bolj hladnem zraku je lahko več molekul kisika ( razmerje dušik - kisik - ostali plini je ševedno isto in je kisika skoraj vedno okrog 21% ker naj bi atmosfera bila zelo idealna mešanica ali nekako tako...). V bolj toplem zraku pa je lahko v istem volumnu zraka manj molekul kisika in je še dodal da se to najbolj opazi pri nizko kubičnih motorjih - eto mopedi. :lol:
P.S.: Baje imajo ene Husqvarna motorke samo-nastavljivo dizo za delo na različnih nadmorskih višinah in temperaturah :?
Da, moraš gledati spodnjo debelino in dolžino koničnosti. Pri iglah zaporedje številk nima veze z velikostjo kot pri dizah, zato se moraš po takih tabelah zgledovati.
Za zrak se tudi strinjam, da se gre o gostoti. Mrzel zrak je bolj redki, topel pa gostejši. Recimo lani poleti se mi zdi, ko so nekje bili temperaturni rekordi namreč letala niso mogla vzleteti, ker enostavno pregost topel zrak ni zmogla dovolj zajemati turbina.

Re: Land Tomos

Objavljeno: Če Maj 31, 2018 3:32 pm
Napisal/-a macula
Pri toplem poletnem zraku ni problem manjša moč letalske turbine, seveda se pozna, ampak ima večji prispevek poslabšanje aerodinamičnih lastnosti, konkretno vzgona. Ker letalo dobi dovolj vzgona za vzlet šele pri višji hitrosti, zato potrebuje daljšo vzletno stezo, kar je manj varno, če je potrebno vzlet prekiniti. Poleg vsega tega se podrejo razmerja med vzgonom na glavnih krilih in repnem, kar vpliva na trimanje in kontrole.
Sori za off :)

Re: Land Tomos

Objavljeno: So Jun 02, 2018 10:47 pm
Napisal/-a ro-bi
Hladnejši zrak je gostejši, zato rabi večjo dizo. Topel zrak je redkejši. Vpliva pa to pri vseh motorjih, ne glede na kubike

Re: Land Tomos

Objavljeno: Ne Jun 03, 2018 10:51 am
Napisal/-a prlek
ro-bi napisal/-a: So Jun 02, 2018 10:47 pm Hladnejši zrak je gostejši, zato rabi večjo dizo. Topel zrak je redkejši. Vpliva pa to pri vseh motorjih, ne glede na kubike
Točno imaš prav, sem zamešal. Topel je redkejši zato se pa dviga.