Land Tomos
Objavljeno: Pe Feb 16, 2018 10:09 pm
Pozdravljeni!
Na kratko predstavim še moj drugi moped, to je avtomatik a3. Uporabljam ga za delovno živino saj me zapelje do svoje parcele kot je do njive, gozda, ribnika...Zapelje me tudi dalj do kakšne reke ali potoka kjer ribarim. Ker me je večkrat že pustil na cedilu doma ali na poti sem razmišljal o obnovi. S tem se zavlačeval vse dokler mi nekega dne ni hotel vžgat. Pa se vržem v generalko. dobil sem ven tudi te zahrbtne ležaje
gred se preprešala z 12 sorno ckr ojnico. Spodaj in zgoraj ležaj z srebrno kletko Za delo gre zahvala @lojzu.
Ker je moč na teh malih cilindrih slaba sem se odločil, da gor pride airsal 44. Seveda zakaj pa ne
treba je blo malo poširit pretočne, da se vsi ujamejo.
nekaj se igral z sklopko, da bo bolje prijela.
robovi kanalov in na batu so bili ostri kot nož zato me ne čudi, da je že komu prijelo obroček. Vse sem malo zgladil z pilo.
nevem kako je pri drugih airsalih ampak sem opazil, da se je lamela na levem okencu odpirala samo do polovice, ker se je naslanjala na steno cilindra. Zato sem moral malo pobrusiti.
glava se je naredila na vložek in squish. Odlično kot vedno opravil @cerar. Na srečo našel primerno tesnilo za pod cilinder, da sem ujel pravi squish pas. Razmišljam, da bom glavo speskal, ker ta barva zelo zadržuje toploto.
za začetek nastavil na 1.5mm predvžiga
dellorto phbg 17.5
In to je to: Zaenkrat motor vredu laufa pod štandgasom. Glavna diza je zaenkrat 78, igla w6, štandgas diza 42. Treba se bo še malo poigrati z nastavitvami in počakati lepše vreme na vožnjo . Moram se zahvaliti tudi @lukabullet44 za podporo. O novostih še poročam.
Lp!
Na kratko predstavim še moj drugi moped, to je avtomatik a3. Uporabljam ga za delovno živino saj me zapelje do svoje parcele kot je do njive, gozda, ribnika...Zapelje me tudi dalj do kakšne reke ali potoka kjer ribarim. Ker me je večkrat že pustil na cedilu doma ali na poti sem razmišljal o obnovi. S tem se zavlačeval vse dokler mi nekega dne ni hotel vžgat. Pa se vržem v generalko. dobil sem ven tudi te zahrbtne ležaje
gred se preprešala z 12 sorno ckr ojnico. Spodaj in zgoraj ležaj z srebrno kletko Za delo gre zahvala @lojzu.
Ker je moč na teh malih cilindrih slaba sem se odločil, da gor pride airsal 44. Seveda zakaj pa ne
treba je blo malo poširit pretočne, da se vsi ujamejo.
nekaj se igral z sklopko, da bo bolje prijela.
robovi kanalov in na batu so bili ostri kot nož zato me ne čudi, da je že komu prijelo obroček. Vse sem malo zgladil z pilo.
nevem kako je pri drugih airsalih ampak sem opazil, da se je lamela na levem okencu odpirala samo do polovice, ker se je naslanjala na steno cilindra. Zato sem moral malo pobrusiti.
glava se je naredila na vložek in squish. Odlično kot vedno opravil @cerar. Na srečo našel primerno tesnilo za pod cilinder, da sem ujel pravi squish pas. Razmišljam, da bom glavo speskal, ker ta barva zelo zadržuje toploto.
za začetek nastavil na 1.5mm predvžiga
dellorto phbg 17.5
In to je to: Zaenkrat motor vredu laufa pod štandgasom. Glavna diza je zaenkrat 78, igla w6, štandgas diza 42. Treba se bo še malo poigrati z nastavitvami in počakati lepše vreme na vožnjo . Moram se zahvaliti tudi @lukabullet44 za podporo. O novostih še poročam.
Lp!