Stran 2 od 2
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: Pe Jan 05, 2018 11:43 pm
Napisal/-a matijag
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: Ne Jan 28, 2018 8:53 pm
Napisal/-a automatic_7
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: Sr Jun 26, 2019 9:00 am
Napisal/-a janezb
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: To Nov 05, 2019 8:17 pm
Napisal/-a automatic_7
Lani je Kymco predstavil koncept električnega cestnega motorja SuperNEX z ročnim menjalnikom
https://www.youtube.com/watch?v=y0bo8w9Dsz0
letos pa model RevoNEX
https://www.youtube.com/watch?v=BFCs4NlVggI
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: To Nov 12, 2019 9:03 pm
Napisal/-a hojnikb
heh, kaka finta je da dajejo rocno menjalnik na elektricni pogonski sklop?
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: To Nov 12, 2019 9:37 pm
Napisal/-a automatic_7
hojnikb napisal/-a: ↑To Nov 12, 2019 9:03 pm
heh, kaka finta je da dajejo rocno menjalnik na elektricni pogonski sklop?
je lahko manjši elektromotor, lažje gre v hrib in po ravnem lahko razvije višjo končno hitrost
+ vsaj meni bolj zabavno za vozit
Letos je tudi Kawasaki na sejem EICMA pripeljal prototip električnega motocikla z menjalnikom:
https://www.motorcyclenews.com/news/201 ... e-concept/
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: Sr Nov 13, 2019 3:44 pm
Napisal/-a hojnikb
manjsi elektromotor tezko, ker ti menjalnik nebo magicno dal vec moci. In glede na to, da ima elektromotr dost sirok razpon uporabnega navora, je se tolk manjsa potreba po menjalniku.
Dejansko je smiseln samo za koncno brzino, pa se to ne potrebujes vec kot 2 prestave (lep primer, porsche tycan). Z dobrim razlogom vecina elektrificiranih vozil sploh nima menjalnikov.
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: Pe Nov 15, 2019 9:59 am
Napisal/-a automatic_7
Zakaj s kolesom greš lažje v hrib v nižji prestavi?
Število prestav je res lahko manjše.
Če bi imel Taycan samo drugo prestavo bi potem imel enako končno hitrost tudi brez menjalnika.
Marsikaj na svetu nima smisla in je lahko zabavno, meni je všeč da se nekateri proizvajalci odločajo drugače in da bomo imeli izbiro. Ne pozabit, da dvokolesa večinoma spadajo med vozila za zabavo.
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: Ne Nov 17, 2019 2:25 pm
Napisal/-a hojnikb
automatic_7 napisal/-a: ↑Pe Nov 15, 2019 9:59 am
Zakaj s kolesom greš lažje v hrib v nižji prestavi?
Število prestav je res lahko manjše.
Če bi imel Taycan samo drugo prestavo bi potem imel enako končno hitrost tudi brez menjalnika.
Marsikaj na svetu nima smisla in je lahko zabavno, meni je všeč da se nekateri proizvajalci odločajo drugače in da bomo imeli izbiro. Ne pozabit, da dvokolesa večinoma spadajo med vozila za zabavo.
hec je, ker so elektricni motorji drugacna zver kot ICE motor. Ker imas navor ze od nule naprej, ta pa praviloma z obrati pada, z menjalnikom nic kaj ne profitiras. Menjalnik je smiseln praviloma samo takrat, ko se motor prevec vrti (in stem zgublja na moci in navoru) pri visokih hitrostih, tam potem dodas menjalnik, da spet pade v sweetspot (to recimo pocne tycan)
Imas seveda razlicne elektromotorje, pri katerih zgornja krivulja zgleda drugac, ampak pri nobenem nebo smiselna aplikacija menjalnika z vec kot 2 prestavim. Ce je elektromotor pravilno dimenzioniran, menjalnika sploh nerabis (lep primer; tesla).
Re: Anketa: Električna prihodnost
Objavljeno: Pe Nov 27, 2020 9:38 am
Napisal/-a automatic_7
Sem takrat spregledal zadnji prispevek, hojnikb vse našteto velja ampak tok je povezan z navorom in če imaš visoko prestavo potrebuješ velik tok za speljevanje. Ter velik tok pomeni zmogljiva baterija, kar pomeni večja teža in velikost, kar pri dvokolesih ne pomaga. Tudi izkoristek je na nizkih bol nizek glede na graf.
Če bi imel (2 ali 3) prestave da držiš elektromotor na tvoj graf nekje med 30% rpm in 80% si pomoje na boljšem
In še kar sem želel objavit:
Kymco je predstavil nov električni skuter (ki zgleda bol motor kot skuter) in je uporabil menjalnik na 2 avtomatski prestavi. Poglejte sliko kaj ne spominja na Tomosov menjalnik